Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ildsjæle, iværksættere og innovative mennesker søges

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været selvstændig gennem 20 år, med forskellige succesfulde virksomheder, som jeg har startet fra bunden og solgt efter en årrække, og søger nu idemænd, ildsjæle og ideer som investeringsobjekter.

I min karriere som selvstændig er  jeg stødt ind i mange forskellige typer af iværksættere, ildsjæle osv, som måske havde ideen, men enten manglede penge, "drivet" , eller som simpelthen var dygtige til udviklingssiden, men knap så dygtig til den forretningsmæssige side.

Efter salget af min sidste virksomhed, har jeg sammen med en advokat, revisor og andre investorer oprettet et selskab som skal finde ideerne og ildsjælene rundt omkring.

Kort sagt søger vi investeringsmuligheder i ildsjæle, folk med et helt særligt talent, drive eller ide.

Vi har baglandet, kontakterne, økonomien og den forretningsmæssige viden, nu mangler vi bare nogle mennesker eller ideer som vi mener der er værd at investere i, og som vi kan se en fremtid i.

Vi er klare til at investere i de rette personer, folk med det rette "drive", og de rette ideer. Måske allerede udviklet, under udvikling eller måske blot ideen. Mulighederne er mange, ligesom samarbejdet kan stykkes sammen på utallige måder, afhængig af hvad vi bliver enige om.

Så sidder du med verdens bedste koncept eller ide, og ikke kan komme videre , hvadenten det er fordi du ikke magter opstart, mangler økonomien, eller blot ønsker sparringspartnere eller samarbejdspartnerne der kan supplere dig indenfor det område du arbejder i, så vil vi gerne høre fra dig.

.

Jeg kender flere mennesker som jeg mener burde være rige idag pga deres drive og kreativitet, men ofte har økonomien, banker eller forretningssiden manglet. Det er disse mennesker vi vil finde.

Vi er meget kritiske med, hvad og hvem vi vil investere i, og da vi allerede nu har haft mange henvendelser, vil det enten blot blive et pænt nej tak, eller også vil vi kontakte dig for yderligere drøftelser.

Sende os en mail med en beskrivelse af din ide, virksomhed, koncept , hvor langt du er henne i processen ,  hvad du mangler eller ønsker, og lade os tage den derfra.

En forretningsplan er en rigtig go ide, men som sagt så kender jeg flere ildsjæle der har haft succes, uden at have en 20 sider lang forretningsplan, og derfor er det ikke et krav. Ideen, konceptet og personen betyder langt mere end forretningsplanen, selvom en forretningsplan uden tvivl gør tingene nemmere. Håber at høre fra amitiøse, kreative iværksættere til et fremtidigt samarbejde.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan ikke rigtig finde nogen kontakt oplysninger..!

Måske meget smart hvis du vil have nogen kontakter Stick out tongue

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kontakt Ella Hilker på tlf.: 57 83 53 82

Hun er en ildsjæl og har udviklet et projkt vedr. et haverefugie Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 12. Aug 09
Skrevet kl. 11:49

Hej Senna,

Ja, det kunne være meget smart. Hvad med en PM? Stick out tongue

Da vi normalt selv gransker "markedet" for investeringsmuligheder, og dette er første gang vi deciderer søger efter ildsjæle, vil jeg ikke udlevere vores mailadresse endnu, da jeg gerne lige vil se responsen og gerne vil sortere uden at bliver spammet med mails i firmaet. 

Når hjemmesiden er oppe og køre,  vil jeg postere firmaets kontaktoplysninger, skulle det vise sig at det er en succes at postere et indlægamino, hvor vi søger investeringsmuligheder.

Håber du forstår.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Du skal gå ind på "ret profil" og aktivere muligheden for at sende dig PM under debat indstilligner.

Som dine indstilligner er nu kan man nemlig ikke.

Ud over det så har jeg fuld forståelse for at gøre det på den måde.

Tilmeldt 12. Aug 09
Skrevet kl. 11:55

Done :) Tak for oplysningen.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Investment

Jeg synes det er meget fint, men ville du selv sende de informationer du beder om til en anonym nyoprettet person på et debatforum?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Jesper G:
Hej Investment

Jeg synes det er meget fint, men ville du selv sende de informationer du beder om til en anonym nyoprettet person på et debatforum?

// Jesper

Det var egentlig også min umiddelbare tanke. Nu skriver du (trådstarter) en del og det lyder som om der er lagt tanke og hjerte bag, men i princippet (siger absolut ikke at det reelt forholder sig sådan), så kunne man risikere at sende alle sine idéer og planer til jer, for derefter aldrig at høre et ord fra jer, men kort efter se alle sine idéer realiseret fra anden side, hvis de vel at mærke er så gode som man selv tror.

