Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Webshop" med 1 produkt!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg er ved at starte en webshop op med 1 produkt.

Alle de shops jeg har set, er lavet til flere produkter, og jeg har ikke kunnet finde nogle, hvor jeg har helt frie tøjler til at designe forsiden som jeg vil.

Så her er lige nogle spørgsmål:
1. Kan jeg "nøjes" med at købe et betalingssystem og så selv designe min side?
2. Hvis jeg selv designer siden - hvilke krav er der så, hvis jeg vil modtage dankort/visa/e-dankort på siden?

Jeg regner med at al fokus skal være på det ene produkt, så min idé er at designe en forside med en stor fed "KØB" knap, så besøgende kun skal trykke på knappen, og så kommer de direkte til indkøbskurven, hvor produktet er tilføjet.

Er det en god måde at gøre det på??

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:08
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Dato: 06-09-2006 16:07:36
Forfatter: funland.dk
Vil nok forslå dig at have en til at hoste din side, tror egentlig ikke man kan uden, men ved det ikke.

Og du skal jo have en pbs aftale, der kan du også se hvilke krav de stiller

Det er planen at siden skal hostes hos dandomain - men jeg kan ikke lide deres shopsystem, da jeg mener det er "overkill" når man kun har 1 produkt.

Jeg er klar over at måden man får mulighed for at modtage dankort mv. er via en indløsningsaftale - og denne kan man jo sagtens få, hvis man køber en "samlet løsning" med webshop, betalingssystem mv.

Men er det fornuftigt at forsøge at designe sin egen side (med undtagelse af betalingssystemet som skal køre gennem en secure tunnel til Dandomain)?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Skrevet kl. 16:19
Ja det synes jeg det er.

Altså jeg er selv ved at starte en webshop op, den starter næste mdr. Det er igennem scanNet. Der har jeg selv designet hjemmesiden. Det koster meget at få dem til det.

Så synes du skal prøve selv at designe den. Det tager noget tid, men det ikk så svært igen, og når det kun er 1 produkt, så vil jeg helt klart foreslå dig at designe det selv.

Håber sku det er et godt produkt, har aldrig set nogen som kun sælger et produkt og ikke andet!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Det er et RIGTIG godt produkt!

Jeg vil på nuværende tidspunkt ikke fortælle så meget om det, da jeg stadig mangler at få lidt ting på plads mht. eneimportør-rettigheder mv.
Men jeg kan da løfte sløret for at jeg har fået mundtlige aftaler på artikler i de landsdækkende aviser (ikke gratis-aviser) når produktet kommer på gaden.

Du skriver at du selv har designet siden ved Scannet. Så vidt jeg har læst, følger der ikke en ftp-server med, når man køber en løsning ved Scannet - så hvordan designer du siden? Programmerer du den selv, eller designer du den ud fra en editor i et CMS system??

Er meget interesseret i et shop-system med betalingsløsning og det hele, hvor jeg selv har mulighed for at programmere forsiden således, at et tryk på "KØB" knappen sender kunden direkte til indkøbskurven (faktisk til "kassen" i dette tilfælde). På denne måde er jeg jo fri for selv at skulle programmere databasesystemet som holder styr på ordrer, kundeoplysninger mv.

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Skrevet kl. 16:35
Ja forstår godt hvad du mener, og det vil selvfølgelig give nogle problemer. Jeg har så købt et lagerprogram og det hele af dem, og der fra har jeg så designet det hele.

Så man kan sige at de gav mig alle redskaberne, men jeg sku bare selv sætte det sammen så det blev som jeg vil have det..

Men kan godt se at din side er noget andet, så vil nok foreslå dig at snakke med en fra de forskellige hostingfirmaer, om det du ønsker, og så kan i sikkert sammen finde en løsning..

Jamen glæder mig meget til at se din side når den kommer op a køre, måske er det et produkt jeg også har brug for

og hvis det er et produkt som henvender sig til unge mennesker, så kan jeg godt lave lidt reklame for dig med artikler og den slags inde på et kæmpe onlinemagasin hvor jeg er skribent, så hvis du er frisk der på lidt samarbejde der, så skal du bare sige til.

Man må jo hjælpe hinanden med at få succes.

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:22
Har du aldrig set en mobil side sælge  mobiltelefoner.. Det betegner jeg da også som et produkt.. Kaffemaskiner.. etc.. Det kan nu godt lade sig gøre :)
Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Dato: 06-09-2006 19:22:25
Forfatter: Christian Sigsgaard
Har du aldrig set en mobil side sælge  mobiltelefoner.. Det betegner jeg da også som et produkt.. Kaffemaskiner.. etc.. Det kan nu godt lade sig gøre :)
Christian

Jo, jeg har set masser af sider sælge mobiltelefonER og kaffemaskineR - i flertal... Og ja - det kan sagtens lade sig gøre.
Det kan også sagtens lade sig gøre kun at sælge et enkelt produkt på en side som er designet til at sælge 1000 produkter.. Men det er IKKE det jeg er interesseret i. Jeg er interesseret i at høre om folk har erfaring med salg af et enkelt produkt, og om folk har kommentarer til hvorledes dette gøres optimalt. Min idé er at lave éen produktside - nemlig forsiden - for at holde det så simpelt som muligt - og det vil jeg gerne have feedback på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Jeg har snakket med Scannet idag, og de kan IKKE tilbyde et helt shop-system, hvor jeg selv kan designe forsiden frit. Deres shopsystem giver mig mulighed for at designe forsiden via css - men stadig foruddefineret af deres skabelon, hvilket jeg ikke er interesseret i.

Personen ved Scannet foreslog mig at lave et website, hvor jeg selv designer alle siderne f.eks. på www.mitdomæne.dk - og så købe en færdig shop som jeg ligger på shop.mitdomæne.dk - Min "KØB" knap på www.mitdomæne.dk skal så pege på shop.mitdomæne.dk/indkøbskurv (Altså direkte til indkøbskurven).

Problemet er at jeg heller ikke kan designe indkøbskurven, kassen, kvittering osv. som min primære side - og dette er ikke optimalt.

Jeg mangler simpelthen en komplet shop-løsning, hvor jeg frit kan ændre designet af min forside, samt frit kan tilføje ekstra sider mv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:08
Jeg har lige lavet to kampagne site, et med 3 produkter og et med 4, kan også sagtens skaleres ned til blot ét produkt.

Det du leder efter er vel ikke et komplet shop system, men blot et simpelt system hvor folk kan bestille x antal vare og får en email med bekræftelse på deres køb, samt oprettelse i database af deres oplysninger til senere kontakt med nyhedsbrev osv.

Jeg har dog ret tralvt frem til den 23. september. Men hvis du smide en email adresse eller PM kan jeg give et link til de to shop.

Evt. kunne du levere hele designet op sat i HTML og jeg få løsningen til at fungerer med den valgte betalingsgateway, den jeg netop har lavet arbejder sammen med www.epay.dk. Der høre også et lille ordrestyringsværktøj med i det, hvor du kan vælge om ordren er sendt, annulleret osv.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)