Ahhh - nu tror jeg at jeg er med. Den du ledte efter var den der er på eksempelvis denne side? www.officekonsulenterne.dk/excel.asp vi har jo på forsiden en "connect to facebook" boks - mens de andre, det er meningen de skal være under alle produktsiderne... det vil sige de er ment til at være hvis nogle vil kommentere, spørge eller på anden måde fortælle os noget :)
Du har ret i at den skulle ligge lige midt på forsiden - men jeg synes ikke rigtigt jeg kan retfærdiggøre den i forhold til at det er nok næppe der folk vil komme med kommentarer...
Lodtrækningen sker, når Nielco IT's Facebook side har rundet 100 medlemmer. Vinderne findes selvfølgelig blandt de, som er medlemmer på siden på det tidspunkt.
Så må vi da håbe det sker før 2. oktober - men ellers kan jeg jo altid håbe på champagnen :-)
@simon - lagde din kode ind i stedet for, så man ryger over på min salgsside, ved et klik - og hledigvis i et nyt vindue :-) tak for tippet.
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore
Lodtrækningen sker, når Nielco IT's Facebook side har rundet 100 medlemmer. Vinderne findes selvfølgelig blandt de, som er medlemmer på siden på det tidspunkt.
Så må vi da håbe det sker før 2. oktober - men ellers kan jeg jo altid håbe på champagnen :-)
Der mangler kun 6 - 7 nye medlemmer. Men der er selvfølgelig også andre præmier.. og der kommer flere til.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Der mangler kun 6 - 7 nye medlemmer. Men der er selvfølgelig også andre præmier.. og der kommer flere til.
Hej John Nu har jeg også tilmeldt mig, så nu er du på 99 :o)
Jeg skal nok komme op med et godt tilbud på et kursus - jeg skal bare lige have fundet et lokale i Odense først.
/Christian
Hej Christian Vi har jo allerede snakket om dette kursus, så vil bare sige, at jeg også stadig er interesseret heri og kender nok også et par stykker mere, som gerne vil med, så få nu fundet det lokale
Nu har jeg også tilmeldt mig, så nu er du på 99 :o)
Martin Lindstrøm, here I come! ;o)
Dbh Jørgen
Hej Jørgen,
Tak for din opbakning. Det ser ud til, at vi skal have foretaget de lodtrækninger i morgen eller torsdag.
Fantastisk!
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn