Syntes også det er godt de bliver angrebet lidt. Ligeledes har TDC en rimelig magt over for deres kunder - i hvert fald erhverv. På min arbejdsplads vil vi i salgsafdelingen have nogle nye mobiltelefoner, og der er vi 3 sælgere og så vores chef. Dvs. 4 mobiler i alt. Der har han så kontaktet TDC for at få et godt tilbud. Omkring 3000,- for en Nokia 6230
Dertil siger min chef at vi ikke bare kan gå ned og købe en i TDC butikken da vi er erhvervskunder.
Så nu skal han have et møde med andet selskab for at høre mulighederne, for kan da godt forstå han ikke vil betale 12.000 for at få 4 telefoner skiftet ud. |
TDC chefen kunne kun komme med en lam undskyldning at vi forbrugere ikke havde lyst til at have så stor forbindelse, som fx 10 mbit..

Altså hvem vil ikke gerne have mere end en pisse dyr 2mbit forbindelse som er så dyr grundet TDCs mafia priser.
Jeg håber at, TDC får sig en ordentlig "røvfuld" eller lære at begynde at lægge KM lange fiber ned i jorden som fremtiden er til. for ellers er de dødsdømt på highspeed fiber conectiions, og andre nordiske firmaer går ind og gør det dejligt for os!
Ja, mine 2 cents
mvh
kasper