Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har w3 fejl indvirkning på ens placering på google ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen der ved om fejl i forhold til w3 orginal "sprog" på ens site har indvirkning i forhold til ens placering på google og de andre søgemaskiner ?

Her tænker jeg på de fejl man kan finde med w3 validator...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:52
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:57

Poweriser Denmark:

Hej!

Er der nogen der ved om fejl i forhold til w3 orginal "sprog" på ens site har indvirkning i forhold til ens placering på google og de andre søgemaskiner ?

Her tænker jeg på de fejl man kan finde med w3 validator...

Det har absolut INGEN indflydelse - medmindre der er tale om fejl, der gør det umuligt for en crawler at læse dit indhold.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:03

Thomas Rosenstand:
Det har absolut INGEN indflydelse - medmindre der er tale om fejl, der gør det umuligt for en crawler at læse dit indhold.

Derfor kan man ligeså godt validere, man sender jo heller ikke et tilbud til en kunde fyldt med stave fejl Smile

/allan

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:55

Allan Hansen:

Thomas Rosenstand:

Derfor kan man ligeså godt validere, man sender jo heller ikke et tilbud til en kunde fyldt med stave fejl Smile

/allan

Men som Thomas, og os andre har sagt mange gange, så har det ikke nogen indflydelse i SEO sammenhæng.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:16

Andreas Lolk:
Men som Thomas, og os andre har sagt mange gange, så har det ikke nogen indflydelse i SEO sammenhæng.. 

Enig men hvis man ikke er kode minded  ved man jo ikke om det faktisk har indflydelse da man ikke forstår de fjel man evt får i W3C!

Her tænker jeg på det Thomas skriver

Thomas Rosenstand::
- medmindre der er tale om fejl, der gør det umuligt for en crawler at læse dit indhold. 

Derfor kan man som alm person gardere sig ved at få sin programmør til at overholde .

/allan

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:31

Allan Hansen:

Andreas Lolk:

Enig men hvis man ikke er kode minded  ved man jo ikke om det faktisk har indflydelse da man ikke forstår de fjel man evt får i W3C!

Her tænker jeg på det Thomas skriver

Thomas Rosenstand::
- medmindre der er tale om fejl, der gør det umuligt for en crawler at læse dit indhold. 

Derfor kan man som alm person gardere sig ved at få sin programmør til at overholde .

/allan

Det er noget sludder - beklager. Man kan sagtens lave en hjemmeside, der validerer 100% efter W3C, men som ikke kan crawles af en søgemaskine.

Det er en rigtig god ide at en hjemmeside validerer så godt som muligt - men det har ingen effekt i forhold til SEO. INGEN! Og en hjemmeside, der ikke validerer, er ikke det samme som at sende noget til en kunde med stavefejl. Hvis det ser ordentligt ud i browseren, er det alt rigeligt. Det er jo kun webnørder, der ved, at der findes noget, der hedder W3C.

Jeg har en hel pose fyldt med historier fra det virkelige liv om firmaer, der har fået at vide fra deres webleverandør, at deres hjemmeside er søgemaskinevenlig, for den validerer efter W3C. Og jeg har leveret rapporter på 15-20 sider til store danske virksomheder med beskrivelser af lange rækker af markante fejl på deres hjemmesider - hvor webbureauet blot svarer kunden, at det er ligegyldigt det hele, for hjemmesiden validerer.

Jeg vil anbefale, at vi for tid og evighed adskiller ordene "SEO" og "W3C", så de ikke optræder i samme debatter. For de har intet med hinanden at gøre. Nogle af de bedst rankede sites nationalt og internationalt på ekstremt konkurrenceprægede søgninger validerer overhovedet ikke. Og der er lige så mange, der validerer, som er fuldstændigt håbløse for en crawler at bearbejde.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:18

Thomas Rosenstand:
Det er noget sludder - beklager. Man kan sagtens lave en hjemmeside, der validerer 100% efter W3C, men som ikke kan crawles af en søgemaskine.

Du skal da ikke beklage jeg vrøvler, jeg er kun glad for at blive klogere Smile kan du give et eksempel på en som har dette problem ? Eller på hvordan det hænger sammen.

Thomas Rosenstand:
- men det har ingen effekt i forhold til SEO. INGEN! Og en hjemmeside, der ikke validerer, er ikke det samme som at sende noget til en kunde med stavefejl. Hvis det ser ordentligt ud i browseren, er det alt rigeligt.

Problemet er bare det sjældent står rigtigt i alle browsere hvis ikke det validere men som du selv skriver det har jo ikke noget med SEO at gøre!

Thomas Rosenstand:
Jeg har en hel pose fyldt med historier fra det virkelige liv om firmaer, der har fået at vide fra deres webleverandør, at deres hjemmeside er søgemaskinevenlig, for den validerer efter W3C. Og jeg har leveret rapporter på 15-20 sider til store danske virksomheder med beskrivelser af lange rækker af markante fejl på deres hjemmesider - hvor webbureauet blot svarer kunden, at det er ligegyldigt det hele, for hjemmesiden validerer.

Jeg vil lige understrege jeg ikke forsøger at sige at man med W3C er sikker på god SEO, det var ikke meningen!

/allan

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:47

Allan Hansen:
Du skal da ikke beklage jeg vrøvler, jeg er kun glad for at blive klogere Smile kan du give et eksempel på en som har dette problem ? Eller på hvordan det hænger sammen.

Masser: For nylig var der for eksempel et ministeriums hjemmeside, der havde en "noindex" i headeren.

Der kan være robots.txt, der er forkert opbyggede - det validerer fint alligevel.

Nej - jeg ved godt, det ikke var det, du mente, Allan. Men den dukker op hver uge et sted eller flere - altså "Du skal bare validere og have godt indhold - så ryger du lige i top". Og så'n er det jo ikke.

For mange "ikke web-nørder" er det ekstremt forvirrende, når der tales om W3C og SEO, for folk tror jo, det så har en sammenhæng. Derfor ville jeg bare præcisere ;-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:00

Hvordan er det lige det er med alt tags på billeder?
Så vidt jeg lige husker, giver det et lille SEO-mæssigt plus hvis disse alt tags er unikke og indeholder keywords (?)

Uden alt tags på billeder validerer siden ikke, så hvis jeg har ret mht. til alt tags, er der jo en lille sammenhæng mellem SEO og W3C ... (og ja, jeg ved godt at flueknepperiet er i gang her)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)