Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser jeg rigtigt antal indekserede sider i google?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvor mange af siderne, der bliver indekseret i vores plakatbutik. Jeg har læst mig frem til, at man i google kan skrive site:domain for at få resultatet, men skal man have www med i søgningen? Det giver nemlig to vidt forskellige resultater:

site:posterland.dk - 108.000 hits

site:www.posterland.dk - 1650 hits

Der er jo en lille forskel... Egentlig troede jeg, at det var den første metode, men jeg har nu tilmeldt mig www.seosupporter.com, og den viser kun de 1650 indekserede sider.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Det kommer lidt an på hvilke sub-domainer du anvender. Du kunne jo også anvende shop.posterland.dk og så skal du bruge site:posterland.dk for at få alt med. Jeg vil dog anbefale dig at bruge Yahoo Site Explorer som et godt alternativ til Google: https://siteexplorer.search.yahoo.com/. Her er resultatet i øvrigt 2750 for posterland.dk. 

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 18:23

Hmm, der burde ligge mimum 37.000 sider der - det gjorde der også ifølge seosupporter for en uge siden, men så faldt det, og vi lavede ellers ikke noget om på det tidspunkt...

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 18:30

Rønlund: Det er jo lige netop det, jeg har forsøgt - bare med to forskellige resultater med og uden www...

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:34

Jeg får tit et for højt tal fra site:domæne.

Det jeg gør er at gå til sidste side også er det altid lidt  mindre sider end google først sagde, det er meget underligt... dette trik er selvfølgelig meget krævende når du har så mange sider og der ikke er nogen sidste side knap.

Jeg får næste aldrig de samme resultater fra yahoo og google. Yahoo finder først mine ny undersider senere end google.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:36

Niels Tybjerg:

Rønlund: Det er jo lige netop det, jeg har forsøgt - bare med to forskellige resultater med og uden www...

Jeg har en virkelig dårlig vane med at svare uden at have læst helt ud... det er virkelig dumt og jeg lover at forsøge at stoppe, jeg er nok for ivrig efter at svareBig Smile

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 18:41

Helt i orden Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 18:42

Niels Tybjerg:

Hmm, der burde ligge mimum 37.000 sider der - det gjorde der også ifølge seosupporter for en uge siden, men så faldt det, og vi lavede ellers ikke noget om på det tidspunkt...

Har i virkelig ca 37.000 produkter på posterland?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Niels Tybjerg:

Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvor mange af siderne, der bliver indekseret i vores plakatbutik. Jeg har læst mig frem til, at man i google kan skrive site:domain for at få resultatet, men skal man have www med i søgningen? Det giver nemlig to vidt forskellige resultater:

site:posterland.dk - 108.000 hits

site:www.posterland.dk - 1650 hits

Der er jo en lille forskel... Egentlig troede jeg, at det var den første metode, men jeg har nu tilmeldt mig www.seosupporter.com, og den viser kun de 1650 indekserede sider.

Hej Niels,

Det er en problemstilling vi tit ser, når man ikke har SEO øjnene på vedr. redirects, dobbeltsider, www vs ingen www. mm.

Du skal lave en .301 redirect fra www.posterland.dk til posterland.dk for at undgå duplicate content og tab af linkbuilding effekt. Så vil det kun være posterland.dk, som er at finde i Google. 

Mvh.

Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)