|
Nyt site oppe
|
Hejsa Jeg synes, hjemmesiden er rigtig flot og ser troværdig ud. |
Hej, Jeg syntes at siden ser meget flot og proff. ud, dog må jeg give de andre ret i at tekst farven ikke er god. Desuden syntes jeg at hvis man kigger i de produkt kategirer du har, så er der ikke meget information at hente. F.eks. så skriver du Bankløsning... jamen hvad er det for en løsning ?! Ellers meget godt website. |
Hej Jesper Jeg melder mig også i det rosende kor. Siden ser flot og prof ud. En anelse "template-agtig", men det går nok. Det eneste jeg mangler er dit fjæs under kontakt. Med forbehold for hvordan du ser ud... ![]() Mvh. Zebra |
www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
|
Hej Forcetronix, Jeg har nu ændret tekst farven så den er mere over i det sorte - hjalp det? Mht produkt beskrivelser har du helt ret, der mangler lidt her. Det står øverst på min todo liste at få udarbejdet nogle letlæselige og letforståelig beskrivelser af hvert produkt. |
|
Kære Dinovo, Det hjalp meget på læsevenligheden at ændre den lille smule på farven. Hvad skrifttype er det du benytter? Jeg synes fortsat det kunne være lækkert om topbilledet skiftede enten random eller menurelateret for hver menuskifte. Flot site fortsat. |