Hej :o)
Husk at drinks med s er flertal. Det hedder en drink og flere drinks. Du bruger ofte drinks, hvor drink ville være det rigtige. (Prøv at indsætte ”biler” i stedet for ”drinks”, så kan du høre, hvor forkert det lyder. Eksempler fra forsiden:
men også til den krævende drinks entusiast
- det må hedde ”drink entusiast” – man siger jo heller ikke ”biler entusiast”… ;o)
Er det måske med bindestreg? Det ved jeg ikke…
Søger du lækre og nye drinksopskrifter
Jeg ville skrive ”lækre, nye drinkopskrifter”. Jeg kan ikke komme på et godt argument, men det lyder bedre… ;o)
Læg mærke til at jeg udover kommaet også har fjernet s’et i drinkopskrifter.
Burde DrinksMeister ikke også hedde DrinkMeister?
MixMeister har nogle få år på bagen, og har hele tiden haft en vision om, at sikre sine kunder eksklusive drinkspakker og drinksprodukter.
Her skal du fjerne det sidste komma. Og evt. et par s’er… ;o)
Det er vigtigt, at du som kunde får en god oplevelse, og vender tilbage til MixMeister, næste gang lysten til en god cocktail melder sig!
En af de sidste to kommaer skal væk, så vidt jeg ved. Du vælger selv hvilket. (Jeg ved godt at du kan sætte ring under både ”får”, ”vender” og ”melder”. Men du har kun ”du” og ”lysten” at sætte kryds under. Så der må kun være 1 komma – så vidt jeg ved…)
Lækre drinksopskrifter og stort udvalg
Drinkopskrifter uden s… Også ”drink” uden s igennem hele det afsnit, der ligger under denne overskrift.
Mangler du et produkt vi ikke umiddelbart har i shoppen, så kontakt os - vi kan sikkert skaffe det hjem du søger!
Komma efter ”produkt” og efter ”hjem”…
Og så ville jeg nok omformulere til ”vi kan sikkert skaffe de ting hjem, du søger”… Det lyder som om du kan skaffe folk et hjem… ;o) Man kan jo godt regne ud, hvad du mener, men det er ikke korrekt… ;o)
På http://www.mixmeister.dk/eksotiske-drinks.php :
- ”tranebærjuicen” skal være uden n.
- ”Her et lille udvalg af de drinks vi sælger” – er det ikke mere korrekt med ”Her ER et lille udvalg”?
- ”Rain forrest er en lækker eksotisk drinks, med bla. passionsfrugt sirup” – det hedder en drink, ikke en drinks, og det skal være uden komma.
- ”Den populære drinks fra vores "legends" drinkspakke. Hele 3 forskellige juicer, vodka raspberri og ferskensirup.” – igen ikke en drinks, og så staves det raspberry.
- ”En klassiker, som især kommer til sin ret, efter en god middag. Vi har valgt at lave den originale med kokoscreme som sikre at den gode kombination af ananas og kokos.” – Ikke noget komma efter ret. Sikrer i stedet for sikre. Og enten mangler den sidste del af sætningen, eller også skal du fjerne ”at” – du kan ikke skrive ”som sikrer at den gode kombination af ananas og kokos” og så slutte sætningen der…
Jeg havde egentlig tænkt mig at skimme hele eller i hvert fald det meste af siden igennem for at hjælpe, men jeg blev næsten helt træt ved tanken efter to sider, fordi der er så mange småfejl... ;o)
Du skal nok overveje at få en decideret korrekturlæser på...
Men lækker side! :o)