Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Bil søgmaskine

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du selv at sitet skal være nemt og overskueligt, og det syntes jeg er et rigtig godt udgangspunkt. Det kunne være fedt hvis man blev præsenteret for et mindre udvalg af valgmuligheder først, og herefter havde muligheden for at få flere søgemuligheder frem, hvis det var det man ønskede. Herved kan man tilfredsstille både de nye, men også de mere erfarne brugere. De udvidede søgemuligheder kunne evt. "slides" ind med noget jquery.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:37

Hej Rene

Tak for beskeden.

Der havde sneget sig en fejl ind, hvor biler med f.eks. enkelt bogstaver I ikke blev taget med i søgningen.

Det skulle nu være rettet og du skulle kunne finde ca. 680 Toyota Carina E Smile

Mvh.

Philip

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 21:38

Hej Kent,

Det var også det der var meningen, hvis du trykker på advanceret :)

Mvh.

Philip

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:41

Undskyld, der var jeg vist lige hurtig nok :o)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:04

Mulighed for at søge i privat eller forhandler-annoncer ville også være fancy. :) 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:02

Måske skulle den bare starte med avanceret søgning ;o)

Jeg har talt med en del mennesker, der benytter de andre brugtbil-sites og ingen af dem ville have det mindste imod, at kun avanceret eksisterede. Jeg bruger heller ikke simpel søgning selv og har aldrig gjort det....

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 18:23

Hej Jake,

Det må være smag og behag, jeg har selv fortrækket den simple udgave :)

Du behøver dog kun at søge en gang som advanceret og så har den husket dine indstillinger og næste gang du kommer ind på siden vil advanceret være valgt og dine sidste søgeresultater være udfyldt.

Med Venlig Hilsen

Philip

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:47

Ja, selvfølgelig er det en smagssag. Du fik min som du bad om  ;o)

Hvis det kommer til at spille rigtig godt, så bliver det dælme også et fedt site......

Lidt irriterende at man skal flytte musen helt ud til højre, for at klikke på "eksternt link" (som i øvrigt er en ret ligegyldig kollonne - burde kunne bruges til noget mere interessant).

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 20:11

Du må ikke misforstå mig, vi er utroligt glade for al input.

Det var en rigtig god ide med at få fjernet det eksterne link og så evt. integrere det i de andre felter.

Mvh.

Philip

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:17

Rigtig god ide. Jeg synes dog, at i skal gøre det helt tydeligt, at der er en mulighed for at søge avanceret og en for at søge simpelt. Teksten "avanceret" står fra start lidt flagrende og ligegyldig, og jeg faktisk, at mange ikke fatter at denne tekst giver muligheden for at søge avanceret. Så smid en boks rundt om og så skift teksten til "avanceret bilsøgning" istedet for bare "avanceret".

Desuden mener jeg sitet er grimt - men det er jo ikke så vigtigt her fra start i hvert fald. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)