Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min shop ned - tak!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterOM
-Du har ret i to gange logo er unødvendigt, jeg for lige ændret banneret så det har nogle flere produkter i.
Drinksglas er på vej med fragtmanden :)

Niels Tybjerg
- Tak, den side manglede lige lidt :) Sender dig lige en pm ;)

MJ
- Tak, der var flere små rettelser der :) Sender dig lige en pm ;)

Mikael Christiansen
- Ja vi har kun dankort og edankort. Jeg synes priserne på mastercard er for høje til, at det kan tjenes ind igen.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 13:51

Tranberg:

- Ja vi har kun dankort og edankort. Jeg synes priserne på mastercard er for høje til, at det kan tjenes ind igen.

Priserne er ALT for høje hos PBS, men som et lille plaster på såret kan man også få AMEX med i aftalen nu uden ekstra beregning.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:34

Hej Bo

Jeg har lige let konstruktiv kritik til din shop, hvis du synes den er for hård kan du evt. give mig igen når jeg poster vores nye produkt site.

Prøv at se din forside i 1024x768, hvor stor en del af den viser produkter som den besøgende kan klikke på og købe ?
Det er selvfølgeligt alt for lidt!

Prøv at tæl antallet af produkt priser som du viser på din forside, jeg fandt en på noget Danzka li.. det er selvfølgeligt heller ikke smart! (Medmindre det er hemmeligt :-) ) Tilgengæld kan jeg se hvor meget fragten koster! Det virker lidt bagvendt!

Hvis jeg var dig ville jeg designe forsiden helt om! Efter flg. opskrift:

- Gør topbanneren væsentligt mindre
- Fjern Velkommen til .. banneret
- Fjern Vidste du at...
- Fjern leveringspriser - vis dem evt. på varekortet
- Fjern lækre Drinks
- Fjern Senest viste varer
- Og så er jeg også lige glad om du er official forhandler af Danzka

Når alt det er væk burde plads til nogle produkter og noget salg.

Jeg ville havde måske havde 3 rækker produkter: Pakker, Flasker og tilbehør (måske skal tilbehør ikke med). Store produkt billeder, priser i badges og grønne købsknapper, disse elementer skal nok fortælle kunden hvad det drejer sig om (Det er jo ikke rocket science).

Og så lige anden ting, dine produkt billeder, jeg er ked af at sige det men de stinker, det er helt klart en ommer! Heldigvis kan man relativt billigt anskaffe sig noget et mini fotostudie (som man kalder den hvide plastic skærm) ellers må du finde en billig amino fotograf der kan hjælpe dig.

På dit varekort kan jeg zoome, på en flaske Absolute Ras.., hvorfor ? (Væk med det, hvis ikke det tjener penge taber det penge)

Selvom der kun er et billede på varen, vises "flere visninger" stadigt, det forvirrer unødigt. Væk!

Prøv at lav sådan så at når man klikker "Læg i kurv" så skifter man side til indkøbskurven. Det er der eftersigende penge i!

Det var det hele, jeg håber du kan bruge det til noget? Held og lykke med shoppen!

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:58

Stavefejl på alle sider:

Alle priser i danske kroner - DDK

Danske kroner skrives vist DKK

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:04

jeg kunne ikke døje din bagrund.. men smag og behag som man siger, resten var sku præsentabelt

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej   :o)

Husk at drinks med s er flertal. Det hedder en drink og flere drinks. Du bruger ofte drinks, hvor drink ville være det rigtige. (Prøv at indsætte ”biler” i stedet for ”drinks”, så kan du høre, hvor forkert det lyder. Eksempler fra forsiden:

men også til den krævende drinks entusiast
- det må hedde ”drink entusiast” – man siger jo heller ikke ”biler entusiast”…   ;o)
Er det måske med bindestreg? Det ved jeg ikke…

Søger du lækre og nye drinksopskrifter
Jeg ville skrive ”lækre, nye drinkopskrifter”. Jeg kan ikke komme på et godt argument, men det lyder bedre…   ;o)
Læg mærke til at jeg udover kommaet også har fjernet s’et i drinkopskrifter.

Burde DrinksMeister ikke også hedde DrinkMeister?

MixMeister har nogle få år på bagen, og har hele tiden haft en vision om, at sikre sine kunder eksklusive drinkspakker og drinksprodukter.
Her skal du fjerne det sidste komma. Og evt. et par s’er…   ;o)

Det er vigtigt, at du som kunde får en god oplevelse, og vender tilbage til MixMeister, næste gang lysten til en god cocktail melder sig!
En af de sidste to kommaer skal væk, så vidt jeg ved. Du vælger selv hvilket. (Jeg ved godt at du kan sætte ring under både ”får”, ”vender” og ”melder”. Men du har kun ”du” og ”lysten” at sætte kryds under. Så der må kun være 1 komma – så vidt jeg ved…)

Lækre drinksopskrifter og stort udvalg
Drinkopskrifter uden s… Også ”drink” uden s igennem hele det afsnit, der ligger under denne overskrift.

