Hmm...
Prøv at forestille dig det modsatte scenarium - nemlig at leve helt uden konkurrenter.
Dette er - kan jeg sige af erfaring - ikke lykken (med mindre du har den helt unikke ide der revolutionerer verden...).
Hvis ingen konkurrenter rykker på dit område (overhovedet), så står du altså alene med at skabe/tydeliggøre behovet hos kunderne... Salget kan ende med at blive 50% identificering af produktet og rettelse af misforståelser og du skal finde nogle kunde som synes det er sjovt at gå forrest (dem er der altså ikke sindssygt mange af) - og folk har ikke engang overvejet at medtage dette på i
budgetter/drømme.
Derfor. Glæd dig over at der er interesse på området - og over at din konkurrent bruger kræfter på at udvikle markedet. Undersøg hvad det er han/de kan- og sørg så for at være klar over hvad det er du gør lidt bedre (ikke nødvendigvis meget - for det er ikke altid kunderne forstår når tingene er meget bedre...).
- og giv den så lidt gas! ;)
/Kristian