|
ups - svaghederheder= svagheder |
Hvad gør man ikke for lidt karma Glenn ;o) Skylder forresten også dig en tak!
Debat
|
ups - svaghederheder= svagheder |
|
Hvad gør man ikke for lidt karma Glenn ;o) Skylder forresten også dig en tak! |
Netop der! Kan du ikke selv se det?
|
Næh, faktisk ikke når man kan få 25 Karmapoint for denne kommentar: Så kom den første lille ændring som i nok kan se, flere kommer. Dbh Martin |
Nej det kan der måske være noget om ... Men det var nu heller ikke det jeg kommenterede på. Demib er anerkendt af mange herinde som værende rigtig dygtig til sit fag, det skal gerne afspejle sig af af hans Karma points, og så længe det er tilfældet ser jeg intet problem i det, og det var udelukkende det min kommentar gik på. |
|
Er lidt ligeglad med karma dyrene, men hvordan kan det være at det bliver lavet om?! Der bliver antydet noget om misbrug osv, men der er ikke rigtigt nogen der har skrevet hvilken type misbrug vi taler om?! Helt ærligt... Man kan jo ikke købe en fløjtende fis for sine Amino point, så hvem gider sidde og bruge sin konsulent time pris på at snyde sig til nogle point?! |
|
Hvis vi i virkeligheden alle er så ligeglade med karmapointene - hvordan kan det så være, at denne tråd nu er 6 sider lang? |
God pointe, Hans |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg synes du drager en meget forhastet konklussion på baggrund af nogle ganske få udtalelelser. Der er jo mange flere brugere af Amino end dem der har kommenteret her og dertil kommer alle dem der slet ikke er registreret endnu og som måske har allermest gavn af den guide som points kan være. Derudover synes jeg da netop at flere - både her og andre steder på Amino, netop har brokket sig over det åbenlyse snyd og misbrug der har været med points. Det synes jeg da ikke tyder på at folk er ligeglade. Så, jeg kan ikke helt følge din konklussion, Hans :) |
|
okay, hvor klager jeg? har lige mistet 20 point, det kan da ikke være rigtigt |