Hej alle I glade aminoer. Er en sælger med kæmpe drive, highperformer altid i godt humør. Er I job nu, men søger noget nyt. Grunden der til vil jeg ikke komme nærmere ind på her. Er 27 år, har mere end 10 års erhvervserfaring indenfor mange brancher. Er den fødte sælger og ligger altid i top. Elsker at man samarbejder med sin chef, er med til at kickstarte og booste salget i sin virksomhed. I må meget gerne give mig en pm, så jeg kan sende jer mit CV endnu bedre er hvis I giver et tlf.nummer jeg kan kontakte jer på. Søger en god fast løn samt provision uden loft. Targetløn for mig er 30.000 + om måneden. Som firma vil I få en medarbejder der performer, coacher sine medarbejdere, lytter til kunderne, sætter kunderne i centrum, booster jeres salg, sørger for at I kan få chancen for at overhale jeres konkurrenter (hvis I besidder visionerne om dette) Glæder mig til at høre fra jer. Mvh. Brian Krarup
|
Hej
Jeg kan tilbyde dig nye udfordringer, samtid med du beholder dit job. Vi snakker ikke start løn på 30000, men på sigt kan du komme højere op. Kik på hjemmesiden og send en mail Brian.
Hilsen
Keld
---------------------------------------------------------
Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.