Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sælge spil billigt

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en god aftale om import af spil, især de mange nye titler der kommer her i efteråret, men hvordan kan jeg få dem solgt billigt? Der er trods alt ikke nok avance på til at lave en kampagne til etc. EuroAds, så hvis der er nogle der kunne være interesseret i noget dropshipping her i efteråret på de nye titler ville det være fedt, men andre idéer er også velkomne. (dba.dk giver ikke ret meget salg)

Følgende spil vil der nok blive meget opmærksomhed på her i efteråret:

-Fifa 10

-Need For Speed Shift

-Call of Duty 6

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:47

Du kunne måske prøve at gå affiliate med www.coolshop.dk ... Der er det godt nok kun latterlige 5% man får, men alt kan jo forhandles... De har forresten prisgaranti + gratis fragt...

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 15:51

Nu er det jeg spørge om, hvordan man får solgt billige spil, og ikke hvordan man køber dem billigt ind, da jeg kan sælge til langt under Coolshops priser, men hvor skal jeg sælge dem henne?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:05

routes4you:
-Need For Speed Shift

Sælger du dette som PS3 region 2 spil direkte til Amino'er ? Send gerne et tilbud (1 stk.) som PM eller email?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:22

Hva koster et spil med moms? og hvilke kan du skaffe?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 09:29

Hej :)

Har du lidt mere information, priser og titler, du kan sende til 595@mail-online.dk?

Mvh.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:33

Hej routes4you..

Kan du sende mig en mail med mere info på: mb@mbc-design.dk

Jeg vil muligvis kunne hjælpe dig videre med henblik på salg, da vi har en del kunder indenfor denne branche..

Lad mig høre fra dig.. mange tak.

Fortsat rigtig god dag.

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 09:34

Hvilke spil er i interesseret i og til hvilken konsol? Jeg har desværre ikke en prisliste da jeg kan trække på over 1000 titler, til fornuftige priser.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 09:41

routes4you:

Hvilke spil er i interesseret i og til hvilken konsol? Jeg har desværre ikke en prisliste da jeg kan trække på over 1000 titler, til fornuftige priser.

Jeg er interesseret i spil til wii og pc

Morten

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)