Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

M Christoffersen - Jeg søger lidt hjælp til min online markedsføring - Wellness produkter

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Peters:

Jeg kom til at grine da jeg læste din bemærkning. Du lyder som min chef, der hader Google men elsker at min Internet afdeling ligger 60% over budget. Lige for tiden kommer du ikke uden om Google, hvis du skal markedsfører dig på Internettet.

Da jeg i sin tid startede synes jeg det var meget vanskeligt, men når man sætter sig ind i det, er det slet ikke så slemt, bare man arbejder med det hele tiden. Du kan også få hjælp. Jeg kan anbefale www.webnestor.dk der er en meget dygtig pige, der har dette som speciale.

Jeg kan godt se man ikke kan komme uden om Google.
MEN, det sørger DECIDE jo for.

Og jeg ved ikke om jeg hader google. - Men jeg finder det utroligt uinteressant. hehe

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:45

Christian Anders Jørgensen:
Og så som en anden nævnte, få det link ud i blogs (start din egen og skriv selv der), debatforums, del flyers ud hvor de relevante målgrupper er.. ja.. mulighederne er mange.

Jeg har søgt lidt efter nogle blogs, og nogle forum, men finder ikke rigtigt nogen.
Men jeg leder videre :) :)

Tak for dit svar!
Jeg fik i hvert fald ændret min signatur.
Har desværre ikke Amino Plus, så derfor kan jeg kun have 200 tegn :)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 08:40

Reed:

Christian Anders Jørgensen:
Og så som en anden nævnte, få det link ud i blogs (start din egen og skriv selv der), debatforums, del flyers ud hvor de relevante målgrupper er.. ja.. mulighederne er mange.

Jeg har søgt lidt efter nogle blogs, og nogle forum, men finder ikke rigtigt nogen.
Men jeg leder videre :) :)

Tak for dit svar!
Jeg fik i hvert fald ændret min signatur.
Har desværre ikke Amino Plus, så derfor kan jeg kun have 200 tegn :)

http://www.google.dk/search?hl=da&q=blog+wellness&btnG=Søg&meta=lr%3Dlang_da

Der er da lidt :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:28

Tak for alle jeres svar!

Jeg har er i hvert fald kommet videre med mine tanker, og jeg er også begyndt på nogle forums, de er bare dog ikke særlig aktive, men mine indlæg bliver da læst kan jeg se.

Hvis der er nogen som har mere at tilføje skal i være mere end velkommen, dette indlæg er ikke slut før der ikke er mere at tilføje Idea

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)