Ok hvad skal man så når Google igonere kunden som her ?
Man skulle have kontaktet Banken tidligt i forløbet og fået lavet en Chargeback... Fra dagen hvor beløbet bliver fysisk hævet på din konto, har du minimum 60 dage til at indrapportere din klage via din bank...
Hvordan skal han kunne tabe sagen, når han ikke har fået det som han har købt og betalt?
Tjaa som tidligere skrevet, så overvej hva det vil koste at starte en retsag op i Irland, for at få ret for 4000 kr... Uden at kende til Irland, så tvivler jeg på at nogen advokater gider tage sagen med mindre du stiller med 10.000 euro til dækning af første rate...
Ja, det er også rigtigt - men der må da være et eller andet organ i eu der er til at finde ud af der svarer lidt til de danske domstole. Er der nogen der ved noget om det?
Næ desværre... Det er at bide i det sure æble, hvis man bliver snydt. Vi har selv prøvet det og kender rigtig mange tilfælde af både små og store beløb.
Pt har en af vores kunder f.eks 25.000 euro tilgode i Italien. Penge de næppe kommer til at se igen. Vil de starte en retsag op, skal de lægge 20.000 euro til advokaten i startsalær, før de gider tage sagen... Dertil kommer så de mange ydeligere omkostninger som følger...
Tjaa som tidligere skrevet, så overvej hva det vil koste at starte en retsag op i Irland, for at få ret for 4000 kr... Uden at kende til Irland, så tvivler jeg på at nogen advokater gider tage sagen med mindre du stiller med 10.000 euro til dækning af første rate...
Nu forstår jeg ikke du nævner Irland og i samme skriver du ikke kender til landet, jeg har boet der og kan oplyse dig om på denne front er det meget som i USA, priserne ja de svinger jo lige som i DK
I maj i år forsøgte jeg at indbetale 2000 kr til vores Google Adwords konto. Efter at have indtastet kreditkortoplysninger, fik jeg en fejlmeddelelse, der sagde, at de ikke kunne autorisere en indbetaling med kreditkortet. Da jeg jo i princippet kunne have tastet de forkerte kortoplysninger ind, forsøgte jeg igen, men samme fejl kom frem, og jeg måtte jo lade det være indtil jeg kunne forhøre mig i bogholderiet omkring evt. problemer med dette firmakort.
2-3 måneder senere optræder der pludselig en post på vores kontoudtog fra banken: 4000kr - hævet af: Google.
En tanke...
Hvordan kan to fejl betalinger af 2.000 kr blive en hævning på 4.000 kr tre måneder efter ? Det vil da til enhver tid fremgå som to hævninger af 2.000 kr.
Så kunne det tænkes at det er to forskellige ting... For har da svært ved at forestille mig at de skulle komme tre måneder efter ?
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
Nu forstår jeg ikke du nævner Irland og i samme skriver du ikke kender til landet, jeg har boet der og kan oplyse dig om på denne front er det meget som i USA, priserne ja de svinger jo lige som i DK
Det er der Google Europe ligger... Derfor Irland.
Og nej tvivler på der er ret mange, som kender irsk lovgivning herinde... Men Irland er ret meget som England, og dermed håbløst at føre retsager i...
Der tager du fejl eller retter skulle jeg sige Irland er ikke håbløst at føre retssager i.
Jeg synes du skulle kontakte en dansk advokat, og høre hva de ville anbefale i sådan en sag. Så får du nok noget af en overraskelse, når han siger det jeg skrev.
Det her er ordkløveri, men nu har jeg hjulpet det jeg kunne. Vi handler på kryds og tværs af grænserne og kender til den risiko der er. Og nej foreslå nu ik politiet, for det er det værste tidspild du kan komme ud i. De kan intet gøre, og ofte ønsker de slet ik at blande sig i B2B handler der er gået skævt...