Ja - Bent har vel sagt hovedpointen... Se på mulighederne. :) - og pyt med hvor store de er. Det betyder oftest også at de ikke har tid til at skifte kurs med mindre det står i den 3 årige businessplan, er lagt på budgettet og der er afsat projekt- og styregruppe til formålet... Det giver altså nogle manøvremuligheder for en mindre spiller - specielt hvis din forretningsmodel ikke er mejslet i sten. Så der er ingen undskyldninger! Af sted! ;) /Kristian (som iøvrigt er spritny på dette forum) |
Hey MK!
Bare rolig, mester.
Vi har alle siddet med de samme tanker... 1000-vis af gange! :)
Det bedste du kan gøre, ihvertfald hvis du spørger mig, det er at have slået nogle helt grundlæggende principper fast for dig selv i starten:
1. TRO på dit produkt - TRO på din virksomhed (dig selv)!
2. Knokl din røv i laser - det er de færreste mennesker i verden som kommer let til tingene!
3. Vær kritisk på den konstruktive måde - det er på dén måde, du lærer at gøre tingene bedre!
Jeg startede min virksomhed for et par år siden. Jeg lever af at designe websites for udenlandske virksomheder, og nogle få danske.
Jeg startede min virksomhed indenfor en brance som har Danmark er ét af de bedste lande i verden. Hvis du kigger på de bedste danske designbureauer, så ligger deres kvalitet helt i top på verdensplan, men alligevel besluttede jeg at tage udfordringen op.
Her er hvorfor:
1. Jeg var sikker på, at jeg kunne levere et lige så godt produkt.
2. Mine priser ligger langt under mine konkurrenter. (En god designer i Danmark tager snildt 1,500.00 kr... i timen! Jeg tager 295.00 kr. eks. moms.)
3. Jeg er en enkeltmandsvirksomhed og giver en meget, meget høj service til mine kunder. Jeg har altid tid til dem, og når de ringer til mig, så er der ingen kundeservice, ingen ventetid, ingen dikkedarer.
Mvh
bassa