hej amino
jeg har lige hoppet i fælden ved dem og har betalt 2094 kr plus moms jeg fik afvide det var abodoment for en periode på 2 år og jeg ville jo mene at det var fint givet ud hvis det var hva jeg troede det var spurgte ham om det var den lille lokaltelefonbog der kom ud til borgerne og det sagde han ja til og jeg fik en masse andet afvide sluttede af med og spørge om hvor meget der skulle betales de 2 år og det var kun de 2094 kr plus moms og der ringede så en kontor dame og spurgte om jeg ville have noget imod og betale regningen noget før og spare 300 kr og det tænkte jeg der ikke kunne ske noget ved. idag ringede de så fordi han nu ville afslutte min order og sagde jeg skulle betale 10.000 mere plus moms også blev jeg sindsygt sur og vi kom til og skændes lidt men så smækkede jeg på og hans chef ringede så og begyndte med man ikke kunne hoppe fra nu var det jo igang og jeg sagde der stadig ikke blev betalt noget og nu er mit spørgsmål så hvordan kommer jeg ud af det uden formange penge til advokater og retsag????
skal lige sige at jeg ikke har tænkt mig og betale så meget som 1 øre mere til de fuskere |
Prøv at google det eller søge herinde. Det er diskuteret en del gange.
Skulle jo tro de stoppede efter deres chef var røget i spjældet.
No matter what, så lad være med at betale mere.