Er spændt på kritik af min web shop www.lbask.dk Jeg er af den overbevisning, at fremtiden bliver at rigtig meget bliver købt og solgt over nettet, deriblandt dansk designer tøj til kvinder og børn. Det bliver måske endda rigtig svært med de små fysiske butikker. www.lbask.dk har kørt siden midt juni og har pt. et par hundrede besøgende dagligt. Jeg har tidligere læst at 1 % giver et decideret salg, men der kan jeg desværre ikke være med ! Hvorfor ? Siden er købt hos Scannet og fungerer godt m.h.t. vareudlægning, avanceret lagerstyring m.m. Det skal nævnes at jeg også har en fysisk butik og har haft denne i 3 ½ år og det er de samme varer i begge butikker. Jeg er blevet klar over at flash ikke er optimalt da mange pc´ere ikke kan læse det og det iøvrigt også tager pladsen (på forsiden) fra de søgeord man gerne skal have stående. Er det en god idé at have en fast forside, hvor man evt. har skiftende billeder ude i siden ? Jeg synes bare at jeg selv nogle gange "længes efter" variation i mine egne foretrukne shops. Får man ikke indtrykket af en loyal og spændende butik ? Er det klogt at sætte professionelle på sagen og hvor professionelle ikke mindst hvor dyre skal de være for at se en markant og vedvarende stigning ??? Jeg kunne stille 100 spørgsmål, men tror jeg vil vente og se hvad I svarer. P.S. mit mål er et få stablet en fornuftig og rentabel forretning på benene, som folk kender, ved hvad står for og handler i. På forhånd tak Stine |
Først tillykke med shoppen.
Jeg synes din side ser meget uprofessionel ud, det er nogle flotte modelbilleder, men de bliver ikke brugt rigtigt. Jeg har sådan kun set på din forside, men det er jo også den der skal fange brugeren. Den er meget tom. Jeg vil foreslå dig at sætte nogle professionelle på sagen, evt. en freelancer, jeg tror godt det kan gøres nogenlunde billigt.
Produkterne er jo gode nok, så hvis du ofrede f.eks. 10.000 på at få en professionel til at opsætte siden, så er jeg næsten hundred procent sikker på, at pengene vil være tjent ind i løbet af et halvt år + overskud, og salget vil stadig være stigende.
Mit råd til dig er altså, ta'' og ofre lidt penge på siden i stedet for at stå med en halv tom og - færdig side.
håber du kan bruge min kritik på en positiv måde.
mvh Tobias