Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Webshop" med 1 produkt!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Havd med at designe en webshop på dit eget valgfrie webhotel .. og så bruge en betalingsløsning fra www.fribetaling.dk

de lader dig bruge deres betaligns-system og sikkerhed på din egen webshop..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Er sikker på at det godt kan lade sig gøre, at lave et stykke fornuftigt SEO selvom man kun har 1 produkt. Der er ikke andre der forhandler samme produkt i Danmark, og der findes ikke andre hjemmesider om produktet i skrivende stund.

Jeg har besluttet mig for at bruge en færdig shop-løsning til at starte med. Det er lykkes mig at lave lidt fornuftigt design vha. css formatering, samt billeder som jeg har sat ind i shoppen.

Jeg skal nok smide et link, når det er ved at være klar, for at få lidt feedback på design, funktionalitet mv.

Så indtil da - tak for hjælpen.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:16
Hej Stieper,

Har faktisk lavet sådan en shop i mit firma omend den selvfølgelig er lavet med et twist.

Arbejder i et distributionsfirma hvor der er nemme produkter som sælger sig selv og mindre nemme produkter som skal have hjælp eller sælges på anden vis.

Tag f.eks. et kig på www.onkeljes.dk. Denne side driver Onkel Jes selv som reklame for sin seneste udgivelse men shoppen drives af mit firma alene med hans ene produkt (komplet løsning med lagerstyring, betalingsløsning, portoberegning til hele verdenen mv).

Shoppen kan ses her men accesses altid igennem besøgende på www.onkeljes.dk.

Denne shopløsning har tidligere også været brugt på www.billedbladet.dk hvor vi solgte produkter særtilbudt deres besøgende (bryllups-DVD med Frede & Mary til reduceret pris) samt deres egne T-shirts.

Shoppen er genial og for dig som virksomhed er den super for vi varetager også lagerstyringen i fysisk forstand. Du modtager en kopi af ordrebekræftelsen så du kan følge med i salget og én gang om måneden udbetaler vi dit tilgodehavende.

Alt over indtastningsfelterne kan designes som du ønsker - dog med varelinien placeret der hvor du ser den.

Hvis du designer en hjemmeside med beskrivelse og billeder så kan der i princippet bare linkes til denne shop som åbner i et andet vindue og effektuere salget.

Tilmeldt 24. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:51

Hej Pilde

Jeg står og mangler en shop præcis som den med " Onkel Jes " dvs. kun til 1 produkt.

I starten vil jeg dog gerne selv stå for lager, forsendelse osv. men hvordan kan jeg implementere

denne løsning på min hjemmeside ?

Mvh

Petter

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 22:03
Hvorfor købe noget der er færdig udviklet??

prøv evt på eksperten.dk

der kan du sikkert finde en der vil lave et unikt system til dig for ca. 20 K

ellers findes der freelancer.com

meget gode og billige udenlandske programmører..

ellers skriv en besked til mig jeg er selv ved at få udviklet et unikt system færdigt hvor der er frie tøjler..

vil da være villig til at sælge til den rette pris!!

Tilmeldt 24. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:11

Hej Jens,

Tak for dit svar, men syntes du ikke 20.000,- er lidt i overkanten for ÉN enkelt side ?

Den behøves jo være særlig unik. Det skal jo bare være en formular præcis som "Onkel Jes" eller "Skab din egen succes"

Jeg er åbenbart ikke alene om at mangle denne løsning. Se http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=10056

Jeg har hjemmesiden, som fortæller om produktet. Der skal så tilkobles betalingsløsning f.eks gennem Fribetaling.dk.

Så der skal være èn KØB knap, som linker videre til denne " betalings side".

Ikke noget med " vil du tilmelde dig vores nyhedsbrev", "login", "er du ny kunde" eller "oplys tlf. nr"

Ganske enkelt tryk på KØB, derefter navn og adresse også BETAL, færdig slut ! ! !

Ligesom Stieper efterlyser i starten af denne tråd.

Kan dette laves for en pris der er til at betale for iværksættere med lave budgetter ?

Mvh

Blox

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:36
Dato: 13-03-2007 21:11:04 Forfatter: Blox

Ganske enkelt tryk på KØB, derefter navn og adresse også BETAL, færdig slut ! ! !

Kan dette laves for en pris der er til at betale for iværksættere med lave budgetter ?

Hvis der blot er tale om, at få integreret en betalingsløsning til et enkelt produkt uden nogen form for specialiteter, så kan jeg ikke lige se der bør være de store problemer i dette.
Har du selv sitet hvor den omtalte "KØB" knap skal være på?

Nu kender jeg ikke dit budget, men send mig evt. en PM med helt konkret funktionsbeskrivelse (hvordan skal kundedata opsamles, skal der beregnes porto o.s.v.), så skal jeg give dig en pris og jeg tror ikke vi kommer i nærheden af de 20K

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:40
Det kan vi bestemt også lave billigt :-) Især fordi, vi lige har udviklet det til et produktsite vi skal køre for vores cloaking-system... Du skal være mere end velkommen til at skrive eller ringe til os :-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Typhoon Blokhus Aps. Skrevet kl. 23:25

Er der nogen som blev klogere på dette single produkt webshop, nogen gode ideer, da jeg måske har brug for sådan et produkt.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)