Hej Aminoer. Som overskriften siger overvejer jeg meget at sælge www.OpretGratis.dk da mine midler er opbrugt og der desværre er sket nogen ændringer i mine personlige sager. Siden er en online markedsplads med køb og salg af både nye og brugte varer. Siden er 100% gratis og bruge og kræver kun en bruger for at sætte sine annoncer ind på siden. Der er mulighed for at skrive kommentar til hinandens annoncer. Siden blev startet op 1.sep 2009 så kun kørt ca. 1 mdr. Lidt data : 66 annoncer er blevet oprettet. 81 tilmeldte brugere indgående links : ca. 1200 ( kilde: internetstatistik.dk ) besøgende kan desværre ikke oplyses, da der ikke ligger noget på dette. Der er lavet 2 banneraftaler. den ene for 3 mdr og den anden for 1 år. Der er lavet et flash banner til siden som kan ses på (ungmor.dk og sejlerland.dk). Der er mulighed for at lave reklame pladser på siden! pt. er der kun en reklame for forsiden og google reklamer langs hver annonce. Der har været lidt indtægt på siden her den første mdr ( reklamer først sat på omkring 15. sep ) Siden sælges med det webhotel den ligger på samt domænet Opret-gratis.dk Har du/i yderligere spørgsmål er du/i velkommen til at sende en mail Mail : friisinvest@gmail.com PRIS : vil ikke sælge til under mine udgifter på siden og annonceringsaftalerne ! Men kom med bud eller skriv mail.. Hav en god weekend.
Mikkel |
500,-