Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÆLGES : Overvejer at sælge OpretGratis.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Som overskriften siger overvejer jeg meget at sælge www.OpretGratis.dk da mine midler er opbrugt og der desværre er sket nogen ændringer i mine personlige sager.

Siden er en online markedsplads med køb og salg af både nye og brugte varer. Siden er 100% gratis og bruge og kræver kun en bruger for at sætte sine annoncer ind på siden. Der er mulighed for at skrive kommentar til hinandens annoncer.

Siden blev startet op 1.sep 2009 så kun kørt ca. 1 mdr.

Lidt data :

66 annoncer er blevet oprettet.

81 tilmeldte brugere

indgående links : ca. 1200   ( kilde: internetstatistik.dk )

besøgende kan desværre ikke oplyses, da der ikke ligger noget på dette.

Der er lavet 2 banneraftaler.

den ene for 3 mdr og den anden for 1 år.

Der er lavet et flash banner til siden som kan ses på     (ungmor.dk og sejlerland.dk).

Der er mulighed for at lave reklame pladser på siden!

pt. er der kun en reklame for forsiden og google reklamer langs hver annonce.

Der har været lidt indtægt på siden her den første mdr ( reklamer først sat på omkring 15. sep )

Siden sælges med det webhotel den ligger på samt domænet Opret-gratis.dk

Har du/i yderligere spørgsmål er du/i velkommen til at sende en mail

Mail : friisinvest@gmail.com

PRIS :

vil ikke sælge til under mine udgifter på siden og annonceringsaftalerne !

Men kom med bud eller skriv mail..

Hav en god weekend.

Mikkel

Tilmeldt 15. May 13
Skrevet kl. 16:30

500,-

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:30

Hej Mikkel,

Det var hurtigt, du har da ellers været så aktiv med at få den side op på det sidste..

Held og lykke med salget.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:40

wordpress + template = 200 dkr :D + hosting unoeruo 500 dkr i alt. so 501 dkr ? :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:52

Larsson:

wordpress + template = 200 dkr 

Jeg kan se, at du også driver et lille webbureau. Vil du så ikke være sød, at sætte et system, der kan det samme op for mig for 200kr?

Og hvad med de 1200 inlinks og de allerede eksisterende annoncer? Får man også dem med i købet for 200kr?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:54

Nu vil jeg meget gerne have nogen seriøse bud !!.

Som skrevet skal min udgifter være dækket ellers beholder jeg.

Og lagt rigtig mange timer i siden og markedsført og omtale mange steder.

Jeg kan nævne jeg i de ca 3 uger har haft en indtjening på ca 3200 + moms. kan fremsende dokumentation :-)

Har fakturaer på alt det arbejde der er udført.

Og vi skal gerne over de 20,000 kr + moms.

Som sagt der er altå indtægt på siden

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:55

Rasmus Hoeks:

Larsson:

wordpress + template = 200 dkr 

Jeg kan se, at du også driver et lille webbureau. Vil du så ikke være sød, at sætte et system, der kan det samme op for mig for 200kr?

Og hvad med de 1200 inlinks og de allerede eksisterende annoncer? Får man også dem med i købet for 200kr?

jeg vil gerne give dig 1200 links i samme kvalitet til 500,-Big Smile

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:11

OpretGratis.dk:

Jeg kan nævne jeg i de ca 3 uger har haft en indtjening på ca 3200 + moms. kan fremsende dokumentation :-)

Jeg tror altså du får svært ved at få 20.000 kr. uanset at 3.200 kr. er super flot på bare 3 uger. Du må være en særdeles god sælger ;-)

Hvorfor smækker du ikke noget google analytics kode på, så du få lidt statistik?

Idéen er jo super let at kopiere.. med de få brugere du har, hvorfor skulle nogen så købe siden, når den jo langfra er over det punkt hvor brugerne nu kommer af sig selv, og hvor man ikke længere skal fokusere på at tiltrække dem i samme stil?

Summa sumarum. Jeg tvivler på du får den solgt til din ønskede pris. Mit forslag er at lade den køre måske et år, hvorefter du formentligt har solid statitisk i baghånden. Så er den måske 50.000 værd til den tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:12

Rønlund:

Hej Mikkel,

Det var hurtigt, du har da ellers været så aktiv med at få den side op på det sidste..

Held og lykke med salget.

Der er desværre sket nogen ting så jeg mangler de penge lige pt :-( Men også ved at undersøge andre muligheder så jeg kan beholde siden ;-)

Ja jeg har været rigtig aktiv med den side så vildt øv hvis den skal væk :-(

Men står i en rigtig træls situiation, men nu må vi se om jeg kan tjene lidt penge på anden måde ;-)

Desværre blevet snydt af de firma der ikke var loyal så det kostede mig lige en del kroner.. øv øv..

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:21

maelstrom:

OpretGratis.dk:

Jeg tror altså du får svært ved at få 20.000 kr. uanset at 3.200 kr. er super flot på bare 3 uger. Du må være en særdeles god sælger ;-)

Hvorfor smækker du ikke noget google analytics kode på, så du få lidt statistik?

Idéen er jo super let at kopiere.. med de få brugere du har, hvorfor skulle nogen så købe siden, når den jo langfra er over det punkt hvor brugerne nu kommer af sig selv, og hvor man ikke længere skal fokusere på at tiltrække dem i samme stil?

Summa sumarum. Jeg tvivler på du får den solgt til din ønskede pris. Mit forslag er at lade den køre måske et år, hvorefter du formentligt har solid statitisk i baghånden. Så er den måske 50.000 værd til den tid.

Hej.

Du har helt ret med at have den et år mere, men desværre en der har taget røven på mig så jeg skal fremskaffe nogen penge nu og her..

Ved godt ideen er nem og tage, men som sagt jeg har brugt rigtig rigtig mange timer på at fortælle mange folk og forums om siden.

Jeg håber da også og kan finde en anden måde så jeg kan beholde siden.

Jeg har smidt ca. 15,000 + moms ud på markedsføring på de 3 uger og en del timer på at få links.

Men nu må jeg se hvad der sker :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)