Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis telefonpasning...

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Peter

Jeg markerer lige her, da jeg muligvis får brug for det. Hvorlænge gælder tilbuddet?

Michael Kousgaard

Velkommen som kundeSmile

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:21

Hej Peter. 

Du må meget gerne sende en mail til mig også karsten {a} tracemedia.eu

-Karsten

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:39

Hej

Karsten Lund:

Hej Peter. 

Du må meget gerne sende en mail til mig også karsten {a} tracemedia.eu

-Karsten

Hej Karsten

Jeg har sendt lidt info til dig - ser frem til at høre fra dig.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 08:42

Rasmus Thomsen:

Hej Peter

Vi kunne godt være interesseret. Kan du sende noget mere information på info@secubi.dk ?

Hej Rasmus

Også velkommen til dig som kundeSmile

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:

Gratis telefonpasning de første 2 uger.

PB Marketing ApS har investeret i nyt telefonanlæg fra Avaya og købt et godt Contactcenter-system fra 3pas.

Derfor kan vi idag tilbyde telefonservice (telefonpasning) - hvadenten I har et fast dagligt behov eller blot behov for telefonpasning i eksempelvis ferien.

Priserne varierer ifht antallet af kald, men ligger  typisk i niveauet +10 kr. pr. kald. Vi tilbyder gratis oprettelse og en fri prøveperiode på 2 uger. Ingen gebyrer og ingen binding.

Ring eller skriv gerne, hvis I ønsker nærmere information om telefonpasning.

Vi har fået rigtig mange "Amino-kunder" og det er vi super glade for. Men der er plads til endnu flere.

Derfor vil vi fortsat tilbyde ovenstående, men nu også tilbyde en flaske champagne til de aminoer der henviser en ny kunde, der opretter sig til den gratis prøveperiode.

(I første omgang er tilbudet gældende for de næste 10 henvisninger)

Så henvis en kunde og modtag en flaske champagneSmile

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej Peter

Godt at høre at du får mange kunder her via Amino. Håber at vi også ser dig som annoncør en dag, så skal vi nok skaffe dig endnu flere :-)

Der er ingen tvivl om at brug af telefonpasning letter for meget arbejde. Så uanset hvilken udbyder som vælges så vil det uden tvivl være tjent hjem hurtigt.

De bedste hilsener

Nicolai

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nå, Frisch. Det er da ny stil her i debatten. Havde det været os andre, ville det være at kuppe en tråd. Men hvis jeg køber nogle annoncer her på Amino, vil du så gå ind i andre bogholderes tråde og reklamere for mig i dem?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:30

Syntes også at det indlæg er en smule malplaceret - Det er fint at I vil anbefale dem der køber reklame, anbefalinger er åbenbart til salg hos amino, men at smide indlæg i andres tråde om en konkurrent fordi de betaler jer for reklame er måske at gå en smule over stregen selv for aminos medarbejdere.

Håber ikke at vi skal se dette i fremtiden - Det vil kunne betyde at nogen mister tillid til aminos medarbejdere og det de ellers skriver / anbefaler. Er de købt i den eller den anbefaling.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:36

Hej Nicolai,

Jeg vil også være ked af det, hvis det er den nye stil på Amino.
Det har altid været dårlig karma at kuppe en tråd og reklamere for produkter eller ydelser, som er konkurrende i forhold til trådstarters.

Det var vist en svipser.. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

hej John

Jeg kupper ikke tråde. Men jeg synes bare det var lidt sjovt at en bruger begynder at uddele findeløn til Aminos brugere og vil betale brugerne for at finde kunder. Mens vi herinde på Amino endnu ikke har set en flaske.

Amino er netop lavet til at skabe forretning på og også fint at der kan skabes relationer omkring mersalg via os. Så der skal være plads til tråde som information omkring gratis telefonpasning. Og sikker en fest vi kan få på Amino-kontoret, hvis vi modtager en flaske Champagne for hver af de Amino-brugere som indtil videre har signet sig op til tilbuddet via denne tråd :-)

Nicolai

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)