Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense tilpasning - gode eksempler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Man hører tit at man skal tilpasse sine adsende reklame blokke til det øvrige design på siden hvis man gerne vil have flere til at klikke på dem

Men hvad menes præcist med det? er der nogen som måske kan smide et links eller to til en side som de mener lige netop er perfekt tilpasset adsense for at få flere kliks?

Håber nogen kan hjælpe

NIL

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:53

Her er lidt - dog er de ikke vildt flotte.

http://www.doshdosh.com/16-adsense-optimized-wordpress-themes-to-maximize-your-contextual-ad-earnings/

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:15

Hej NIL

Det gælder om at få "blendet" adsense annoncerne sammen med teksten på din side. Således bør font type, font størrelse og font farve matche det, der er på din side. Endvidere på de enkelte links martche "link-farven" på din side.

Desuden bør du teste størrelsen af dine adsense blokke. Generelt bør de være så store som muligt og især de kvadratiske synes at performe godt. Her kan du se, hvordan jeg har forsøgt at få tre blokke til at falde fornuftigt ind: Vin Nyheder.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:30

Jan P. Olsen:

Hej NIL

Det gælder om at få "blendet" adsense annoncerne sammen med teksten på din side. Således bør font type, font størrelse og font farve matche det, der er på din side. Endvidere på de enkelte links martche "link-farven" på din side.

Desuden bør du teste størrelsen af dine adsense blokke. Generelt bør de være så store som muligt og især de kvadratiske synes at performe godt. Her kan du se, hvordan jeg har forsøgt at få tre blokke til at falde fornuftigt ind: Vin Nyheder.

Den kan optimeres langt mere. Men spørgsmålet er jo også om du vil have dem til at klikke eller til at læse videre på siden.

men jeg vil klart bruge 300x250 e.l. i din sammenhæng Jan, fremfor din 468x60 - da der i de kvadratiske banners kun er et link per linie.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:33

Det er også vigtigt at teste sig frem. Der findes ikke nogen gylden regel for hvordan man sætter adsense op bedst. Der er forskel på folk, og nogen er næsten reklameblinde, så der skal den være på en måde, hvor andre kigger efter den blå farve for links.

Jeg har selv forbedret min adsense indtjening bare ved at ændre størrelsen. Det var faktisk lidt utroligt, hvor meget det betød!

Så min råd: test, test, test! Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:30

Hej Nick

Jeg er ikke uenig - det er bare det med tiden til sådan en hobbyside. Ofte er det jo nemmere at give de gode råd videre end at implementere dem selv Wink.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)