Velkommen som kunde |
Hej Peter.
Du må meget gerne sende en mail til mig også karsten {a} tracemedia.eu
-Karsten
Velkommen som kunde |
Hej
Hej Karsten Jeg har sendt lidt info til dig - ser frem til at høre fra dig.
|
Hej Rasmus Også velkommen til dig som kunde
|
Vi har fået rigtig mange "Amino-kunder" og det er vi super glade for. Men der er plads til endnu flere. Derfor vil vi fortsat tilbyde ovenstående, men nu også tilbyde en flaske champagne til de aminoer der henviser en ny kunde, der opretter sig til den gratis prøveperiode. (I første omgang er tilbudet gældende for de næste 10 henvisninger) Så henvis en kunde og modtag en flaske champagne
|
Hej Peter Der er ingen tvivl om at brug af telefonpasning letter for meget arbejde. Så uanset hvilken udbyder som vælges så vil det uden tvivl være tjent hjem hurtigt. |
Nå, Frisch. Det er da ny stil her i debatten. Havde det været os andre, ville det være at kuppe en tråd. Men hvis jeg køber nogle annoncer her på Amino, vil du så gå ind i andre bogholderes tråde og reklamere for mig i dem? |
Syntes også at det indlæg er en smule malplaceret - Det er fint at I vil anbefale dem der køber reklame, anbefalinger er åbenbart til salg hos amino, men at smide indlæg i andres tråde om en konkurrent fordi de betaler jer for reklame er måske at gå en smule over stregen selv for aminos medarbejdere. Håber ikke at vi skal se dette i fremtiden - Det vil kunne betyde at nogen mister tillid til aminos medarbejdere og det de ellers skriver / anbefaler. Er de købt i den eller den anbefaling. |
Hej Nicolai, Jeg vil også være ked af det, hvis det er den nye stil på Amino. Det var vist en svipser.. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
hej John Nicolai |