Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plakatopsættere til Fakta søges

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg starter sgu et MLM firma.
Godtroende læsere kan henvende sig til mig og blive tilbudt en tjans der går ud på at farte daglivarebutikker rundt og sætte opslag op om et slankeprodukt...

Det koster at være med!

Tilmeldt 10. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:52
Hej kontorinvest.
Det kunne da være dejligt at hører om hvad produktet hedder, hvad det koster og hvad det koster at være med.
Måske også lidt mere information omkring firmaet og regler for markedsføring af det ?

Mvh.
Dee

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:13
Dee-> Jeg tror sq at kontorinvest mente det sarkastisk...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:25
Dato: 18-09-2006 20:12:38 Forfatter: pbtryk.dk Dee-> Jeg tror sq at kontorinvest mente det sarkastisk...
Vh
Peter

Hej Peter,

Det vil jeg som dedikeret aminobruger da ikke håbe. Selvom vi er uenige om nogle ting, bør vi også være så seriøse, at indlæg  via nye tråde skal indeholde lidt mere end blot at tage fis på hinanden. Hvordan skulle det ellers være muligt at få andre seriøse debatter til at fungerer?

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:45

Humor har nu altid været tilladt på Amino, omend netop denne debat (MLM-området) til tider kan blive så religiøs at satire kan være farligt :)

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 20:53
Dato: 18-09-2006 20:44:34 Forfatter: Mikkel deMib

Humor har nu altid været tilladt på Amino, omend netop denne debat (MLM-området) til tider kan blive så religiøs at satire kan være farligt :)

Kære Mikkel,

Du har ret i at humor og satirer er en integreret del af vores liv, og netop fordi det nemt går i koks i dette forum, mener jeg ikke der ligefrem er grund til at hælde benzin på bålet - hvis det ellers er det der er tale om her. Det kan kun trådforfatteren oplyse om.

Jeg ved, som du måske efterhånden har fundet ud af ikke ret meget om MLM eller bevægegrundende for at deltage i MLM, men jeg prøver da til stadighed at lærer noget om det. Det er dog min holdning at vi bør have respekt for hinanden og de meninger vi hver især har om livet.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:05
Jeg må nu indrømme jeg fik et godt grin ud af det...

Men ja MLM er næsten ligesom Muslimere... :) Nej det var ikke et oplæg til at starte den debat...

Selvfølgelig skal man have respekt for hinanden, men en god joke i ny og næ skader ingen.. Og jeg tror også de fleste seriøse MLM''ere kan se det sjove i kontorinvest''s indlæg
Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 22:11
Dato: 18-09-2006 22:04:43 Forfatter: Martin Tygsen Jeg må nu indrømme jeg fik et godt grin ud af det...

Men ja MLM er næsten ligesom Muslimere... :) Nej det var ikke et oplæg til at starte den debat...

Selvfølgelig skal man have respekt for hinanden, men en god joke i ny og næ skader ingen.. Og jeg tror også de fleste seriøse MLM''ere kan se det sjove i kontorinvest''s indlæg

Kære Martin,

hrmm er du en smule religiøs? Nå jeg kunne nok ikke have beskrevet det bedre - selvom jeg godt kunne tænke mig at hører fra kontorinvest om hvad han egentlig mente med sit indlæg. Hvis han var morsom - burde indlægget vel et eller andet sted stå i det rette forum?

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:16
Jeg er så langt fra religiøs som man kan komme :)

Jeg er bare ved at være træt af at aviserne skal bruge spalteplads på sjove tegninger og at Paven skal undskylde for at have en mening...

Det jeg egentlig mente med sætningen er at MLM''er i forvejen er en meget kritiseret gruppe, og en meget blandet flok.. Når man så begynder at stille kritiske spørgsmål til dem går de i forsvarsposition for derefter at skyde tilbage uden at tage en saglig debat om emnet.. (Gælder ikke dem alle, men mange af dem)

Men jeg kunne da også godt tænke mig at høre baggrunden for det oprindelige indlæg

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 22:39
Dato: 18-09-2006 22:15:58 Forfatter: Martin Tygsen
Jeg er så langt fra religiøs som man kan komme :)
Jeg er bare ved at være træt af at aviserne skal bruge spalteplads på sjove tegninger og at Paven skal undskylde for at have en mening...
Det jeg egentlig mente med sætningen er at MLM''er i forvejen er en meget kritiseret gruppe, og en meget blandet flok.. Når man så begynder at stille kritiske spørgsmål til dem går de i forsvarsposition for derefter at skyde tilbage uden at tage en saglig debat om emnet.. (Gælder ikke dem alle, men mange af dem)
Men jeg kunne da også godt tænke mig at høre baggrunden for det oprindelige indlæg

Nu er tråden alligevel blevet lidt poppet, ihvertfald indtil kontorinvest melder tilbage! Derfor kunne jeg godt tænke mig at spinde en lille tråd

Nu er internet, worldwide dækkende medier, demokrati, menneskerettigheder og atombomber jo ret nymodens i forhold til de mest kendte religioners alder. Tænk nu på dengang der var korsriddere. De rejste ud på pavens befaling og slog alle de vantro ihjel - tænk nu hvis der havde været internet og atombomber dengang i 11- 1200-tallet, så havde vi nok ikke haft en lige så pæn klode som idag   Dengang i 11- 1200-tallet var den del af verden hvor vi bl.a. befinder os, ganske underudviklet og på et niveau der ligger rigtig langt under den standard som mange idag, mener de stenalderagtige muslimer befinder sig på! Vi huggede gladeligt hænder og hoveder af folk, eller på et lidt senere tidspunkt i vores tidsregning - brændte dem på bålet i den hellige tros navn.

Blot et lille spind til eftertanke!

Med venlig hilsen

Lars C

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)