Uden at have større kendskab til konkrete sag, er Imran Sadiq klart en iværksætter jeg sætter stor lid til, hvorfor jeg også er oprigig ked af at læse denne tråds udvikling.
Jeg tvivler gevaldigt på, at Imran ville ønske at sætte sit gode ry over styr for at tjene nogle hurtige penge. En opfølgning på anklager kan forventes responderet fra min side snarest.
Det er da fint du går ind og dækker over ham, men jeg aner ikke hvem du er, så du kunne ligeså godt være hans "partner in crime". Uanset Imrans intentioner, så kan du ikke bestride at han opfører sig mistænkeligt udover det normale. Manden har alle mulige chancer for at redde den, men kører den arrogante stil og ender med at gå fornærmet væk med påtaget offerrolle. Det er jo direkte barnligt.
Der er så fandens mange røvhuller ude i virkeligheden, der bare venter på at rende afsted med uskyldige menneskers penge - og det er folk ved at være godt trætte af. Når man laver et indlæg som Imran, er man enten en svindler eller bundhamrende naiv, hvis man ikke forventer en god portion kritisk sans hos modtagerne.
Uden at have større kendskab til konkrete sag, er Imran Sadiq klart en iværksætter jeg sætter stor lid til, hvorfor jeg også er oprigig ked af at læse denne tråds udvikling.
Jeg tvivler gevaldigt på, at Imran ville ønske at sætte sit gode ry over styr for at tjene nogle hurtige penge. En opfølgning på anklager kan forventes responderet fra min side snarest.
Det er da fint du går ind og dækker over ham, men jeg aner ikke hvem du er, så du kunne ligeså godt være hans "partner in crime". Uanset Imrans intentioner, så kan du ikke bestride at han opfører sig mistænkeligt udover det normale. Manden har alle mulige chancer for at redde den, men kører den arrogante stil og ender med at gå fornærmet væk med påtaget offerrolle. Det er jo direkte barnligt.
Der er så fandens mange røvhuller ude i virkeligheden, der bare venter på at rende afsted med uskyldige menneskers penge - og det er folk ved at være godt trætte af. Når man laver et indlæg som Imran, er man enten en svindler eller bundhamrende naiv, hvis man ikke forventer en god portion kritisk sans hos modtagerne.
Havde du brugt den samme tid på Google, som du har brugt på at svine Imran til, så havde du fundet:
@ Ravn og Jakob Søndergaard, det vil være super hvis i kommer med en undskyldning, det er dårlig stil at kalde folk for klaphatte og svindlere. Så vis i har et gram af format og sig undskyld til Imran.
Dbh Martin
Kære Martin,
Som jeg skrev ovenfor, så synes jeg Imran håndterer det her fuldstændigt barnligt. Om han er en klaphat (jeg synes han opfører sig som en i denne tråd) eller en svindler, ved jeg selvfølgelig ikke - men hvis han overbeviser mig om det modsatte skal jeg gerne uploade en håndskrevet undskyldning med tilknyttet udråbstegn, smiley og det hele.
Jeg har såmænd fuldt ud forståelse overfor dine forbehold - det er kun sundt :) Nu kender jeg efterhånden en god bid af amino på et mere personligt plan, hvorfor min tillidserklæring vil være meget værd for mange brugeres vedkommende, men det skal du naturligvis ikke lade dig ligge under.
Nu lever jeg af at forvalte andre menneskers penge - og der er som regel tale om flere millioner - hvorfor jeg naturligvis selv besidder en god kritisk sans, overfor de mange forslag til gode investeringer jeg bliver fremlagt dagligt. Der er ingen tvivl om, at Imran bude have fremlagt det hele anderledes, men jeg synes også den erfarne amino bør give plads til nybegynderen, og ikke male fanden på væggen for hurtigt.
Nu ligger jeg inde med en forudindtaget holdning til Imran og hans projekter, men en større åbenhed håber jeg ikke er for meget forlangt.
