Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site oppe

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Idag blev dagen hvor vi åbnede op for vores nye site; www.bizsy.dk

I korte træk går siden ud på at oplyse og hjælpe folk med at oprette et Ltd selskab i England.

I er i denne forbindelse meget velkommen til at komme med kommentarer og generel input til siden, hvis i måtte side inde med nogle sådan. :-)

PS: Vi har også lavet en speciel amino rabat - kig under ''Gode tilbud'' for at se mere.

-

Jesper Lund

www.bizsy.dk - et stærkt alternativ til ApS

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:20
Teksten er ikke videre læsevenlig med lys grå på hvid baggrund, men ellers ser det nu ganske overskueligt ud.

Men jeg har ikke forstået fidusen med at man som dansker laver et selskab i England, hvis alle skatteregler og moms er det samme som i Danmark så længe man driver firmaet herfra.(?) Plus man skal aflægge regnskab i England

Hvis det er for at "spare" de 125.000 kroner til et ApS, eller undgå den personlige hæftelse i et personligt ejet selskab, betyder det i mine øjne jo blot at man som leverandør, forlanger forudbetaling fra en kunde med et Ltd, eller anden form for sikkerhed for betalingen?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 28. Apr 06
Skrevet kl. 19:50
Hej Anders,

Tak for svar. Mht farven på texten har du sådan set ret - jeg har også selv tænkt over det. Jeg er i gang med at finde et alternativ da jeg ikke vil gå over til fuldstændig sort.

Den primære fordel, for en dansker, er opstartsprisen som du selv nævner. At mange folk, især danskere tyder det på, ser et Ltd. selskab som en negativ ting, har jeg endnu ikke helt forstået. Jeg er nået så langt så jeg tror det skyldes det er fordi man kan nøjes med at skyde minimum 1£ ind som kapital, hvor man i Danmark skal komme med minimum 125.000 DKK. Hvad folk så tænker herfra ved jeg ikke - er det fordi de tror der er en større garanti for ''deres penge'' ved at handle med ApS fremfor fx. et Ltd.? Bare fordi man skal skyde 125.000 DKK ind i et ApS er det jo ikke ensbetydende med at der er 125.000 DKK for evt kreditore. De penge kan jo være blevet brugt dagen efter etableringen af selskabet.

Ydermere, ser jeg det som en kæmpe fordel, hvis man skal operere i udlandet, at man har et Ltd. selskab. Der er vist ikke mange udover dette lands grænser der kender et ApS selskab og hvad det er. Men derimod er Ltd. selskabet jo kendt næsten over hele kloden.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:50
Dato: 26-09-2006 19:20:18 Forfatter: Anders Christensen Teksten er ikke videre læsevenlig med lys grå på hvid baggrund, men ellers ser det nu ganske overskueligt ud.

Men jeg har ikke forstået fidusen med at man som dansker laver et selskab i England, hvis alle skatteregler og moms er det samme som i Danmark så længe man driver firmaet herfra.(?) Plus man skal aflægge regnskab i England

Hvis det er for at ''spare'' de 125.000 kroner til et ApS, eller undgå den personlige hæftelse i et personligt ejet selskab, betyder det i mine øjne jo blot at man som leverandør, forlanger forudbetaling fra en kunde med et Ltd, eller anden form for sikkerhed for betalingen?

Det er osse temmelig indviklet, og noget man bør sætte sig godt ind i.. og ikke bare oprette fordi man tror man sparer penge.. For en gut som mig kan der være en ide med at oprette et engelsk datterselskab, hvis jeg ønsker at sælge noget i england, for som reglerne er nu, skal jeg , hvis jeg sælger noget via et Dansk selskab, opkræve 25% dansk moms i England 

Tilmeldt 28. Apr 06
Skrevet kl. 19:54
Hej Henrik,

Ganske rigtig - også en af fordelene ved Ltd. selskab :-)

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:04
Hej Jesper,

Med alle de fordele du ser ovenfor, hvordan kan det så være du selv har valgt ApS-formen? :-)

Ps. jeg synes sidens layout er tiltalende og overskuelig. 

Casper

Tilmeldt 28. Apr 06
Skrevet kl. 20:13
Hej Casper,

Hehe - jeg vidste den ville komme. ;-) Men iøvrigt da et godt spørgsmål.
Nu har jeg efterhånden været mere eller mindre selvstændig i en del år, og har altid drevet min virksomhed i et ApS selskab. Derfor blev siden også oprettet i dette navn. Men da jeg også selv har mit eget Ltd. selskab er jeg igang med at flytte aktiviteten fra denne side og andre over i mit Ltd selskab. Primært for at fortælle vores fremtidige kunder at vi stoler på vores eget produkt og ikke mindst bruger vores eget produkt ;-)

Men også fordi at både denne side samt nogle af mine andre projekter, også kører i udlandet, og der er fordelene ved et Ltd. selskab jo ligetil. :-)

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:10
Hey
Jeg er ikke gået så meget ind i selve "varen", mere kigget på designet: Det ser meget indbydende og professionelt ud.
Og så til petittesserne: 
Det er ikke særligt læsevenligt med en tvungen højremargin i teksten, og slet ikke på skærmen. Dér ville jeg helt klart foretrække "løs" højrekant. Og så synes jeg der er lidt for meget luft mlm. linjerne, jeg tror det er et spørgsmål om 1-2 pixels (som sagt petittesser - men det forstyrrer læsningen).

Det ser ud til at det skraverede baggrundstapet lige er blevet "rykket", det er ca. 15 pixels fra kanten.

Og så er det bare så fedt, at det er tydeligt, hvad der er links. Hold fast i det!

- Pernille

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:50
Hej Jesper,

Dyb respekt - jeg synes det er et site der "stinker" af tillid og professionalisme. Det er indbydende, lækkert, overskueligt og brugervenligt.

Når jeg engang har 1£ til overs, vil jeg starte et Ltd. og ringe til jer :)

(p.s. er altså vild med højremargin)

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:52
P.s. Kunne dog godt tænke mig at jeres topbillede med manden blev skiftet ud alt efter hvad menuside man var på - enten random eller et mere sigende billedemotiv i forhold til menuindhold..
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)