elvfølgelig er der nogle muligheder som har været meget nemmere at gå til fordi de mennesker jeg har kommunikeret med kender til mine kompetencer som ingeniør, og det er derfor meget nemmere at opnå en troværdighed. Det er ikke nødvendigt at argumentere så meget for sine kompetencer, som hvis man er helt uden uddannelse. Det gælder især i samarbejdet med banker eller investorer.
- Det tror jeg meget gerne på!
Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:
I min verden er en person med den rigtige indstilling og gå-på-mod mere værd end en umotiveret og veluddannet person. Desværre er der mange mennesker (især på det traditionelle arbejdsmarked), som ikke ser det på samme måde.
- Ja se, det er nok en udvikling der mangler at ske I dansk kultur.
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Det eneste jeg "ærger" mig over ved ikke at have en uddannelse er at jeg føler folk ser ned på en fordi man springer uddannelse over.. Jeg ved ikke om det er missundelse eller hvad det er.. Men det er en ting som jeg ærger mig lidt over eller godt kunne have været foruden..
eller hvis man har gå på modes og kamp gejsten så er det MEGA fedt at være iværksætter uden uddannelse, det giver masser af udfordringer, Og jeg er mere engegeret i de udfordringer jeg får som iværksætter end som jeg fik da jeg gik i folkeskole og de 3 måneder på HHX jeg prøvede.
eller hvis man har gå på modes og kamp gejsten så er det MEGA fedt at være iværksætter uden uddannelse, det giver masser af udfordringer, Og jeg er mere engegeret i de udfordringer jeg får som iværksætter end som jeg fik da jeg gik i folkeskole og de 3 måneder på HHX jeg prøvede.
Kunne jeg godt forestille mig :) :)
Det eneste jeg "ærger" mig over ved ikke at have en uddannelse er at jeg føler folk ser ned på en fordi man springer uddannelse over.. Jeg ved ikke om det er missundelse eller hvad det er.. Men det er en ting som jeg ærger mig lidt over eller godt kunne have været foruden..
Det skal du skynde dig at ryste af dig. Det er lidt ligesom med de bøsser der tror alle ser skævt til dem og derfor har et kæmpe trauma med deres seksualitet. Get over it - move on! :)
Hvis du vælger, som du har gjort, at gå lidt andre veje end de fleste, så må du også leve med, at der er nogle der bliver provokeret af det og derfor reagerer barnligt eller dumt overfor dig. Tag det som en mand, grin ad dem og nyd dit fede liv!
Hvis du vælger, som du har gjort, at gå lidt andre veje end de fleste, så må du også leve med, at der er nogle der bliver provokeret af det og derfor reagerer barnligt eller dumt overfor dig. Tag det som en mand, grin ad dem og nyd dit fede liv!
Det vil jeg citere dig for.. hehe
Det skal du være velkommen til. Jeg mener det jeg siger og derfor har jeg heller aldrig noget problem ved at stå ved det - også selvom andre skulle være uenige :)
Altså: Skolesystemet er bygget af ansatte og er udviklet til at fremstille ansatte.
Hvis du ønsker at være selvstændig passer du ikke ind i skolesystemet - så enkelt er det.
HVIS der fandtes et system til at udvikle iværksættere i stedet for ansatte, så var det der, vi alle sammen skulle hænge ud.
Det gør der nu ikke, for skolesystemet er og bliver indgroet i at oplære børn og unge til at bytte deres tid for penge ( = arbejde som ansatte) og derfor søger vi alle vores egen vej til succes som iværksættere.
Og det er HER Amino kommer ind i billedet - for her kan vi, iværksætterne så lære af hinanden på den måde, der passer os bedst.
Hvis du ønsker at være selvstændig passer du ikke ind i skolesystemet - så enkelt er det.
Jeg hører tit en kommentar som; "Selvstændig, hvad? Du skal da have en uddannelse for at blive selvtændig? Vil du være selvstændig dyrelæge uden en uddannelse?"
Det skal du skynde dig at ryste af dig. Det er lidt ligesom med de bøsser der tror alle ser skævt til dem og derfor har et kæmpe trauma med deres seksualitet. Get over it - move on! :)
Tager det ikke tungt mere:) Men det er noget jeg tror mange iværksættere uden uddannelse oplever(eller bare mig?).
Der er høje forventninger til en og dem skulle man helst leve op til:)
Men ja, jeg kan godt lide præstige og lide at folk ved jeg knokler for mit firma og mine ejendomme og at jeg gør det ekstra i mit liv, Nogen syntes det er MEGA fedt at jeg har overskud.. andre syntes jeg er mærkelig og bruger min tid forkert:)
Hellere en 18timers arbejdsdag end 8 og kede sig de sidste 10 :P
Jeg hører tit en kommentar som; "Selvstændig, hvad? Du skal da have en uddannelse for at blive selvtændig? Vil du være selvstændig dyrelæge uden en uddannelse?"
Det kan jeg godt følge dig i. Har fået den et par gange, men må smile og sige, næhhhhh, Jeg er for god til det;), med et blink i øjet.