Hej Stine Halling var den første vi fik lavet en aftale med, dengang hvor hun stadig lavede tøj under navnet Babygården. Lækkert tøj. Vi har skiftet til Easyflow. En af årsagerne til at vi skiftede var blandt andet det bøvl vi havde med at få forsiden til at se ordentlig ud, og så fordi vi synes det var meget besværligt at ligge nye varer ud. Begge dele er meget bedre nu, men så er der andet som kunne være bedre, men sådan er det nok altid med standardshopsystemer. Vores forside har vi selv lavet, og lige nu er vi godt tilfredse. Da vi havde scannet valgte vi at der ikke skulle vises varer på forsiden. Det betød, at vi ikke kune udnytte hele siden, men det var bedre end varerne til højre syntes vi. Vi har også flere gange overvejet at få en prof til at se på siden, men det er bare svært, når pengene er små, så lige nu bruger vi på reklame på nettet. Hilsen |
Hej!
Jeg bor selv i Svendborg. Jeg kender en rigtig dygtig freelance grafiker, som kan lave logo for dig. Han tager ikke det store for det, men kan levere noget ligeså godt som de dyre grafiske selskaber.
Jeg kan bede ham om at tage kontakt til dig, hvis det er noget der har interesse. Han bor desuden også i Svendborg.
Mvh Tobias