@ Ravn og Jakob Søndergaard, det vil være super hvis i kommer med en undskyldning, det er dårlig stil at kalde folk for klaphatte og svindlere. Så vis i har et gram af format og sig undskyld til Imran.
Dbh Martin
Kære Martin,
Som jeg skrev ovenfor, så synes jeg Imran håndterer det her fuldstændigt barnligt. Om han er en klaphat (jeg synes han opfører sig som en i denne tråd) eller en svindler, ved jeg selvfølgelig ikke - men hvis han overbeviser mig om det modsatte skal jeg gerne uploade en håndskrevet undskyldning med tilknyttet udråbstegn, smiley og det hele.
Imran skriver et 100 % høfligt og lovligt indlæg, uden nogen som helst anstødelige ting. Han er ny på Amino og har ikke generet nogen. Han kunne have skrevet noget mere og det havde været en god ide, men det betyder ikke at du og andre kan kalde ham det ene eller andet. Du kunne have budt ham velkommen og så stillet dine spørgsmål til ham, i stedet for at overfalde ham. Det er 100% dårlig stil og opførsel. Så få du hellere sagt undskyld.
Der er ingen tvivl om, at Imran bude have fremlagt det hele anderledes, men jeg synes også den erfarne amino bør give plads til nybegynderen, og ikke male fanden på væggen for hurtigt.
Nu ligger jeg inde med en forudindtaget holdning til Imran og hans projekter, men en større åbenhed håber jeg ikke er for meget forlangt.
Det har du ret i. Nu ved jeg ikke hvad du mener med erfaren Amino, da jeg synes fremlæggelsen er yderst suspekt uanset mediet, men min lunte har velsagtens været for kort. Tak for dit svar.
Imran skriver et 100 % høfligt og lovligt indlæg, uden nogen som helst anstødelige ting. Han er ny på Amino og har ikke generet nogen.
Han kunne have skrevet noget mere og det havde været en god ide, men det betyder ikke at du og andre kan kalde ham det ene eller andet. Du kunne have budt ham velkommen og så stillet dine spørgsmål til ham, i stedet for at overfalde ham. Det er 100% dårlig stil og opførsel. Så få du hellere sagt undskyld.
Dbh Martin
Det kan godt være, men jeg er grundlæggende uenig og det lyder som om du puster dig op til et ultimatum - så fremskynd bare processen.
Imran skriver et 100 % høfligt og lovligt indlæg, uden nogen som helst anstødelige ting. Han er ny på Amino og har ikke generet nogen.
Han kunne have skrevet noget mere og det havde været en god ide, men det betyder ikke at du og andre kan kalde ham det ene eller andet. Du kunne have budt ham velkommen og så stillet dine spørgsmål til ham, i stedet for at overfalde ham. Det er 100% dårlig stil og opførsel. Så få du hellere sagt undskyld.
Dbh Martin
Det kan godt være, men jeg er grundlæggende uenig og det lyder som om du puster dig op til et ultimatum - så fremskynd bare processen.
Jeg puster ingen steder, jeg opfordrer dig bare til det eneste rigtige og det er at erkende at du har svinet en person til, på et uendelig spinkelt grundlag. Du kan give ham en undskyldning eller lade være, der er bare mere ære i at er erkende at man tager fejl, når man gør det.
Jeg takker for opbakningen fra Martin Thorborg og Dinesen.
Jeg beklager min fejl og burde nok have læst eller forudset hvad denne indlæg kunne give af misforståelser eller forkert fortolkning specielt skulle overskriften have været anderledes, men da jeg intet mente i den retning som den er blevet fortolket til.
Som en har fanget meget korrekt så er der tale om aktier med lockup periode.
Jeg beder alle respektere dette og så beder jeg amino om at fjerne mit indlæg.
Stadig synes at nogen herinde er hurtige ude med grovfilen og jeg har ikke tænkt mig at fortsætte i dette forum.
Beder Amino om at slette min konto.
Men jeg ønsker jer alle held og lykke med jeres forretninger og ideer i fremtiden.