Vi vil på Amino gerne lave en stribe klistermærker/streamere med iværksætter slogans som: "Jeg er iværksætter og jeg er stolt af det", "Klip dit hår og bliv iværksætter" eller what ever. Jeg var ikke lige så kreativ nu, men i forstår hvor jeg vil hen. Ideen er at smide Amino logoet på og lave noget som brander Amino og samtidig gør at man kan vise at man er iværksætter.
Det vi har brug for er en leverandør der laver det hele. Dvs. printer, sender ud, tager imod klager og alt hvad der har med produktet at gøre. Vi vil gerne give et klistermærke til alle Amino Plus medlemmer, som Amino selvfølgelig betaler for. Der vil jeg tro at vi skal sende et par tusinde ud over de næste par år.
Dertil skal Amino'er kunne gå ind på en "shop" og der bestille de klistermærker de gerne vil købe, alt det vil vi ikke røre ved.
Så er der en totalleverandør der vil byde på opgaven?
Send mig en mail martin@thorborg.dk og fortæl hvem du er og hvordan du vil gribe opgave an og hvilke prise du vil kunne sælge varerne til.
Vi ville godt kunne klare det i MediaMouse - dog lige med undtagelse af webshop-delen...
Det er jo tryk m.m. som er vores stærke side - ikke at bygge webshops. Men hvis der er en eller anden webshop-coder som har lyst til at teame op omkring det, så er jeg da frisk.
Men der er jo et økonomisk halløjs i det her som måske bliver svært at få til at hænge sammen: Post Danmarks priser. Portoen kommer jo nærmest til at blive lige så høj som prisen på selve mærket....
Så jeg vil da godt tillade mig at spinde lidt videre på din tråd, med følgende spørgsmål:
Hvor meget vil du (ikke dig Martin, men DIG der lige nu sidder og læser denne tråd) betale for et Amino-klistermærke til din bil / cykel / båd / løbehjul / scooter / flyvemaskine / kængurustylte m.m. ? - inklusiv fragt og moms.
Hvis man sender det i et lille rør som maxibrev, kan det sikkert gøres for 14,50kr. Dertil kommer røret og pakning, men det bør vel kunne holdes nede på 20kr.
Men er det ikke noget med, at der er en ret restriktiv lovgivning, hvad angår bil-streamere? De må vist f.eks. ikke sidde i vinduerne, hvis de på nogen måde tager noget af udsynet for bilisten.
Jeg ville umiddelbart ikke give meget for et klistermærke ... men jeg gav raskvæk gerne 150kr for en t-shirt ... og når nu jeg havde t-shirten gav jeg gerne 50kr oveni for 5 klistermærker :)
Jeg tror måske det er sådan det skal gøres ... man skal mindst købe 5 mærker, af 50kr, og så bliver det sendt ud som brev, så vi rammer 60kr.
*tænker*
Jeg ville ikke købe en streamer ... dem ville jeg ikke få brugt. Du må ikke have dem på din bil mere og der er ikke rigtig andre steder jeg syntes de passer.
Men ku man nu få runde klistermærker med ca. 15cm diameter ... så var jeg ret sikker på vores diskutektsudstyr var overklistret med dem :) ... Generelt tror jeg satsningen skal være i den lille ende.
Mht. webshop Jesper, så kan vi jo lige tage en snak om det imorgen hvis det er? Jeg kunne nok godt flække en webshop/bestillingsside sammen hvis det er ... jeg har bare ikke lyst til at lave et konstant commitment (dvs. lægge cvr til osv). :)
Jeg synes, at idéen med klistermærker er fantastisk god. Hellere klistermærker end streamere.
Mit firmas servicevogn skal da helt sikkert have et "Amino støtte mærke" på køleren og/eller på sidedørene.
Amino T-shirts vil ikke blive brugt i mit firma, da vi har egne skjorter / polo-shirts med broderet logo. Det vil helt sikkert være en super idé med en webshop, som har flere Amino Merchandise tilbud.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Uden og kende til økonomien i det ... så ville det være super-nice at kunne købe iværksætter-nørde-tøj ... med forskellige slogans på ... hvad ved jeg :) "Entrepreneur inside" ... og så et Amino logo på ryggen :)
Nielco: Jeg tænkte heller ikke på som arbejdstøj ... der har vi også vores egne :)