Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg er intresseret i at starte webshop op.

Efter en god omgang googlesøgning, ender jeg her. Det er en super god side, for en amatør som moi.

Jeg stiller mit spørgsmål herinde, jeg er ny, så hvis det er under det forkerte forum, beklager jeg.

Som sagt vil jeg starte i det små, starte med en gratis webshop.

Har fundet frem til shoppinnet er gratis, og ok nemt at sætte op, men det er irriterende at der skal stå shoppinnet på ens hjemside adresse.

Nogen der kender en anden gratis-side, uden deres navn kommer med på hjemsidens navn?

mvh

Cengiz

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:24

Pris og kvalitet hænger jo som oftest sammen. Og gratis kommer man ikke ret langt uden at arbejde hårdt for det selv. Der findes en række gratis open source webshops. Heriblandt OScommerce, Magento og Virtuemart. Sidstnævnte er en extension til et CMS kaldet joomla. Fælles for alle disse webshops er, at de er 100% gratis at benytte. Hertil skal det dog nævnes, at de som oftes kræver en del tilretning for at de kommer til at se ud som du ønsker.

Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 01:39

Hej Rasmus, tak for det hurtige svar,  jamen jeg må indrømme, jeg har ikke så meget forstand på at lave en hjemside, jeg er mest til point and klick systemmet, a la shopinnet, men er bare intresseret i deres navn, som domæne navn.

Jeg har en ok ide, til meget lille virksomhed, som på hobbyplan, derfor vil jeg ik ofre noget, eller så meget på det, med mindre der er een der vil lave en billig hjemside, til max 10 forskællige produkter, så kontakt venligst mig  ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:44

Der er vist en række forskellige personer herinde, der tilbyder webshops til billige penge - de skal nok svare på denne tråd imorgen :-)

Men ellers så prøv med Magento eller Oscommerce. Når blot du har dit eget domæne og webhotel, så kan du jo prøve at installere det helt gratis. Det er faktisk ikke så svært som det lyder, og på youtube kan du finde adskillige guides til hvordan du sætter det op. Fordelen er jo, at det ikke koster andet end din egen tid. Sidder du så fast på et tidspunkt, kan du jo altid få professionel hjælp til at komme helt hen over målstregen.

Jeg kan på forhånd sige, at din webshop ikke bliver supercool, hvis du selv laver den. Men som tidligere påpeget, så hænger pris og kvalitet jo unægteligt sammen ;P

Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 01:55

Jamen så glæder jeg mig til at høre fra folk i morgen  ;-)

Jeg kommer til at sælge max 10 forskællige varer, og det bliver i småtingsafdelingen  ;-)

Det skal bare kørerende inden for 2mdr.  ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 08:05
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 08:15

Hejsa, det var en god nem side, lige nok til mit behov, men vil helst undgå at der skal skrives andet end min webshops adresse, ER det helt umuligt? Big Smile

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 08:43

Hej

osCommerce er helt gratis i sin grundversion. Du kan downloade den via www.openforum.dk

Der ligger herefter meget arbejde i at gøre shoppen brugervenlig, og optimeret til søgemaskinerne.

Håber du kan bruge den info :-)

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:56

Hvis du kan leve med at der tastes fx www.cengiz.dk og der derefter viderestilles automatisk til en anden adresse, så er det nemt at sætte op.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:14

Cengiz - Intet i livet er gratis, heller ikke shops. 

Jeg vil ikke tage livet af dit projekt, men jeg kæmper med flere e-købmænds shop dagligt for at forbedre deres salg. Et køb via en shop er en tillidssag, om du vil acceptere det eller ej, og at starte en shop gratis er den sikre død i forhold til dine kunder. 

Start hellere en hjemmeside, hvor du forklarer om dine produkter, og evt lister en pris, og beder folk om at ringe til dig, og derigennem aftaler hvad der skal ske, men lad være med at ligge det ind under en paraply der hedder "shop" - du vil bare ikke få lige så meget ud af det. Folk er virkelig kræsne og med mindre du har fået eneret på et produkt som Danskerne efterspørger som de ikke kan få det andre steder, er jeg bange for du kun vil løbe din pande imod en mur. 

Folk tilgiver ikke så let sløsethed med tryghedselementerne i en shop, men et website derimod... har man ikke de samme krav overfor. 

-Karsten

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)