Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Bil søgmaskine

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

www.bilorama.dk

Jeg har sammen med en kammerat lavet en Bil-søgemaskine, der samler alle biler som er til salg i Danmark på en side. Således at man er fri for først at gå ind på dba.dk og derefter bilbasen osv.

Dog mangler jeg lidt input til design og ekstra funtionalitet. Hvis der er nogle som har nogle gode ideer baseret på egne behov, så er jeg meget interesseret i at høre fra jer. Enten her på sitet eller på mail. (hmunthe@gmail.com)

mvh Henrik

www.bilorama.dk 

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18

fed ide, synes dog der skal arbejdes på designet...

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:17

Hej

God ide. Men jeg vil mene at der skal være flere kriterier.

Sedan/Coupe/Stationcar/Cabriolet.

Manuel/Aut gear

Diesel/Benzin

Farve - vælge en eller flere, eller ingen

Det er vigtigt for mig når jeg søger bil. Jeg gider ikke glo på resultater der ikke er relevante alligevel

Evt med mulighed for at inkludere mobile.de resultater.

Mvh

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:26

Enig med Weltström....

Fabrikat og model............er ufattelig langsom. Man sidder i flere sekunder og venter på at den har fattet, hvad man har klikket på...

PS. Der mangler billede i listen af resultater.

Cool idé................lige i jobindex-ånden. Held og lykke med projektet. Lad os vide når det er klar til brug.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:31

Det kunne være rart, hvis man kunne vælge flere forskellige bilmærker i samme søgning. Så det ikke kun er ét mærke eller alle.

På Grublerier.dk finder du Quizzer og andre sjove opgaver

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:32

Jeg syntes også det er en fed ide, glæder mig til at se det færdige resultat :o)

Kunne man evt. tilføje noget med lokation af bilen, så man kan se hvor i landet den står, og måske endda søge derefter.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:40

Det ville godt nok være dejligt hvis i i stedet for at bruge bilbasens model-struktur, brugte BilZonen's, hvor man feks under BMW kan vælge at se eksempelvis alle fra 7-serien i sin søgning. Jeg er ligeglad med om det er en 740 eller 745 jeg skal have, jeg ved bare at den skal være sort og have beige læder-interiør, og i øvrigt være fra 7-serien. Alternativt blot gøre det muligt at vælge flere modeller ad gangen..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:21

Hej

Med de nævnte forbedringer i søgemuligheder og noget bedre design så er det en vinder!!

enkelt og lige til... sådanne skal det være..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:55

Hej alle,

Jeg er den anden del af bilorama.dk og vil bare sige tak til de mange gode ideer.

Viden fra andre folk er simpelthen uvurderlig, især hvis man sidder og stire sig blind på projektet hvor man sidder og tænker for meget teknink og ikke nok userbility :)

Designet er en ting vi virkelig skal have arbejdet med, som mange af jer også nævner. Desuden er  hastigheden noget vi meget gerne ser forbedret.

Hele ideen med sitet var at gøre det nemt og simpelt, vi skal selvfølgelig have nogle flere valgmuligheder, så som stationwagon, sedan, men det ikke må ske på bekostning af sitet er nemt og overskueligt at bruge.

Igen, hvis I har flere ideer er vi lutter øre :)

Mvh.

Philip

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:02

Virker sitet?

For  en søgning på "Toyota Carina E" giver ikke nogle resultater, hvilket undrer mig?

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)