Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klistermærker/Streamers til Amino

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som før nævnt, så send mig en e-mail på martin@thorborg.dk med et bud på hvad du tilbyder.
Jeg er ligeglad med hvem der laver hvad, jeg vil bare have en der står for det hele.
Jeg vil ikke betale opstartsgebyr eller noget andet, jeg vil bare have et sted jeg kan sende folk hen og købe noget merchandise.
Jeg vil have det tæt på kostpris og Amino skal ikke nødvendigivis tjene noget på det.

Den værdi leverandøren får, er en lille fortjeneste og en masse besøgende man kan sælge andet til.
Dertil den værdi at Amino linker til shoppen og den praleværdi man også har.

Jeg har fået et bud og det er desværre lidt langt fra det jeg skal bruge, så kom glad.

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 23:02

har sendt dig en mail, men jeg kan se at de flest svar på mine spørgsmål står lige her over :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:05

Jeg har sendt dig et forslag på mailen.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:52

Hej Martin,

Ja vi ligger jo lidt lang væk desværreSmile, men vi kan klare det hele fra A til Z, Det vil tage en lille uges tid før en bestilling er i Danmark og det er nok lidt for langt tid at vente. Men!!! hvad med at vi lavede overskuddet gå til "køb" af regnskov eller støtte en af de fattige skoler her på bali/Indonesien? Vi kan evt. finde nogle projekter hvor Aminoer så kan bestemme hvad der skal støttes, jeg er sikker på at folk godt vil vente et par dage hvis det går til et godt formål. Jeg vil gerne stå for Admin, skal kun have lønomkostninger dækket ind.  Det er jo samtidig med, noget der kunne udvikles på.

Nå men det er bare et forslag, der findes jo tossede mennesker alle vegneSmile.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

Ps. hvad synes i aminoerSmile ?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)