Jeg mener nu godt at man kan bruge en shop som dandomains eller scannets shop til at sælge et enkelt produkt. Et eksempel : http://www.skabdinegensucces.dk ... det er en standard dandomain shop - jeg synes personligt det er en rigtig flot shop, som sælger det enkelte produkt rigtig godt. Man kan så til enhver tid diskutere produktet ;) Mvh Tobias |
"Webshop" med 1 produkt!
Tak for eksemplet, er noteret. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Det ved jeg sgu egentlig heller ikke. Tror måske man kan bede dandomain om at gøre det for en. Men Stieper, hvis du kunne tænke dig noget i denne stil og ikke kan finde ud af at lave det selv, så kan du jo tage fat i Cyklop Studio (dem der har lavet skabdinegensucces.dk) deres adresse er http://www.cyklopstudio.dk , jeg kender dem ikke personligt, men tror de er ret geniale...;) |
Nogle gange er det næsten for enkelt til at man kan finde ud af det .. ;) |
1000 tak for jeres indlæg. @cygnet 21:08:29 - Tak for tilbuddet, har dog ikke sendt en mail i denne omgang. Jeg programmerer en del php, mysql, asp, asp.net mv. og er selv i stand til at programmere en shop med tilhørende database, ordresystem mv. og så køre den op imod et betalingssystem som er forhåndsgodkendt ved PBS. Problemet er, at jeg for nuværende ikke har tiden til det og hellere vil benytte mig af en færdig gennemtestet løsning som eksempelvis Scannet eller Dandomain. Men det kan da være jeg skriver en mail senere - har flere projekter på trapperne. ;-) @Guldmobil 21:16:55 - Jeg er overrasket!! Den side du linker til er Præcis! hvad jeg havde i tankerne, og det ser ud til at de har klaret hele designet vha. css formatering på Dandomains skabelon - jeg legede lidt med Dandomains shop-demo, men synes ikke jeg kunne få det til at virke som jeg gerne ville med css formateringen - men efter at have set dit eksempel, vil jeg forsøge det igen. Tak! @Guldmobil 21:33:53 - Desværre har jeg ikke midlerne til at ansætte et firma til at klare grafik, opsætning mv. Jeg er nødt til at bruge mine egne (sparsomme) ressourcer. ;-) Men tak for link. |
...er bygget op af en milliard frames, hvilket jeg kan undre mig over man har valgt. Mht. søgemaskiner er det skidt. Så jeg er ikke helt så imponerert som andre over siden. /Jesper |
Hej Jesper, Misforstå mig ikke. Jeg roser måde at udnytte DanDomains-system på - det er gjort på en ganske god måde her. Frames er noget skidt, det ved alle efterhånden, men systemets muligheder er udnyttet flot der. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Kristian Helt OK, jeg kender ike Dandomain og dets muligheder/begrænsninger. Siden ser ud til at virke fint :-) Mvh Jesper |