Jeg sidder lige nu og arbejder med en ny sjov Amino ting som vi skal lancere i efteråret. Det bliver en auktion som i første omgang bliver til Plus-medlemmer, men på sigt bliver mere åben. Jeg er ved at oversætte det hele, men problemet er at det er svært at vide hvad ordende betyder, før der er lidt aktivitet på auktion.
Så hvis du gider at gøre mig en tjeneste at oprette en profil, sætte et eller andet fjollet til salg og byde på nogle andres auktioner, så vil jeg være glad. Intet er selvfølgelig virkelighed, så nu har du chancen for at bortauktionere konen, et jagerfly, byde på et hotel eller hvad ved jeg.
Hvis jeg under oprettelsen vælger "VALGFRI: Tillad checkout med det samme" under betalingsmetode, får jeg fejlen "Du skal vælge en betalingsmetode for at acceptere omgående betalinger.". I stedet måtte jeg enten vælge mellem betaling direkte efter køb eller at kunden skulkle vente til jeg havde udstedt faktura.. :-)
Hvis jeg under oprettelsen vælger "VALGFRI: Tillad checkout med det samme" under betalingsmetode, får jeg fejlen "Du skal vælge en betalingsmetode for at acceptere omgående betalinger.". I stedet måtte jeg enten vælge mellem betaling direkte efter køb eller at kunden skulkle vente til jeg havde udstedt faktura.. :-)
Lyder rigtig spændende med en auktions side på amino. Forestiller mig at man også kan udbyde sin arbejdskraft på auktion, eks. 5 timer SEO med en ekspert til din side starter på 1 kr?
Tror du ikke det vil være dumt at afgrænse det til plus-medlemmer da det jo vil give mindre bud og i sidste ende gå ud over plus-medlemmerne?