Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for køb aktier til en god pris langt under børsværdien

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Imran Sadiq:

Hej Alle

Da denne er fuldstænding blevet misforstået, fjerner jeg hermed min posts. Jeg er godt nok skuffet over de mange anklager som vælter frem.

Dette forum er vistnok fuldt med en masse som er klar med beskyldninger uden at respektere hinanden.

Meget skuffet over den behandling.

/V8 holding

Ja puha, vi er godt nok nogle forfærdelige mennesker fordi vi ikke bare køber dine værdiløse papirer. Klaphat.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:23

Uden at have større kendskab til konkrete sag, er Imran Sadiq klart en iværksætter jeg sætter stor lid til, hvorfor jeg også er oprigig ked af at læse denne tråds udvikling.

Jeg tvivler gevaldigt på, at Imran ville ønske at sætte sit gode ry over styr for at tjene nogle hurtige penge. En opfølgning på anklager kan forventes responderet fra min side snarest.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:25

Du kunne jo blot have lagt navn på firma m.m. ud til at starte med så det ikke lød som noget suspekt.

Det viste sig jo netop at det er suspekt.. Det kan IKKE være aktier i et internationalt børsnoteret firma med omsættelige aktier, for så havde du solgt dem allerede!

Lad nu vær med at tro vi er idioter. Men fint nok.. sælg mig nogle Coca-Cola aktier til halv pris..

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:27

Til orientering kan det nævnes, at der vel eventuelt kan være tale om aktier i et børsnoteret firma, hvor aktierne enten er medarbejder-aktier / ikke må sælges indenfor en vis periode, men eventuelt samtidig er placeret i et selskab, som ville kunne overtages. Derved ville det øge likviditeten i cash for sælgeren straks, da han så ikke ville skulle være en periode for at få lov til at sælge aktierne....

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

El-manden:

Til orientering kan det nævnes, at der vel eventuelt kan være tale om aktier i et børsnoteret firma, hvor aktierne enten er medarbejder-aktier / ikke må sælges indenfor en vis periode, men eventuelt samtidig er placeret i et selskab, som ville kunne overtages. Derved ville det øge likviditeten i cash for sælgeren straks, da han så ikke ville skulle være en periode for at få lov til at sælge aktierne....

Det kan du have ret i, men det lyder trods alt også ret lysky. Hvorfor ikke bare ligge kortene på bordet fra starten af så man fejer alle spørgsmål til side med det samme.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:32

maelstrom:

El-manden:

Det kan du have ret i, men det lyder trods alt også ret lysky. Hvorfor ikke bare ligge kortene på bordet fra starten af så man fejer alle spørgsmål til side med det samme.

Korrekt, korrekt.

Anyway kan det anbefales, at trådstarter angiver sin mailadresse i indlægget, idet denne ikke kan kontaktes via. personlig Amino-besked, og en eventuelt interesseret, ved ønske om kontakt, skulle angive sin e-mail offentligt i et stærkt kritiseret indlæg..

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

El-manden:

maelstrom:

El-manden:

Korrekt, korrekt.

Anyway kan det anbefales, at trådstarter angiver sin mailadresse i indlægget, idet denne ikke kan kontaktes via. personlig Amino-besked, og en eventuelt interesseret, ved ønske om kontakt, skulle angive sin e-mail offentligt i et stærkt kritiseret indlæg..

Hvad?
Manden har pb. slået til og har haft det længe før denne tråds oprindelse...

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:39

Send mig gerne info på kennet (at) sverdlin.com

/K

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39

Imran Sadiq:

Hej

Der er tale om aktier en veletableret virsksomhed med stor potientiale.

Jeg vil meget gerne fortælle mere om virksomheden og prisen ved en mail.

/V8 Holding

Hej Imran

Der er desværre mange der forsøger at narre iværksættere fra deres penge.
Derfor er mange folk skeptiske, når en helt ny person kommer ind på Amino og forsøger at sælge noget billigt og ikke vil fortælle så meget i forum.
Det er ofte tegn på at det man har, ikke tåler dagens lys.

Så hvis du vil bruge Amino til den slags, så start med at introducere dig selv og fortæl lidt om muligheden, i stedet for at skrive 2 linjer som ingen information giver.

Jeg håber ikke at du er blevet for skræmt af Amino, der er faktisk ret rart.

Velkommen til.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Ravn og Jakob Søndergaard, det vil være super hvis i kommer med en undskyldning, det er dårlig stil at kalde folk for klaphatte og svindlere.
Så vis i har et gram af format og sig undskyld til Imran.

Dbh Martin

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)