For mig at se opsummerer joken essensen i næsten al MLM, meget morsomt ;-) |
Plakatopsættere til Fakta søges
Jo men kan godt se det sjove i det :) Nu har jeg selv kigget en del på mlm og kan både se fordelene og ulemperne ved det. Jeg tror at grunden til at mange folk har så dårlig erfaring med mlm er fordi, at det er uprofesionelle der får en opgave som de ikke rigtig kan klare. Derved presser de folk og bruger hensynsløs markedsføring for at få solgt deres produkter. Dette mener jeg sagtens at man kan undgå, ved en smule logisk tankegang. Hehe, jeg er altid klar på at svare på diverse spørgsmål i end måtte have om forskellige forretnings koncepter :) Mvh. Dee |
Kære mcdarwin, Det er jo det der er det værste - den var sgu sjov, jeg troede bare den var for alvor..... Med venlig hilsen Lars C |
|
Som mcdarwin var inde på, så misforståes ironi tit via email/chat what ever - men når man først er blevet enige eller obs på at nu er ironien, sarkasmen eller satiren i højsædet - så går det lige pludselig som en leg. Jeg fik for nogle år siden verbale dask på et stormøde hos os, fordi jeg overfor en nøgleperson havde brugt :-) - den kendte han ikke og mente jeg var virkelig uforskammet. Mange af de andre deltagere sad og rystede på hovedet, fordi de kendte godt symbolet for et grin Med venlig hilsen Lars C |
|
[/QUOTE] Det er jo det der er det værste - den var sgu sjov... [/QUOTE] Nu kan jeg sove roligt i nat - kunne heller ikke rigtig se dig for mig løbe rundt og sætte de plakater op... (PS. Sidste halvdel af ovenstående sætning var også ironisk, bare så der ikke er flere, der går i gyngen ;-) |
Så skal du nok ikke gå på gaden i de tidlige morgentimer, når jeg sniger mig langs hjørnerne med min fiskelim og plakater (fiskelim fordi jeg skal jo betale de dobbelte af hvad jeg tjener til ham jeg laver arbejdet for) Og hvad er der egentlig galt med at gynge - der kan sidde mange klistermærker på et bildæk, bare lyt efter næste gang du sætter dig ind i din lille øse - klipklap klipklap - nu er dine dæk på vej til gyngeparadiset. Med venlig hilsen Lars C |
![]() Skal dog lige høre lidt til ideen. Forventes det at man selv sætter plakater op, eller skal man blot rekrutere nye plakatopsættere som så også rekruterer nye, således at de plakatopsættere der vitterligt kommer til at sætte plakater op først findes engang langt ude i fremtiden? Hvor stor er millionchancen? Eller chance og chance, hvis jeg er med fra start er millioner vel en garanti, men for at kunne sammenligne med alle de andre gode mlm tilbud så vil jeg da gerne lige vide hvor mange millioner vi snakker om? Hvad skal jeg betale for første salskursus/prøvepakke og hvem sørger for transporten? Er der lavet langtidsprognoser over hvor længe jeg kan forvente at beholde mine venner og familie? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline