"Jeg mener da godt at Kontorinvest kan stille sig særdeles negativt overfor metoder hvor man tilbyder midler der modvirker træthed, gigt og fedme under en hat." Ork ja sagtens. Men det gør han jo ikke og jeg må igen henvise til min pointe. Det var vist det emne der var hensigten at debattere, at du så kalder det drengerøvsfnidder viser vist mere om dig, end om Kontorinvest. Det er jo netop IKKE hans hensigt at debattere emnet. Det er jo DIG og andre der formår at tolke noget i "intet". Der er jo ikke blevet bragt en egentlig debat op, hvor linket bliver brugt som reference. - Tværtimod står linket alene sammen en kort skrivelse der ikke indbyder til andet, end at folk med samme negative holdning skal følge ukonstruktivt op på det. Drop denne manipulation James, JEG ved hvad jeg ser og mener, det gør du altså IKKE. Manipulation - jeg må le! Hvis jeg ikke kan udtale mig om dig, så skulle du måske undlade at udtale dig om mig. Jeg er træt af hentydninger til, at jeg bare er en naiv og blåøjet MLM freak der tager al MLM i forsvar. Hvis du endnu ikke har opfanget, at jeg gør mig reelle anstrengelser for at forstå det brede perspektiv indenfor MLM - positivt såvel som negativt; så ER du faldet af på den. Det er en meget nem måde for jer kære kritikere, at forsøge at underminere andres ord og argumenter. - Folk skal jo ikke tage os MLM nørder seriøst; for alt hvad vi siger er jo noget sludder fordi vi ikke deler samme negative holdning som jer ikke sandt? Skal jeg være helt ærlig; så kan jeg ikke se hvad det er du tager i forsvar. Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har rettet kritik imod en anti-MLM´er. - Det er bemærkelsesværdigt at du var klar med en kommentar lige med det samme; hvorimod min kritik/debat imod andre MLM´er ikke har mødt nogen som helst protest fra dig. Måske læser jeg for meget i det. Men det er helt sikkert, at du vitterligt har taget gruelig fejl i dit syn på mig og mine hensigter. Jeg håber virkelig ikke, at du har i sinde at tage KontorInvests lettere løsslupne omgang på Amino mere i forsvar. - På den anden side ved jeg ikke hvilke relationer I måske har til hinanden. Til syvende og sidst ved jeg ikke hvordan du kan bedømme mig udfra mit valg af ord; "Drengerøvsfnidder". Jeg har jo oven i købet redegjort for; hvorfor jeg kalder det drengerøvsfnidder og det er simpelthen fordi, at den slags trådstartere oftest ER små drengerøve med en selvfabrikeret profil og/eller et ønske om at provokere. Min kritik retter jeg imod ham til dels på baggrund af de mennesker, der ligesom jeg er træt af den slags halvseriøse og uproduktive indlæg, som selv en neandertaler kan berige med mere indhold. Igen forstår jeg ikke, at du tager den slags i forsvar og jeg håber sgu næsten, at KontorInvest viser sig at være en lille lømmel på 13 år med forsinket kønsbehåring og en skinger stemme. Men skidt nu med det. Nu har jeg lagt min mening og en evt. efterdialog imellem os vil formegentlig bare udarte sig til mudderkast igen. Jeg synes bare du bør bakke op, omkring mere seriøse personer i stedet for at spilde din tid og energi på det rene ingenting. Mvh. James |
Dato: 20-09-2006 19:37:32 Forfatter: James Hej HansTværtimod står linket alene sammen en kort skrivelse der ikke indbyder til andet, end at folk med samme negative holdning skal følge ukonstruktivt op på det.
[...]
Min kritik retter jeg imod ham til dels på baggrund af de mennesker, der ligesom jeg er træt af den slags halvseriøse og uproduktive indlæg, som selv en neandertaler kan berige med mere indhold. Igen forstår jeg ikke, at du tager den slags i forsvar og jeg håber sgu næsten, at KontorInvest viser sig at være en lille lømmel på 13 år med forsinket kønsbehåring og en skinger stemme. Men skidt nu med det.
Jeg håber altså ikke, at du selv ser dine indlæg som lutter konstruktiv kritik (med smedekampagner og ord som neandertaler, forsinket kønsbehåring, lømmel og fnidder-et-eller-andet). At offentliggøre et link til en produkttest, burde der absolut ikke være noget negativt i. Testen har ikke engang afgjort om produktet virker eller ej, så indtil videre er KontorInvest da sikkert spændt på udfaldet af testen med fået bekræftet rygtet om hvordan nogle MLM-sælgere opfører sig.Hvis det var en bilsælger, der var blevet hængt ud, ville dette indlæg ikke i nær så religiøs grad, blive forfulgt af andre bilsælgere herinde.Hvis produkterne viser sig at være noget fis, vil det overfor mig (subjektivt) bekræfte at MLM-sælgere oversælger deres produkt for vildt. Det er den eneste måde hvorpå, man kan sælge bagemel i pilleform.