Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eget enkeltmandsfirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg overvejer at åbne et enkeltmandsfirma, men har nogle spørgsmål.

- vedr. arbejdslokalet: SKAL man finde et lokal/kontor? eller er det okay at arbejde hjemmefra?

- mht. regnskabet: er det nemt at lave regnskabet selv? eller kan man få hjælp udefra (fx. få en regnskabsassistent til at gøre det for en, hver kvartal eller ligende.)?

PFT.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:37

Kontor kan du have hjemme.

Regnskab kan du søge hjælp , hvis du mener du ikke selv kan klare det - afhænger jo meget af hvor komplicerede ting du har med.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:59

Jeg kan anbefale at få en revisor. Det behøver ikke koste en bondegård og de er rigtig rare at kunne stille forskellige spørgsmål omkring skat/moms/fradrag/osv. til. Udover at de selvfølgelig sparer dig for den tid det tager at skulle gøre tingene selv.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:00

Jeg glemte lige at nævne - i forhold til at arbejde hjemmefra skal du lige sikre dig, at det er okay med din udlejer, såfremt du bor i lejebolig. Jeg mener at have læst en historie herinde om nogen, der kom op og toppes med udlejer, fordi der i lejekontrakten stod, at det ikke var tilladt at bruge lejemålet i erhvervsmæssigt øjemed.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:07

jeg har firma adresse hjemme og en aftale med en revisor der hjælper mig med mit regnskab og samtidigt lærer mig det så jeg med tiden kan overtage det selv.. Kan klart anbefales at få tilknyttet en med forstand på regnskab da det kan spare dig rigtig mange timers arbejde til en meget rimelig pris. plus at du altid kan sende en mail hvis du har spørgsmål til hvad der kan trækkes fra.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:15
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:30

Hej,

Hvis du skal bruge en bogholder kan du kontakte os på : info@jhnbogforing.dk

Tjek vores hjemmeside ud og hvordan vi gør det på :  www.jhnbogforing.dk

Vi er konkurrencedygtige på prisen og laver altid et kvalitetsarbejde.

Vi har et samarbejde med en billig revisor også, hvis du får brug for dette.

Kontakt os endelig for en gratis konsultation. Email blot dit telefonnummer, så ringer vi til dig!

Hilsen

John

JHN Bogføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)