Hej Min partner og jeg kommet i gang med NightSpot I/S, med succesfuld første weekend. NightSpot er et nyt reklamemedie. NightSpot er store eventskærme på diskoteker. Vi er pt. kun inde på et diskotek, placeret i Horsens. Her har vi placeret 4x 40" skærme, hvor vi nu sælger reklamespots på. Det virker som tv-reklamer, dog har vi ikke mulighed for at slå på virkemidlet "lyd", da vi jo er på et diskotek. Skærmene er placeret på fire vægge, så der ingen blinde vinkler er, du har stort set mulighed for at se minimum en skærm, så længe du er inde på diskoteket. Vi kører med åbningspriser frem til 1. oktober 2009, hvor der er mulighed for at køre en aften for under 200 kr. En reklame står på skærmen i 30 sekunder af gangen, hvad enten det er stilbillede eller en film. Der er plads til 200 gæster af gangen på diskoteket, men der langt flere igennem på en aften. Skulle ovenstående have vakt din interesse, hører jeg gerne fra dig. Yderligere spørgsmål er også velkommen. I kan kontakte mig gennem en PM, eller skrive til nick @ nightspot.dk - eller bare bede mig kontakte jer nedenfor.
|
Er din målguppe 18+? Billig reklamemedie
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)