Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine tanker om TDC

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også det er godt de bliver angrebet lidt. Ligeledes har TDC en rimelig magt over for deres kunder - i hvert fald erhverv.

På min arbejdsplads vil vi i salgsafdelingen have nogle nye mobiltelefoner, og der er vi 3 sælgere og så vores chef. Dvs. 4 mobiler i alt. Der har han så kontaktet TDC for at få et godt tilbud. Omkring 3000,- for en Nokia 6230
Dertil siger min chef at vi ikke bare kan gå ned og købe en i TDC butikken da vi er erhvervskunder.
Så nu skal han have et møde med andet selskab for at høre mulighederne, for kan da godt forstå han ikke vil betale 12.000 for at få 4 telefoner skiftet ud.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 14:31
Jeg så en udsendelse med chefen i TDC, der står for ADSL mm. og så var der et stort fiber firma som vil lægge fiber ned alle vejne.

TDC chefen kunne kun komme med en lam undskyldning at vi forbrugere ikke havde lyst til at have så stor forbindelse, som fx 10 mbit.. haha... og det var alllt for dyr.. og fiberfiramet ville lave priser som Sverige mm. men TDC chefen var en stædig knægt og holdt fast på sit udsagn..

Altså hvem vil ikke gerne have mere end en pisse dyr 2mbit forbindelse som er så dyr grundet TDCs mafia priser.

Jeg håber at, TDC får sig en ordentlig "røvfuld" eller lære at begynde at lægge KM lange fiber ned i jorden som fremtiden er til. for ellers er de dødsdømt på highspeed fiber conectiions, og andre nordiske firmaer går ind og gør det dejligt for os!

Ja, mine 2 cents

mvh
kasper

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:54

En pind mere til TDC''s ligkiste:

TDC risikerer at miste Danske Bank som kunde

26.000 telefoner og telefonnumre skal udskiftes i Danske Bank, der er på vej til at gennemføre Nordeuropas største overgang til IP-telefoni. TDC må vinke farvel til indtjening.

Det er en af Danmarks største telefonregninger, der nu er i spil. Og det er ikke sikkert, at TDC får lov til at udskrive den i fremtiden.
http://www.berlingske.dk/grid/it/artikel:aid=635314
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:48

Jeg forstår ikke helt denne hets mod TDC - det minder mig sgu lidt for meget om Linux-nørdernes konstante brok over Microsoft.

Vi kan da hurtigt blive enige om at TDC ofte er nogle idioter, men jeg har gennem tiden handlet med mandre andre telesalskaber og jeg mener absolut ikke TDC står alene med "idiotien" - langt fra! Faktisk er jeg ikke engang sikker på de kommer ind på listen over det mest idiotiske teleselskab - men jeg indrømmer konkurrencen er hård :)

Handler dette i virkeligheden ikke bare om en branche der i almindelighed opfører sig på en måde som de fleste af os ikke bryder os om? Hvad er det lige der gør TDC så slemme, og Sonofon, Telia og 3g så fantastiske? Jeg kan ikke lige se det.

Jeg har også forsøgt mig med nogle af de nye IP selskaber og de er stame VÆRRE end TDC - specielt når det handler om faktisk at levere den ydelser der er betalt for!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:14
Der er skam ikke tale om en hetz, det er blot altid interessant når noget stort bestående vakler. Det giver nogle meget spændende muligheder for diverse iværksættere  der vil lave nye "Skypes" etc.
At jeg lige nævner TDC, er blot fordi de er de største og du er da mere end velkommen til at udskifte navnet "TDC", med et hvilket som helst andet teleselskab. At de på groveste vis misbrugte deres monopol til at ødelægge en god forretning vi byggede op i midt halvfemserne, har intet med navnevalget at gøre

Men bortset fra det, finder jeg det, endog meget rørende, at Aminos "Enfant terrible" kærligt beskytter vores national teleselskab

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:38

> Men bortset fra det, finder jeg det, endog meget rørende, at Aminos "Enfant terrible" kærligt beskytter vores national teleselskab

Så skulle du se min månedlige check fra dem

Men bortset fra det var det mere et forsøg på at tilsvine alle de andre teleselskaber end lige at beskytte TDC - det lykkedes åbenbart ikke så godt
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:39

Hehe TDC får bare tæsk ligesom alle andre teleselskaber, jeg står øverst på listen til at give f.eks. Debitel en kæmpe røvful :)

Jeg tror en af de grunde til at TDC bliver svinet så meget er at vi rent faktisk har skyhøje priser på f.eks. internet. Kan godt være det ikke alene er TDC''s skyld, men nu er vi danskere indrettet sådan at vi altid går efter den største i flokken, da de er lettest at spotte.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:42

> men nu er vi danskere indrettet sådan at vi altid går efter den største i flokken, da de er lettest at spotte.

Ja, lige bortset fra Dansk Folkeparti - de gå altid efter den mindste i flokken :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:57
Ja, Louise Frevert og co. skulle sgu tæskes med våde Søndagsberlingere mindst en gang om dagen...

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:58
Haha, det her udvikler sig næsten til en liste over folk der skal have daglig smæk
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)