Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af affiliate program?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Hos Etailmedia er vi meget interesserede i at hører hvordan vi kan optimere vores virksomhed så vi bliver mere atraktive for medierne. Derfor kunne jeg godt tænke mig at spørge dig, hvad du syntes kunne gøre et affiliate netværk værd at benytte dig af?

Der er selvfølgelig de indlysende som pris og udvalg, men har du andre ønsker fra de affiliate netværk du benytter?

Jeg glæder mig til at hører alle jeres forslag.

Mvh Nis

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:26

Hej Nis,

I går glip af en masse omsætning når i lukker cashback helt ude på den måde I gør.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 15:33

Ja det er faktisk også en af de ting vi har oppe til overvejelse, jeg har meget svært ved at vurdere hvor meget trafik der er fra den kant?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:36

Etailmedia.dk - Nis Jensen:

jeg har meget svært ved at vurdere hvor meget trafik der er fra den kant?

Meget. Smile Jeg lever feks af det...

Du er velkommen til at skrive til mig på mail ms@onlinefactory.dk.! 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:39

Tja, det er vel let en million om måneden i omsætning smider ud  ved at forbyde os der ejer cashback sites at benytte enkelte kampanger.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 15:41

Okay, første ting vi skal overveje er cashback sites i vores medienetværk.

Flere forslag...

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:20

Det er ikke så meget med henblik på annoncøre.

Men som medie kunne det være godt, hvis man havde muligheden for at oprette en "pulje" på jeres side. Altså et banner der indeholder flere reklamer som roterer.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Det sjovt du nævner det for vores programmør er netop ved at sætte bannerrotation op.

Det bliver sådan at man enten selv vælger hvilke bannere der skal kører, ellers så vælger man bare alle banneren også vælge systemet efter en kort test periode de bannere der har den højeste CPM pris. På denne måde får mediet altid mest ud af sin bannerplads.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:30

Etailmedia.dk - Nis Jensen:

Hej Martin,

Det sjovt du nævner det for vores programmør er netop ved at sætte bannerrotation op.

Det bliver sådan at man enten selv vælger hvilke bannere der skal kører, ellers så vælger man bare alle banneren også vælge systemet efter en kort test periode de bannere der har den højeste CPM pris. På denne måde får mediet altid mest ud af sin bannerplads.

Perfekt! :D

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:34

Hej

Jeg vil være fuldstændig ærlig og fortælle at jeg ikke aner hvad affiliate program er. Jeg er klar over at jeg kan Google det og sætte mig ind i det, men der er åbenbart et produkt der ikke er brændt helt igennem hos alle. Jeg er selvstændig konsulent & businesscoach, kvinde sidst i 40´erne og vi har haft et overskud på over 2 mill. de sidste par år. Aner ikke om jeg/vi er i målgruppen, men tænkte at informationen måske kan give noget at reflektere over i forhold til markedsføring og branding.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)