Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jo perfekt skrevet ;-)

Du har ret i det du siger.

Jeg må bare finde een der kan lave mig en hjemside, til billige penge  ;-)

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 10:49

Cengiz:

Hej folkens, jeg er intresseret i at starte webshop op.

Efter en god omgang googlesøgning, ender jeg her. Det er en super god side, for en amatør som moi.

Jeg stiller mit spørgsmål herinde, jeg er ny, så hvis det er under det forkerte forum, beklager jeg.

Som sagt vil jeg starte i det små, starte med en gratis webshop.

Har fundet frem til shoppinnet er gratis, og ok nemt at sætte op, men det er irriterende at der skal stå shoppinnet på ens hjemside adresse.

Nogen der kender en anden gratis-side, uden deres navn kommer med på hjemsidens navn?

mvh

Cengiz

Hejsa...

Vores shop er også en gratis shoppinnet-shop http://piercingpusher.dk og som du kan se står der ikke shoppinnet i adressen, det koster intet at få din egen adresse på en shoppinnet-shop, ligesom det er gratis at modtage betalingskort m.v.

Mvh.

Jan

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:01

jan:
Vores shop er også en gratis shoppinnet-shop http://piercingpusher.dk og som du kan se står der ikke shoppinnet i adressen, det koster intet at få din egen adresse på en shoppinnet-shop, ligesom det er gratis at modtage betalingskort m.v.

Til gengæld har du så reklamer i toppen af din shop som kunne være til konkurrenter. Er det dig selv der har placeret dem eller er det noget shoppinnet laver?

Som Karsten også skrev, så handler det om tillid. Hvis man som kunde forventes at udlevere sine dankort oplysninger til en side på nettet man lige er faldet over fordi man lige skal have bestilt en lille sød ting til lillemor, ja så vil man gerne føle at det er til et professionelt firma.

Når man kører med reklamer i sin shop virker det ikke... well... særligt professionelt og kommer der oven i købet reklamer for konkurrenten risikerer man at kunderne klikker væk.

Hvis man derimod har en pæn og professionel shop hvor købsoplevelsen glider let og ubesværet, ja så er chancerne for succes alt andet lige større.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  United Web Skrevet kl. 16:33

@ Rasmus...

Det er klart at man vil få mere ud af en løsning hvor man skal op med tegnedrengen... ;-)

Vi er da også i gang med at oprette en Magentoshop http://piercingpusher.com , men shoppinnet er altså ikke så dårlig en løsning som man skulle tro...

Faktisk omsætter den så godt at man ville kunne tjene en "normal" månedsløn bare på piercingsmykkerne...Wink og der er jo ingen grænser for hvor mange gratis shops du kan oprette, hvis bare du har en Pay-pal busines konto..

Tilliden kan opnås på flere måder: svar altid hurtigt på mail og telefon, opdater din facebook side jævnligt og svar også hurtigt på spørgsmål dèr, offentliggør adresse og cvr-nummer osv... der er mange måder at opbygge tillid på...

Reklamerne kan købes væk, men det gør faktisk ingen forskel... vi har lige testet det i 3 mdr.

Mvh.

Jan

Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 19:31

Fed side med navlepiercing  ;-)

MEN Hvordan har du ku lave det som kun din egen domænenavn? jeg har lige opretten en der hedder testside. Men den hedder testdide,shopinnet.dk

Hvad og hvor trykker jeg for at ku fjerne det?

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  United Web Skrevet kl. 20:40

hejsa... det står faktisk i shoppens admin-del.

"For at tilknytte et domænenavn, skal du få dem du har købt domænet hos, til at pege det på IP: 66.197.202.190
Både "www.DitDomæne.dk" og "Ditdomæne.dk" skal pege på IP adressen.
Kontakt derefter vores support, der efterfølgende vil oprette det i din butik. "

Mvh. Jan

Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 20:44

Så jeg skal købe et navn et sted, og  skrive det til deres supportside?

Hvor er det bedste at købe=? og til en ok pris stadig=?

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  United Web Skrevet kl. 20:54

hejsa...

Ja, du skal jo have et  domæne...

Jeg har købt mit hos http://one.com, det koster 75,00 kr i årsafgift..

Derudover SKAL man købe et web-hotel til 11,25 pr. måned der skal betales 1. år forud. Tilgængæld får du en kupon på 400,00 kr. til Google-Adwords...

mvh. Jan

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)