Det er vist på tide jeg blander mig lidt. Det lyder næsten som om en flok BH børn, som vil ha deres vilje.
Det er nemt at rakke ned på en gruppe med den ene påstand efter den anden. Jeg tror det bunder i at i MLM er der mange som begynder i den tro at pengene fosser ind 2 dage senere. De bliver skuffet og springer fra og mange af dem giver dårlig omtale.
Der er fordele og ulemper ved alle forretninger og jeg vil prøve at nævne nogen af disse.
Alm erhverv Fordel: Hvis det går godt så kan det gå rigtig godt. Helt egen herre. Mulighed for at ansætte folk til at arbejde for en. Ikke lang fra ideer til handling. Der er sikkert flere.
Ulempe. alm. erhverv : Hvis det går skidt kan du komme ud med stor gæld og sætte hus og hjem på spil. Fx går 50 % af alle nystartet tøj firmaer ned inden for de første 5 år. Lang arbejdstid, En mands firmaer kan være svært at sætte sig ind i mange nye ting. Kræver stor start beløb at komme i gang. Der er sikkert flere.
Ulempe ved MLM: Flere om budet (især ved gamle firmaer) Ubegrundet mistro i befolkningen. Regler som skal overholdes, fx forbydes salg i alm butik i flere MLM firmaer. Lille løn i starten. Nogen kan ikke tjene penge. Nogen enkelte presser deres downline, fordi deres ambitioner er større end downline's egen ambitioner. I har sikkert flere.
Fordele ved MLM: Lille start beløb. Ingen risiko. Alt den hjælp man ønsker får fra opline og team. Man arbejder ikke alene. Man bestemmer selv arbejdstiden. Fx Agel behøver du ikke at lave et firma hvis du kun opretter fordelskunder = ingen regnskab og moms. Mulighed for mange rejser. Du får et sammenhold og nye venner. Du kan starte samtid med du har job ved siden af. Løn efter du er gået på pension. Løn hvis du bliver syg. Ingen stor lager og butik. Ja der er flere .
Herinde er der flere som rakker MLM ned, fordi de er sikker på at alt MLM er dårlig. Jeg har også set ’’Kontant’’ hvor de finder 3 dårlige automekanikere. Betyder det at alle automekanikere snyder, nej vel.
Derimod mener jeg man skal fremhæve sine egne fordele og lad folk selv dømme. Det er helt op til folk selv hvad de begynder på og risiko de vil løbe.
Jeg har valgt Agel pga. mange ting og hvis du valgt noget andet, så er det helt ok med mig.
Hilsen
Keld
---------------------------------------------------------
Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.
www.bricksite.com/no_money