Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i indtil videre???

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra hammel
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Jeg er ved at være færdig med min webshop. luxuryforrent.dk

Hvor det er muligt at leje og købe brugt som nyt Louis Vuitton gir. Ægte selvfølgelig!

Der er lavet en kalender under hver taske så man kan se hvornår den er udlejet.

Kom gerne med råd, ris og ros.. Jeg ska vide hvad profferne mener:)

Fortsat go aften

Trine

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:25

Først og fremmest synes jeg det er et fedt koncept.

Mht. Siden synes jeg godt menuen kunne være lidt mere fremtræden og personligt ville jeg have foretrukket en vandret menu, med så få emner. Den ligger bare heller ikke godt deroppe i højre hjørne.

Det kunne også være fedt hvis du på et senere tidspunkt udvidet dit sortiment med andre mærker.

Udover det ser det fint ud og du må have held og lykke med siden.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:36

trine:

Halløj,

Jeg er ved at være færdig med min webshop. luxuryforrent.dk

Hvor det er muligt at leje og købe brugt som nyt Louis Vuitton gir. Ægte selvfølgelig!

Der er lavet en kalender under hver taske så man kan se hvornår den er udlejet.

Kom gerne med råd, ris og ros.. Jeg ska vide hvad profferne mener:)

Fortsat go aften

Trine

Godt koncept, selvom I vist ikke er de første. Men det behøver man jo heller ikke at være Stick out tongue

Tjek lige igennem for stavefejl en sidste gang. Jeg læste lige menupunktet "hvordan?" og hvis jeg ikke tager meget fejl er her 2 rettelser:

" Hvis du lejer i 4 uger eller mere af gangen, får du fragten gratis." ændres til: " Hvis du lejer i 4 uger eller mere ad gangen, får du fragten gratis."

"Hvis du vil have tasken leveret til en anden adresse ændre du det bare." ændres til: "Hvis du vil have tasken leveret til en anden adresse ændrer du det bare."

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra hammel
Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:41

Tusind tak, du er en skat. Selvom jeg har læst det igennem 100 gange overser man desværre sådan ting.

Jep jeg er ikke den første, men jeg er den første med sådan et nemt booking system.. de andre hjemmesider, hvis en taske er udlejet. kan man ikke se hvor længe og skal derfor henvende sig til udlejer... mit er meget nemmere.. ;)

Synes også bare DK manglede et sted hvor man kunne købe Louis Vuitton brugt til gode penge uden at føle sig utryg som man kan gøre hvis man køber af en privat:)

Fra hammel
Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:44

Hm. synes ellers menuen lodret i højre side var lidt anderledes og sjovt.

Men ja du har ret sortimentet skal udvides, men synes i starten det var bedst med flere af samme slags, så længe der ikke er så meget indtjening. Men selvfølgelig udeluker man fx dem der kun vil have Gucci....

Men tusind tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden

Trine

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 23:49

Hej Trine

Spændende koncept :-)

Jeg faldt over 2 ting ved første øjekast:

1: Forsiden ser lidt mærkelig ud i firefox (men ok, det er måske ikke så mange kvinder der bruger denne browser).

2. Det kunne være en fordel for dig at beslutte om du vil benytte www.luxuryforrent.dk eller luxuryforrent.dk

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:55

Vil lige tilføje at der måske er mange der har besvær med at stave dit domænenavn. Har lige tjekket og den danske udgave www.luksustilleje.dk er ledig. Måske den kan bruges til en re-direct til luxuryforrent.dk

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:03

Henrik Andersen:

1: Forsiden ser lidt mærkelig ud i firefox (men ok, det er måske ikke så mange kvinder der bruger denne browser).

Det var da et interessant synspunkt. Hvori ligger det maskuline i Firefox?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 00:06

Det er muligt at jeg tager fejl, men jeg tror bare ikke der er så mange kvinder der bruger firefox... det er da sådan lidt nørded er det ikke? :-)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:08

Henrik Andersen:

Det er muligt at jeg tager fejl, men jeg tror bare ikke der er så mange kvinder der bruger firefox... det er da sådan lidt nørded er det ikke? :-)

Det ka' jeg ikke svare på. Jeg er kvinde - og bruger derfor ikke Firefox. Surprise

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)