Hej,
Jeg har været selvstændig gennem 20 år, med forskellige succesfulde virksomheder, som jeg har startet fra bunden og solgt efter en årrække, og søger nu idemænd, ildsjæle og ideer som investeringsobjekter. I min karriere som selvstændig er jeg stødt ind i mange forskellige typer af iværksættere, ildsjæle osv, som måske havde ideen, men enten manglede penge, "drivet" , eller som simpelthen var dygtige til udviklingssiden, men knap så dygtig til den forretningsmæssige side. Efter salget af min sidste virksomhed, har jeg sammen med en advokat, revisor og andre investorer oprettet et selskab som skal finde ideerne og ildsjælene rundt omkring. Kort sagt søger vi investeringsmuligheder i ildsjæle, folk med et helt særligt talent, drive eller ide. Vi har baglandet, kontakterne, økonomien og den forretningsmæssige viden, nu mangler vi bare nogle mennesker eller ideer som vi mener der er værd at investere i, og som vi kan se en fremtid i. Vi er klare til at investere i de rette personer, folk med det rette "drive", og de rette ideer. Måske allerede udviklet, under udvikling eller måske blot ideen. Mulighederne er mange, ligesom samarbejdet kan stykkes sammen på utallige måder, afhængig af hvad vi bliver enige om. Så sidder du med verdens bedste koncept eller ide, og ikke kan komme videre , hvadenten det er fordi du ikke magter opstart, mangler økonomien, eller blot ønsker sparringspartnere eller samarbejdspartnerne der kan supplere dig indenfor det område du arbejder i, så vil vi gerne høre fra dig. . Jeg kender flere mennesker som jeg mener burde være rige idag pga deres drive og kreativitet, men ofte har økonomien, banker eller forretningssiden manglet. Det er disse mennesker vi vil finde. Vi er meget kritiske med, hvad og hvem vi vil investere i, og da vi allerede nu har haft mange henvendelser, vil det enten blot blive et pænt nej tak, eller også vil vi kontakte dig for yderligere drøftelser. Sende os en mail med en beskrivelse af din ide, virksomhed, koncept , hvor langt du er henne i processen , hvad du mangler eller ønsker, og lade os tage den derfra. En forretningsplan er en rigtig go ide, men som sagt så kender jeg flere ildsjæle der har haft succes, uden at have en 20 sider lang forretningsplan, og derfor er det ikke et krav. Ideen, konceptet og personen betyder langt mere end forretningsplanen, selvom en forretningsplan uden tvivl gør tingene nemmere. Håber at høre fra amitiøse, kreative iværksættere til et fremtidigt samarbejde.
Mvh |
Kan ikke rigtig finde nogen kontakt oplysninger..!
Måske meget smart hvis du vil have nogen kontakter