Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Riskfreeprofit

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom nu til sagen. Du snakker udenom. VI snakker RFP og du taler konstant uden om. Hvad er argumentet for at det ikke holder. DU bliver ved med at personalisere det her. Vores debat drejer sig om et produkt, men du er vel løbet tør for dumme svar.

 

Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det eneste jeg angriber her er, at du påstår det ikke har noget med spil at gøre. jeg understreger blot det faktum at det er noget vrøvl. Hvis ikke du gider forholde dig til virkeligheden, så må du jo bare have held og lykke med dine skumle aktiviteter
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Quote fra http://www.thefreedictionary.com/gambling


 Definitionen på spil på engelsk. Jeg forudsætter at der ingen analfalbeter er herinde og tillader at poste den med original sprog.
gam·ble
Pronunciation (gmbl)

v. gam·bled, gam·bling, gam·bles

v.intr.
1.
a. To bet on an uncertain outcome, as of a contest.

b. To play a game of chance for stakes.


2. To take a risk in the hope of gaining an advantage or a benefit.

3. To engage in reckless or hazardous behavior: You are gambling with your health by continuing to smoke.


v.tr.
1. To put up as a stake in gambling; wager.

2. To expose to hazard; risk: gambled their lives in a dangerous rescue mission.


n.

1. A bet, wager, or other gambling venture.

2. An act or undertaking of uncertain outcome; a risk: I took a gamble that stock prices would rise.
 

I rest  my case... I RFP kender vi udfaldet før vi satser og derved er det pr. definition ikke et spil. Sorry makker men du bliver nødt til at finde et andet ord for det.

 


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hverken Engelsk som sprog, eller Engelsk jura har nogen som helst betydning i denne sag. Det handler om hvad dansk lovgivning siger om spil. Så jeg aner ikke hvor du vil hen med denne fortsatte bortforklaring
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal have fat i LOV nr 204 af 26/03/2003

 

Her står der i §1: Skatteministeren bemyndiges til at meddele bevilling til udbud af spil, lotterier og væddemål mod betaling af afgift til staten.

 

og i § 10 står der:

Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der forsætligt eller groft uagtsomt


1)   udbyder spil, lotterier eller væddemål her i landet uden at have bevilling efter § 1,


2)   formidler deltagelse i spil, lotterier eller væddemål, der ikke er omfattet af en bevilling efter § 1.


Stk. 2. Under skærpende omstændigheder, herunder navnlig ved gentagelse, eller når lovovertrædelsen har haft særlig omfattende karakter, kan straffen efter stk. 1 stige til fængsel i 1 år.


Stk. 3. Med bøde straffes den, der forsætligt eller groft uagtsomt


1)   i erhvervsmæssigt øjemed formidler deltagelse i bevillingshaverens spil, lotterier og væddemål uden bevillingshaverens godkendelse,


2)   udbyder nogen form for spil, lotterier, væddemål eller konkurrence ved benyttelse af bevillingshaverens spillekuponer, spilleresultater, materiel m.v. uden bevillingshaverens tilladelse,


3)   reklamerer for spil, lotterier eller væddemål, der ikke er omfattet af en bevilling efter § 1.


Stk. 4. Det staten unddragne afgiftsbeløb, jf. § 1 A, bliver at erstatte.


Stk. 5. Der kan pålægges selskaber m.v. (juridiske personer) strafansvar efter reglerne i straffelovens 5. kapitel.


Stk. 6. Skatteministeren bemyndiges til at overvåge spillemarkedet med henblik på at sikre overholdelsen af reglerne i stk. 1-3. Nærmere regler herom kan fastsættes. Omkostningerne ved overvågningen bæres af det i § 2, stk. 1, 1. pkt., nævnte selskab, og skatteministeren kan fastsætte nærmere regler om gebyrer til dækning af disse omkostninger.

 

Uanset om man synes, det er træls eller ej, så er det altså gældende dansk lov.

For mig at se forbryder systemet sig mod §10 stk. 2 og 3, men jeg er ikke jurist, så det kan være der er andre sider af det.

 

Hvis jeg var involveret i dette, ville jeg lige vende det med min advokat, før jeg begyndte at markedsføre det. Det ville være ærgerligt at skulle et år bag tremmer, blot fordi man ikke har undersøgt sagerne ordentligt.

 

mvh Hans

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
morten hvor mange penge af de US$139.00 man skal betale om måneden ryger så direkte ned i din lomme ?
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen tilbage, Morten.

 

Hvordan forholder du dig til LOV nr 204 af 26/03/2003?

 

mvh Hans

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen så synes jeg at i skal melde mig til politiet og forklare dem at jeg driver ulovligt spille virksomhed. Jeg er dog bare lige bange for at i derved får en lang næse og en hul pind at prutte i. I tror da vel ikke at vi har eksisteret i Danmark siden Januar 2004 og at vi ikke selv har undersøgt lovligheden af det vi går og laver. Måske arbejder i på en sådan måde, men ikke undertegnede.

VI er ikke engang i nærheden af hverken at formidle eller udbyde spil. Tænk jer dog om. SÅ burde Internet Explorer da også være ulovlig fordi den tillader adgang til spillesider. I må godt nok undskylde mig, men jeg synes godt nok at i forsøger jer med nogle dårlige argumenter. Det må i kunne gøre bedre...

 

Morten

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans og tak for det.

 

Som jeg skrev i mit forrige indlæg er jeg ikke urolig for det indlæg. Sålænge jeg ikke direkte  opfordrer, formidler eller sælger spil, enten ved henvendelse, reklame, eller andet er der intet at komme efter. Det vi leverer er jo blot en regne maskine, der fortæller folk at muligheden er der og der. Det vi leverer er jo ikke andet end et stykke software der på samme måde som, Antivirus programmer, Office pakken eller andre utilities giver brugeren en mulighed for at vælge en aktion. Og nu siger jeg det, omend ikke direkte, for det er jeg underlagt polices and procedures at jeg ikke må i offentligt forum, at der er en mulighed uden at man selv overhovedet skal involvere sig i den daglige drift, til at få et sindssygt højt afkast på andres arbejde. Og det er der det bliver interessant. For så foregår intet af det føromtalte i Danmark og så er det jo bare end of discussion hvad lovgivning angår.... Men det må jeg som sagt kun fortælle om i privat forum. Og det er denne mulighed der er min drivkraft i at ville dette firma..

Morten

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)