Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt helt nyt koncept

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg/Vi min samarbejdspartner og jeg er ved at starte et nyt koncept der aldrig er blevet rørt ved både her eller udefor landets gænser, vi behøver kun en lille økonomisk håndsretning så hvis der er nogle der har en viden om hvor jeg skaffer lidt under en mio til rimelige vilkår så lad mig høre. det er ikke indenfor it eller produktion, men potentialet for konceptet er enormt.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:11
Hej

Jeg ville måske tage en snak med Jyske Bank. De er ihvertfald villige til at låne penge ud. Vi bruger dem både privat, mit eget og mit fars & mors firma. Og vi har da lånt omkring en 6 millioner efterhånden..

Hvis din ide er god nok, så snak med dem. Husk en NDA.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:01
Hvad står NDA for?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:06
None disclosure agreement - altså noget i retning af en aftale om ikke at viderebringe oplysninger omfattet af aftalen.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:12
Hvad skal banken med den?

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:19
Hvis du har en god idé, får du de personer du søger rådgivning eller finansiering mm. hos til at skrive under på NDA''en - altså at de ikke må fortælle den videre til en anden forretningsforbindelse eller bruge den selv.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:22
Så er jeg med, tusind tak :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:49
Du skal blot være opmærksom på at mange folk af princip ikke skriver under på en NDA. Så hvis det bliver et krav fra din side, kan du meget let risikere at filtrere nogle spændende kontakter fra
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:32
Dato: 18-09-2006 18:49:16 Forfatter: Mikkel deMib Du skal blot være opmærksom på at mange folk af princip ikke skriver under på en NDA. Så hvis det bliver et krav fra din side, kan du meget let risikere at filtrere nogle spændende kontakter fra

Mikkel har fuldstændig ret, prøv istedet at se på tråden http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7110 hvor beskrivelse af en strategisk patentansøgning efter HHH kan findes i mit indlæg - vist nok det tredie på tråden. Med sådan en HHH metode behøver du ikke at anmode om en NDA.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 08:46
Dato: 18-09-2006 18:06:05 Forfatter: mcdarwin None disclosure agreement - altså noget i retning af en aftale om ikke at viderebringe oplysninger omfattet af aftalen.

Faktisk Non-Disclosure Agreement...men næsten samme idé

None = Ingen

Non = Ikke

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)