Hej folkens, jeg er intresseret i at starte webshop op. Efter en god omgang googlesøgning, ender jeg her. Det er en super god side, for en amatør som moi. Jeg stiller mit spørgsmål herinde, jeg er ny, så hvis det er under det forkerte forum, beklager jeg. Som sagt vil jeg starte i det små, starte med en gratis webshop. Har fundet frem til shoppinnet er gratis, og ok nemt at sætte op, men det er irriterende at der skal stå shoppinnet på ens hjemside adresse. Nogen der kender en anden gratis-side, uden deres navn kommer med på hjemsidens navn? mvh Cengiz |
Pris og kvalitet hænger jo som oftest sammen. Og gratis kommer man ikke ret langt uden at arbejde hårdt for det selv. Der findes en række gratis open source webshops. Heriblandt OScommerce, Magento og Virtuemart. Sidstnævnte er en extension til et CMS kaldet joomla. Fælles for alle disse webshops er, at de er 100% gratis at benytte. Hertil skal det dog nævnes, at de som oftes kræver en del tilretning for at de kommer til at se ud som du ønsker.