Hos Etailmedia er vi meget interesserede i at hører hvordan vi kan optimere vores virksomhed så vi bliver mere atraktive for medierne. Derfor kunne jeg godt tænke mig at spørge dig, hvad du syntes kunne gøre et affiliate netværk værd at benytte dig af?
Der er selvfølgelig de indlysende som pris og udvalg, men har du andre ønsker fra de affiliate netværk du benytter?
Men som medie kunne det være godt, hvis man havde muligheden for at oprette en "pulje" på jeres side. Altså et banner der indeholder flere reklamer som roterer.
Det sjovt du nævner det for vores programmør er netop ved at sætte bannerrotation op.
Det bliver sådan at man enten selv vælger hvilke bannere der skal kører, ellers så vælger man bare alle banneren også vælge systemet efter en kort test periode de bannere der har den højeste CPM pris. På denne måde får mediet altid mest ud af sin bannerplads.
Det sjovt du nævner det for vores programmør er netop ved at sætte bannerrotation op.
Det bliver sådan at man enten selv vælger hvilke bannere der skal kører, ellers så vælger man bare alle banneren også vælge systemet efter en kort test periode de bannere der har den højeste CPM pris. På denne måde får mediet altid mest ud af sin bannerplads.
Jeg vil være fuldstændig ærlig og fortælle at jeg ikke aner hvad affiliate program er. Jeg er klar over at jeg kan Google det og sætte mig ind i det, men der er åbenbart et produkt der ikke er brændt helt igennem hos alle. Jeg er selvstændig konsulent & businesscoach, kvinde sidst i 40´erne og vi har haft et overskud på over 2 mill. de sidste par år. Aner ikke om jeg/vi er i målgruppen, men tænkte at informationen måske kan give noget at reflektere over i forhold til markedsføring og branding.