Det er selvfølgelig altid en risiko man tager, når man vælger at søge hjælp og hvis man virkelig ønsker at se sin idé realiseret, men ikke har mulighed for det uden hjælp udefra, så må man også lige skrue ned for paranoiaen. Uanset om det drejer sig om sparring, finansiering, partnerskab eller noget helt andet. Men skulle jeg selv tage den risiko, så ville jeg nok vælge at gøre det sammen med en der havde mod på selv at give sig til kende. 

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:13

Hej

Det er et fint opslag på Amino.dk. Det er sådan et opslag jeg personligt har ventet på rigtig længe.

Jeg er en ung 21 årig, ambitiøs og en meget kreativ person, som knokler hårdt for at opnå noget her i livet.

Jeg startede allerede som 18-årig med mh-movieproduction, som er et produktionsselskab, hvor vi producerer film. Jeg har haft 2 spillefilm kørende, hvor jeg ville debutere som instruktør på dem. Men pga. af krisen er begge filmene faldet til jorden, hvilket er rigtig trist, da begge film havde noget rigtig godt at byde på for det danske og internationale publikum.

Jeg har bl.a. også startet en ny webside op www.casting4all.dk op (lige pt. lukket, for nyt design), som er en webside for folk der har en drøm om at blive skuespiller, model, sanger, danser mv. Det vil kører på den måde at der er jobs på sitet hver dag inde for det specifike område. Med på sitet er der 23 kendte artister som man kender fra film/tv branchen, som giver gode råd til brugerne på sitet. Alle folk vil gerne være "kendte" nu til dags og derfor ved jeg sitet vil blive et hit for dem der rigtig gerne vil det. Evt. kunne det blive et hit hvis man kunne få DR eller TV2 med ind over når de afvikler talent, x-factor mv. Nogle af de kendte artister har fortalt om casting4all.dk i studiet på The Voice Radio, Go morgen Danmark, urban mv. Når casting4all.dk kører som det skal forventes der en omsætning på 19,2 millioner.

Yderligere ligger jeg inde med 2 andre nye og spændende koncepter, som jeg ved vil blive et hit på det danske marked. Jeg vil dog ikke afsløre det her. Men det er noget jeg arbejder på, men har dog svært ved at udarbejde idéerne ned på et stykke papir, da jeg ikke har det store kenskab til brancherne.

Jeg arbejder hårdt hver dag og håber der en dag der er noget der lykkedes. Er træt af at alt falder til jorden. NU må det snart lykkedes. 

Måske I kan hjælpe så mine idéer samt casting4all.dk kan blive en realitet.? Uden økonomisk opbakning kan man ikke slå igennem.

Som I kan høre har jeg lidt at byde på om det så er en biograf-film, webside eller produkter til markedet. Det er op til jer hvad I synes det lyder mest interessant  at investere i.

I kan kontakte mig på mail@mh-movieproduction.dk for yderligere information.

Tjek evt. min webside. www.majahenneberg.dk

Håber at høre fra jer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

casting4all.dk:
Uden økonomisk opbakning kan man ikke slå igennem.

Hej Maja.

Har du nogensinde læst "The Toilet Paper Entrepreneur" af Mike Michalowicz? Hvis ikke, så kan den anbefales som ganske inspirerende (og også ganske underholdende) læsning.

Alt er relativt og der er aldrig noget der er umuligt. Der er blot forskellige måder at nå sit mål på. I ovenstående bog, fortælles der eksempelvis om en mand der formåede at bytte sig fra en enkelt papirklips til et hus. Noget de fleste også umiddelbart ville affeje som værende "umuligt".

Jeg skriver ikke dette, for at sige at den måde du ønsker at gøre tingene på er forkert. Det kan være lige så rigtigt som alt andet. Men jeg har selv lidt under den forestilling at jeg aldrig ville kunne starte og få succes med et firma, uden at have en stor startkapital og bank/investor i ryggen. Den dag i dag, er jeg af en helt anden overbevisning og har faktisk opbygget et stærkt ønske om at "gøre det selv" og starte helt fra bunden. Simpelthen fordi jeg tror at det vil udfordre mig og min kreativitet mere, samt gøre glæden og stoltheden så meget større når det endelig lykkedes. Og det skal det nok komme til ;)

Som sagt, der er intet negativt ment i det jeg skriver her, jeg faldt bare over den citerede sætning og måtte lige kommentere på den. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med alle dine projekter.

De bedste hilsner

Amaris 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)