Som sagt Rasmus, læs hvad jeg skriver. Det var ikke et angreb, derfor ikke nødvendigt at forsvare sig. Tror ikke vi kommer videre. |
Lundsby:Endnu har jeg ikke set eller hørt om en hacket Scannet, DanDomain eller vores egen (7 9 13), men jeg har godt nok hørt om mange kunder der er sure fordi deres Joomla, er blevet hacket.
Det kan jeg desværre ikke udtale mig om da jeg kun har leget med lidt Joomla til vores website og ikke kender deres shop godt nok til dette.
Lundsby:Jeps, det er i høj grad som om Magento er skabt til lidt større projekter, og som alternativt til f.eks. Microsoft Commerce Server så synes jeg Magento virker rigtigt god. Men så er man også ude i et IT-projekt.
Men hvis DanDomain eller os eller andre standard produkter kan løse din problemstilling, ja så er det bare at holde sig væk fra det nørdede og begynde at koncentrerer sig om købmandsskab.
Hvis du køber DanDomain skal du
1) Vælge moduler
2) Finde en designer der kan lave designet
I vores pakke skal du
1) Vælge mellem den(standard) funktionalitet du ønsker
2) Få lavet det design du vil have
Vi koder INGEN PHP i vores tilbud. Vi laver design og html. Jeg kan ikke se at det er mere besværligt end DanDomain. Ja du kan kalde det et projekt, men det er da også at lave design til DanDomain. Jeg håber da også at leverandørerne på denne platform trækker deres kunder igennem en eller anden proces? Vi har en meget defineret proces netop fordi vi kører med en standard pris.
Lundsby:Men jeg forstår ikke at de så køber et fastpris. Så ville de formendligt være meget bedre tjent med, at man tager udgangspunkt i deres behov og laver et projekt der passer til dem. I stedet for at skohorne dem ned i en 10.000 kr. løsnings med kun design og html kodning.
Vi kunne muligvis også lave større projekter, men vi vurderede dette markedssegment som mest interessant.