Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

M Christoffersen - Jeg søger lidt hjælp til min online markedsføring - Wellness produkter

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har nu haft mit firma M Christoffersen siden 1. April 09. - Jeg er placeret på siden DECIDE
Jeg er leverandør til siden www.decide-design.com - Lidt info: - DECIDE står for markedsføring af siden decide-design.com, som en hel hed, de bruger SEO, på mange af leverandørenes produkter, herunder også mine.
Og de bruger Google adwords.
I starten havde jeg forventet at det ville være nok, jeg vi sidder nu I udgangen af Juli måned, og jeg har ikke haft den største omsætning, der er da blevet solgt lidt hver måned.

Nu har jeg så sat mig for hovedet at jeg vil gøre en ekstra indsats for at få det her til at køre.

Er der noget I vil foreslå mig at gøre udover det som DECIDE allerede gør?

Jeg har en rimelig stor baggrundsviden indenfor Social marketing. MEN, jeg kan ikke rigtig komme frem til en god strategi! - Er der nogen som har nogle Idéer til hvordan jeg kan lave noget Social Marketing til M Christoffersen?

Jeg er åben for hvad som helst.
Jo mere gratis det kan blive - Jo bedre er det ;)

Jeg håber virkelig der er en der sidder med noget som vil hjælpe.

P.S - Husk også vi går snart ind I juleindkøbs tiden - Noget jeg kan gøre der? ;)

Venlig hilsen

Mathias Christoffersen!

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:44

Øhh...

• Du ligger dine produkter på en fremmed virksomheds hjemmeside
  • Du betaler penge for at markedsføre denne virksomhed via AdWords
  • Du vi nu bruge endnu mere energi og tid (= penge) på sociale medier
  • Virksomheden gør et glimrende arbejde med at aflede dine surt betalte penge/tid til at lede "dine" kunder væk og over til andre kunder der er glad for al den trafik som du betaler og leverer

Genialt gjort af virksomheden der på denne måde opnår at deres kunder betaler for at reklamere for dem Yes

Måske lidt mere surt at være kunde og opdage, hvad der i virkeligheden sker Tongue Tied

Mvh,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:45

Hej Mathias,

SEO:

PageRank 1 i Google: Du mangler links ind til siden.

Har du uploadet et sitemap til Google Webmaster Tools? En del af siderne er ikke indekseret.

Sociale medier:

Der er nogen sjove produkter imellem fx. http://decide-design.dk/shop/ib-laursen-emaljeskilt-1615p.html som godt kunne postes på Twitter.

Lav en fanside på Facebook, og giv 15% rabat til de kunder, der har meldt sig ind på fansiden (smid en rabatkode derind, som de skal bruge i betalingssystemet)

Det var lige et par hurtigere råd med i farten herfra! :)

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:49

Hej Mathias - hvad bruger du nu som social marketing som der ikke er SEO ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:53

Christian Anders Jørgensen:

Der er nogen sjove produkter imellem fx. http://decide-design.dk/shop/ib-laursen-emaljeskilt-1615p.html som godt kunne postes på Twitter.

Lav en fanside på Facebook, og giv 15% rabat til de kunder, der har meldt sig ind på fansiden (smid en rabatkode derind, som de skal bruge i betalingssystemet)

Jeg tror du har misforstået det lidt.

Det er ikke mine produkter.

Jeg ejer KUN http://decide-design.dk/shop/m-christoffersen-233p.html
Altså Wellness produkter.
- DECIDE er et firma som samler mindre special forretninger på nettet. - Og jeg er leverandør af Wellness produkter.
OG det er dem jeg gerne vil have markedsført bedre

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:55

Henriette Weber:
Hej Mathias - hvad bruger du nu som social marketing som der ikke er SEO ?

Hmm. Umiddelbart ikke ret meget.
Jeg er i gang med at få en twitter kampagne op at køre M Christoffersen - Hvor jeg vil fortælle om wellness, og ind i mellem fortælle om et af mine produkter.
Ellers har jeg ikke gang i meget andet.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:02

Christian iMARKETING:
  • Virksomheden gør et glimrende arbejde med at aflede dine surt betalte penge til at lede "dine" kunder væk og over til andre kunder 

Genialt gjort af virksomheden der på denne måde opnår at deres kunder betaler for at reklamere for dem Yes

Måske lidt mere surt at være kunde og opdage, hvad der i virkeligheden sker Tongue Tied

Mvh,

Christian

Er det ikke Decide der betaler adwords-kampagnerne? Sådan forstod jeg det. Hvis det er dig selv, så ville jeg trække stikket og få siden over på mit eget domæne!

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 15:06

Christian iMARKETING:

• Virksomheden gør et glimrende arbejde med at aflede dine surt betalte penge til at lede "dine" kunder væk og over til andre kunder 

Mvh,

Christian

Er det ikke Decide der betaler adwords-kampagnerne? Sådan forstod jeg det. Hvis det er dig selv, så ville jeg trække stikket og få siden over på mit eget domæne!

Du har forstået det rigtigt det er ikke mig der betaler for de kampagner, thank god.
Jeg betaler intet af den markedsføring.
- jeg tror også at "Christian iMarketing" Har misforstået det lidt.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:14

Har du uploadet et sitemap til Google Webmaster Tools? En del af siderne er ikke indekseret.

Jeg vil på det kraftigste advare mod at bruge Google Sitemaps som et plaster på, at der er sider, der ikke er indekseret. På den måde afdækkes de indekseringsbarrierer, der måtte være på sitet, ikke. Og du kan oven i købet risikere, at nogle af dine indekserede sider efterfølgende falder i placering, fordi de nu pludselig ser ud som "orphans" i Googles øjne (sider uden reel sammenhæng med dit site).

Pas rigtig meget på med det!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 15:16

Thomas Rosenstand:

Jeg vil på det kraftigste advare mod at bruge Google Sitemaps som et plaster på, at der er sider, der ikke er indekseret. På den måde afdækkes de indekseringsbarrierer, der måtte være på sitet, ikke. Og du kan oven i købet risikere, at nogle af dine indekserede sider efterfølgende falder i placering, fordi de nu pludselig ser ud som "orphans" i Googles øjne (sider uden reel sammenhæng med dit site).

Pas rigtig meget på med det!

Tak for advarslen.
Men jeg står slet ikke for noget af den markedsføring med SEO og google osv osv.
Og det var helle ikke mit spørgsmål ;)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)