Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ShapeWorks = Herbalife

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulovlige salgsmetoder og et produkt der ikke virker... Fuck mig det må være nederen at stå op hver morgen, og skulle tænke på at være involveret i den MLM-biz.

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 00:10

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Du rejser jo ingen debat, så lad dog være med at poste intetsignede tråde.

Hvis du har en pointe, så lever den. Har du et emne, så bring det på bane.

Ellers; så drop det drengerøvs fnidder og kom retur, når du er klar til at debattere som en fornuftig og voksen mand på 29.

Seriously! Shape up dude. 

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:52

Hej James

Jeg synes da både der er pointe og emne i indlæget fra kontorinvest og linket til kontanten.

At du nok ikke bryder dig om det aktuelle indslag, kommer dog slet ikke bag på mig.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 07:39
det er vel lige tidligt nok at sige at produkterne ikke virker ud fra det link?
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:56

Er det ikke utroligt at vi skal høre sådan en gang sludder fra dr/ kontant. Det er jo tydeligt at de har en skjult dagsorden inden de overhovet  begynder at undersøge produktet.  Ud fra kontants hjemmeside skulle man slet ikke tro at de har undersøgt hvad Herbalife egentlig er og hvordan de markedsfører sine produkter. At en konsulent repræsentere hele firmaet Herbalife vidner jo bare om at de fatter minus.

Jeg synes snart at dr og deres forbrugerprogrammer er ligeså skandale liderlige som andre reklame kanaler. Hvis det er det lort vi skal betale for, kan dr ligeså godt blive en reklame kanal, så vi kan blive fri for at betale den dyre licens.

Om produktet rent faktisk virker er en helt anden sag, og det resultat dr kommer frem til, vil jeg personligt ikke stole på. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Dato: 20-09-2006 08:56:11 Forfatter: Lougan
[...]
At en konsulent repræsentere hele firmaet Herbalife vidner jo bare om at de fatter minus.
[...]
Hvis det er det lort vi skal betale for, kan dr ligeså godt blive en reklame kanal, så vi kan blive fri for at betale den dyre licens.

I må sgu da snart indse, at en hvilken som helst MLM-sælger bliver sat ligmed det firma han repræsentere. Hvis I købte en bil og blev lovet 5 års garanti, ville I da heller ikke finde jer i, at firmaet bare henviser til at den sælger ikke længere er ansat, når der så en dag er problemer med bilen. Den måde den enkelte MLM sælger opfører sig på, vil altid være med til at påvirke det ry resten har - det burde da være ren fornuft, for nogen der altid fremhæver den enkelte mlm-sælger som tjente 5mio sidste år.

Det er det samme med telefonsælgere, der alle får unødvendig mange smæk på grund af al den fokus på annoncehajer og pågældende telefonabbonnementssælgere. Lad være med at tro, at I er nogle stakler der er i en unik situation og hele verden har rottet sig sammen mod jer ;)
(Skal opfattes som en besked rettet mod MLM-samfundet som helhed, og ikke direkte mod Lougan).

Selv his DR udlukkende bliver en reklamekanal, hvilket ikke er usandsynligt, skal vi stadig betale den dyre licens. Hvor skulle de ellers få alle de milliarder fra, som de skal bruge til at fuldende deres nye domicil(er). Den de har nu, kan jo ikke engang rumme DR Drama, så de skal sikkert ud og bygge større igen om et par år - næh nej, licensen forbliver ;)

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 13:49
Dato: 20-09-2006 00:51:49
Forfatter: Hans

Hej James

Jeg synes da både der er pointe og emne i indlæget fra kontorinvest og linket til kontanten.

At du nok ikke bryder dig om det aktuelle indslag, kommer dog slet ikke bag på mig.

Lige præcis dér er du klar med en fordom, som jeg kan sige ikke kommer bag på mig.

Jeg har ikke set programmet kontant omkring dette, så jeg har rent faktisk ikke taget stilling til det endnu.

DU tolker det første indlæg som opstarten på en debat omkring et emne... Men prøv at læse indlæget igen og fortæl mig derefter venligt hvor det fremgår henne? - Der er jo udelukkende tale om, at DU har kunne tolke et emne og en debat - men det er helt reelt ikke det som bliver lagt op til og det er DETTE jeg kritiserer.

Havde linket haft et relevant omdrejningspunkt, så havde jeg ikke rettet kritik imod det.
KontorInvests måde at rejse debat på minder ucharmerende meget om det, man ser på mange af de andre forummer.
Der bliver ikke rejst debat; men snarrere et forsøg på bevidst at provokere andre og lade tråden løbe løbsk med galle og mudderkast. - Trådstarten gider/behøver efterfølgende ikke at engagere sig i det som foregår.
Efter min mening, så hører den slags useriøse handlinger til på et forum, hvor massen er brugere befinder sig i den tidlige alder af puberteten.

Du kan sikkert godt se, at du tager meget fejl i din "dom" over min kritik. Men ganske rigtigt er min kritik da negativ.

FYI: Hvis der er tale om, at der er blevet afsløret et svindelforetagende... Så synes jeg som netværker at det er helt og aldeles kanon. Det viser netop, at Danmark ikke er det pyramidespils-slaraffenland, som mange af kritikerne ellers føler sig så sikre på at det er.

Er du faldet lidt af på den Hans? Eller venter du bare på at jeg træder forkert? ;)

Mvh.

James

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:06
Hej James

Bare rolig jeg er ikke ved at falde af på den.

Jeg mener da godt at Kontorinvest kan stille sig særdeles negativt overfor metoder

hvor man tilbyder midler der modvirker træthed, gigt og fedme under en hat.

Det var vist det emne der var hensigten at debattere, at du så kalder det drengerøvsfnidder

viser vist mere om dig, end om Kontorinvest.

Du skriver at "jeg sikkert godt kan se jeg tager meget fejl i min dom"

Drop denne manipulation James, JEG ved hvad jeg ser og mener, det gør du altså IKKE.

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:40
Hej James

<quote>Der bliver ikke rejst debat; men snarrere et forsøg på bevidst at provokere andre og lade tråden løbe løbsk med galle og mudderkast.</quote>

Jeg røg vist i med begge ben

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)