Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En årlig aminopris - var det en ide der kunne bruges?

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-09-2006 13:59:56
Forfatter: Claus P
Nu ikke FOR meget fokus i medierne. Det er svært nok at følge med i forvejen med det antal Aminoer der er kommet med mund-til-mund indtil videre.

Vrøvl

Jo flere brugere, jo flere eraringer, jo flere input, desto bedre debat/comminity. Amino er ikke en lille lukket hyggegruppe for særligt udvalgte - jo flere jo bedre. Antallet af aktive brugere giver siden styrke!

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 16:39
Nu skulle det heller ikke tages som om jeg er i mod flere brugere, bestemt ikke. Men hvis der er for meget presse kan det betyde at der kommer en hel mængde brugere udenfor målgruppen (folk der bare vil udnytte det til f.eks. reklame). Det vil udvande kvaliteten af de indlæg der er i Amino.
Jeg er i forvejen lidt træt af nogle af de off-topic spørgsmål der stilles her - jeg synes man skal holde sig til emnet, men det er måske bare mig.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 17:16
Dato: 15-09-2006 16:38:48
Nu skulle det heller ikke tages som om jeg er i mod flere brugere, bestemt ikke. Men hvis der er for meget presse kan det betyde at der kommer en hel mængde brugere udenfor målgruppen (folk der bare vil udnytte det til f.eks. reklame). Det vil udvande kvaliteten af de indlæg der er i Amino.
Jeg er i forvejen lidt træt af nogle af de off-topic spørgsmål der stilles her - jeg synes man skal holde sig til emnet, men det er måske bare mig.

Igen noget vrøvl...

Kan jo være at det er nogle kategorier der mangler, at de er relevante for andre end dig eller mig, at de bare er havnet i en forkert kategori, osv osv osv.... Målgruppen er alle der er interesserede - kort og godt.
Vil de ligge en masse reklamer kan de gøre det i "Jeg har et godt tilbud til dig", ligger de dem andre steder er der nu en hel flok moderatorer som flytter dem fantastisk hurtigt (klap på ryggen til moderatorne)

Ja, off-topic spørgsmål/kommentarer som fx "Amino skal ikke for meget i medierne, for det får de forkerte mennesker ind på Amino" (sagt med glimt  i øjet ) i en diskussion om en Amino award, vil være naturligt i en ucensureret debat åben debat. Nogle gange er det godt, nogle gange er det ikke. Under alle omstændigheder skaber det dynamik.

Amino overlever til trods for forum der er SPÆKKET med irriterende fejl og mangler - så mon ikke det overlever 10 gange så mange brugere? Det er den levende & aktive debat der er styrken.
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 18:21
Dejligt at ens indlæg konsekvent betegnes som vrøvl

Som jeg ser det er målgruppen "Iværksættere".
Jeg mener bestemt ikke at en række ekstra kategorier er det der mangler. Det ville måske høre hjemme i et Jubii forum eller lign. hvor der er indlæg om alt imellem himmel og jord - men ikke her.
Cafeen er fin i et begrænset omfang (og jeg kan bare lade være med at læse den), men når der begynder at komme tusindvis af indlæg om heste, grøntsager, huse o.m.a. i en ikke iværksætter mæssig sammenhæng, så synes jeg at foraet begynder at miste sin værdi fordi man bruger for lang tid på læsning af en masse ligegyldige (i iværksætter mæssig sammenhæng) indlæg før man rammer relevante indlæg. Ikke at det er sådan nu - her er langt de fleste indlæg bestemt relevante og gode. Men det kunne blive sådan hvis mange udenfor det jeg kalder målgruppen (iværksættere) melder sig ind.

/Claus

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:46
Kære Christian og Claus,

Må jeg ikke anmode jer om at blive ved emnet om en debat vedrørende en årlig aminopris? Der er næppe nogen her der kan have interesse I jeres småskænderier :-)

NB. Nu får jeg nok dask af viceværten for at lege moderator.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 18:56
Dato: 15-09-2006 18:21:24
Dejligt at ens indlæg konsekvent betegnes som vrøvl

Som jeg ser det er målgruppen ''Iværksættere''.
Jeg mener bestemt ikke at en række ekstra kategorier er det der mangler. Det ville måske høre hjemme i et Jubii forum eller lign. hvor der er indlæg om alt imellem himmel og jord - men ikke her.

Tjuhej vi er jo enige
...med ekstra kategorier mener jeg selvfølgelig kategorier inden for iværksætteri. (skal være MEGET overbevisende da jeg er tilhænger af så få kategorier som muligt. Tror nu heller ikke at det er her at man har lyst til at skrive om sine fine grønne præmie ærter i haven. Der er mange der har en spirende iværksætter i maven, og det er nok nærmere dem der hopper på Amino vognen - og hvem ved - måske inspirerer det til mere iværksætteri?
Men begrebet for mange brugere - det tror jeg ikke på.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 19:08
Dato: 15-09-2006 18:45:41
Forfatter: Lars C
Må jeg ikke anmode jer om at blive ved emnet om en debat vedrørende en årlig aminopris? Der er næppe nogen her der kan have interesse I jeres småskænderier :-)

Jo det må du da godt...... Jeg syntes, som tidligere nævnt, ikke at dit forslag er en god ide

Det er nu ikke småskænderier mellen Claus og jeg - det er mere eller mindre diskussion af elementer af dit indlæg, hvad Amino er og hvem det er for. Du synes Amino er en side for Awards og medier (Claus og jeg er uenige på diverse måder), Claus syntes Amino er en side for en begrænset brugergruppe (du og jeg er uenige på diverse måder), og jeg synes Amino er en side for alle interesserede inden for iværksætteri og drift af virksomhed, dog uden Awards (Du og Claus er uenige på diverse måder)...

Og det sjove er at vi alle har ret ( jeg mener selvfølgelig at jeg har mest ret, men sådan er det med subjektivitet.....
Dato: 15-09-2006 18:45:41
Forfatter: Lars C

NB. Nu får jeg nok dask af viceværten for at lege moderator.

Det kunne jeg nu ikke forestille mig, men du får nok heller ikke så meget ud af det
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:08

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 20:19
Dato: 15-09-2006 19:08:27 Forfatter: netMedia.dk  (snip)
Jo det må du da godt...... Jeg syntes, som tidligere nævnt, ikke at dit forslag er en god ide

Hej Christian,

At du ikke synes om ideen, er fint nok, det er din mening - ideen bliver næppe en realitet før der kommer større tilslutning og bredere debat om hvordan.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 00:08
Kære Aminoer,

Ja ja man skal ikke opgive bare fordi alle ikke råber juhu med det samme  

Som jeg har forstået viceværten, så betyder det også noget for ham at medierne skriver om amino.dk, så lidt har jeg forhåbentlig fattet!

Det årlige magasin Svikmøllen har en satirisk pris til årets kvaj - hvad med at amino netværket indstiller den mest iværksætterpositive fra toppen af h.h.v. den politiske-, erhvervsmæssige- eller finansielle scene i Danmark til en årlig aminopris?

Jeg mener ikke vi skal jagte hvad som helst for at få mere publicity til amino.dk - på den anden side, hvorfor ik?

Med venlig hilsen

Lars C

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)