Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste annoceringsvalg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej,

Ville lige hører hvor man skal investerer sine penge, hvis man gerne vil have flest mulige kunder?? Målgruppen er alt og alle, så der er ingen begræsning på dette område.

Hvor synes i man skal investerer sine penge, og få flest mulige kunder? Gratis aviser, tv, osv??

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:41

Målgruppen: er 18 plus :D

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:45

Har netop åbnet nyt reklamemedie og oplagt et oplæg til interesseret her: http://www.amino.dk/forums/t/67652.aspx ville anbefale dig at kigge derpå, hvis din målgruppe er 18+

Kontakt mig endelig, så vi kan se på mulighederne.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:48

Det afhænger gevaldigt af, hvad du sælger og hvordan.

Har du en onlineforretning, bør du bruge pengene online. Og helst på nogle annonceringsformer, hvor du kun skal betale, når du får noget ud af det. (besøgende som fra Google Adwords eller decideret omsætning som i et affiliate-program).

Driver du en fysisk forretning af en art, afhænger svaret meget af hvilken type forretning, du driver. Svarene vil variere meget, alt efter om du driver en grønthandler eller om du vil sælge vinduespudsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52

Jeg ville helt klart kigge på mulighederne i diverse aviser, offline som online. AdWords går man selvfølgelig heller aldrig helt galt i byen med.

Det er dog svært at sige noget mere konkret, når du ikke kommer med flere oplysninger. Jeg nægter at tro at du har et produkt som er lige så relevant for en mand på 20 som en kvinde på 80. Derfor bliver du nødt til at præcisere din målgruppe noget mere. Dog tror jeg ikke at man får den største effekt af reklamer på diskoteker. Du kender det vel selv fra når du har været fuld, så er det nok ikke reklamen man husker først, dagen efter.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:49

Malte Hvid:

Dog tror jeg ikke at man får den største effekt af reklamer på diskoteker. Du kender det vel selv fra når du har været fuld, så er det nok ikke reklamen man husker først, dagen efter.

Hvis dit budskab bliver fremstillet på den rigtige måde så husker du det. og så skal man også tænke på, hvor mange det lige er der sejler rundt og ikke opfatter noget når man er i byen - det er ikke mange.

Nu har jeg brugt nok tid på at snakke om vores produkt - tilbage til emnet :)

Det kunne være lettere at komme med ideer, hvis man ved, hvad butikken sælger :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Dragør
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:59

Hej, jeg er helt enig med de andre: Det er svært at komme med andet end meget generelle råd, så længe vi ikke ved mere om f.eks. produkt, målgruppe, handelsform, budget, kampagneperiode, budskab osv. Det nemmeste svar er "i reklameblokken op til Vild Med Dans i ti uger i træk", men det trækker kraftigt i budgettet. Så det må blive et helt generelt svar indtil videre: Der hvor målgruppen kommer, og hvor er de åbne og positivt stemte over dit budskab eller dit produkt.

Vil du ha' flere kunder til dit outlet? Eller bare gode outlet tilbud? Prøv www.outletters.dk

Vil du hellere have råd til og om markedsføring, så kig ind på www.Ordkontoret.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:39

Du står med den lange ende i øjeblikket, hvis du gerne vil ud at bruge penge på annoncering. De fleste medier er MEGET sultne. I forhold til listepriser kan du mange steder opnå 50 % rabat eller mere på standardannoncerne.

Ønsker du synlighed online er Google Adwords en mulighed, men jeg ville måske hellere bruge pengene på organisk optimering eller eksempelvis et søgemaskineoptimeret online magasin. Google adwords bliver dyrere og dyrere og konkurrencen på de enkelte søgeord stiger. Men igen...det afhænger fuldstændig af dit produkt, målgruppe og budget.

Fortæl lidt mere og vi kan give dig lidt mere...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Nick Nørgaard:

Malte Hvid:

Dog tror jeg ikke at man får den største effekt af reklamer på diskoteker. Du kender det vel selv fra når du har været fuld, så er det nok ikke reklamen man husker først, dagen efter.

Hvis dit budskab bliver fremstillet på den rigtige måde så husker du det. og så skal man også tænke på, hvor mange det lige er der sejler rundt og ikke opfatter noget når man er i byen - det er ikke mange.

Nu har jeg brugt nok tid på at snakke om vores produkt - tilbage til emnet :)

Det kunne være lettere at komme med ideer, hvis man ved, hvad butikken sælger :)

Hehe. Det er jo heller ikke fordi jeg selv sejler rundt hver weekend. Langt fra. Jeg tror bare stadigvæk at  der er mange flere mere effektfulde medier.

Clubuniqe -> Jeg vil gerne i kontakt med dig, du kan skrive på malte@hvidogspliid.dk eller skrive en pb.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)