Mangler du et produkt vi ikke umiddelbart har i shoppen, så kontakt os - vi kan sikkert skaffe det hjem du søger!
Komma efter ”produkt” og efter ”hjem”…
Og så ville jeg nok omformulere til ”vi kan sikkert skaffe de ting hjem, du søger”… Det lyder som om du kan skaffe folk et hjem…   ;o)   Man kan jo godt regne ud, hvad du mener, men det er ikke korrekt…   ;o)

http://www.mixmeister.dk/eksotiske-drinks.php :
- ”tranebærjuicen” skal være uden n.
- ”Her et lille udvalg af de drinks vi sælger” – er det ikke mere korrekt med ”Her ER et lille udvalg”?
- ”Rain forrest er en lækker eksotisk drinks, med bla. passionsfrugt sirup” – det hedder en drink, ikke en drinks, og det skal være uden komma.
- ”Den populære drinks fra vores "legends" drinkspakke. Hele 3 forskellige juicer, vodka raspberri og ferskensirup.” – igen ikke en drinks, og så staves det raspberry.
- ”En klassiker, som især kommer til sin ret, efter en god middag. Vi har valgt at lave den originale med kokoscreme som sikre at den gode kombination af ananas og kokos.” – Ikke noget komma efter ret. Sikrer i stedet for sikre. Og enten mangler den sidste del af sætningen, eller også skal du fjerne ”at” – du kan ikke skrive ”som sikrer at den gode kombination af ananas og kokos” og så slutte sætningen der…

Jeg havde egentlig tænkt mig at skimme hele eller i hvert fald det meste af siden igennem for at hjælpe, men jeg blev næsten helt træt ved tanken efter to sider, fordi der er så mange småfejl...   ;o)
Du skal nok overveje at få en decideret korrekturlæser på...

Men lækker side!   :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 00:29

Tak for rigtigt mange gode svar!

@ Lundsby - Du har ret i der er for lidt fokus på salget, jeg synes dog designet stadigvæk skal spille en rolle, så jeg har lavet den gyldne middelvej synes jeg selv - du vil nok synes det er halv færdigt ;)... Og må give dig ret i produktbillederne, og det står på to-do listen!

@ Rie - Du burde være korrekturlæser, hvis du ikke allerede er det! :) Jeg er dog ikke alle steder enig i brugen af drink/drinks - ordet drinks er generelt meget mere interessant for mig, da det forbinder man mere med alkohol en drink, samt 90% googler på drinks og ikke drink. Men mange tak for din hjælp :)

Som tak til alle jer der har givet feedback vil jeg lige give jer en lille amino rabat, på 50 kr (ved køb for min 300) som gælder til og med august. Skriv "amino" i rabatkuponfeltet :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:28

Tranberg:
@ Lundsby - Du har ret i der er for lidt fokus på salget, jeg synes dog designet stadigvæk skal spille en rolle, så jeg har lavet den gyldne middelvej synes jeg selv - du vil nok synes det er halv færdigt ;)...

Jeg synes det er blevet meget meget bedre, måske kunne en lille hurtig ændring være at skrive produktnavn og pris med fed.

God vind herfra :-)

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:44

Under "hjemmebaren"

Vi har nogle af markeds fedste glas

Jeg vil tro der skal stå: "Vi har nogle af markedets fedeste glas"

2 stavefejl :P

Ellers en kanon hjemmeside (:
Great job :)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:45

Jeg vil gerne lige forsvare dig lidt angående produktfotos - de er klart set værre :-) Når det er sagt, så viser mange af dine produktfotos ikke rigtig hvordan produktet ser ud. Derudover mangler der fotos til alt for mange produkter. Produktfotos er utrolig vigtigt og noget af det mest oversete i mindre web-shops. Meldingen fra mine kunder er, at de kan registrere et øget salg, når de får lagt gode produktfotos på siden.

Pas på med at tro, at du bare kan købe et billigt hjemmestudie til spisebordet og så få gode billeder i en professionel kvalitet af dine produkter. Du har mange glas og skinnende ting, hvilket er særdeles svært at tage gode billeder af. Mange fotografer tager faktisk forbehold for glas og smykker i deres standard produktfoto prislister.

Med prisniveauet i din butik (det er ikke plastik-solbriller til en 20'er :-) giver det mening at bruge lidt penge på gode fotos. Hvis et godt billede af en ting kan give bare eet salg ekstra, så er billedet tjent hjem igen.

Jeg ved ikke, hvor dine billeder stammer fra, men vær sikker på, at du har fået skriftligt lov til at bruge dem, hvis ikke du selv har taget dem. Der har været adskillige tråde på Amino med webshops, der har stået overfor store erstratningskrav pga. af rod i brugs-licenserne. Vi taler i størrelsesordnen 5000 kr. pr. billede! Det er dig som bruger, der står med ansvaret - uanset om en evt. ekstern web-designer har leveret billederne!

Ellers er jeg helt vild med det overordnede look af din hjemmeside - jeg blev faktisk hængende væsentlig længere tid, end jeg plejer.

Du må meget gerne kontakte mig for en uforpligtende snak om muligheder og priser på produktfotos, og evt. også muligheden for (med min hjælp og vejledning) at indrette et spisebords-studie.

Rigtig meget held og lykke med din shop  den fortjener helt sikkert at få succes.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)