Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lokaltelefonbogen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino

jeg har lige hoppet i fælden ved dem og har betalt 2094 kr plus moms jeg fik afvide det var abodoment for en periode på 2 år og jeg ville jo mene at det var fint givet ud hvis det var hva jeg troede det var spurgte ham om det var den lille lokaltelefonbog der kom ud til borgerne og det sagde han ja til og jeg fik en masse andet afvide sluttede af med og spørge om hvor meget der skulle betales de 2 år og det var kun de 2094 kr plus moms og der ringede så en kontor dame og spurgte om jeg ville have noget imod og betale regningen noget før og spare 300 kr og det tænkte jeg der ikke kunne ske noget ved.

idag ringede de så fordi han nu ville afslutte min order og sagde jeg skulle betale 10.000 mere plus moms også blev jeg sindsygt sur og  vi kom til og skændes lidt men så smækkede jeg på og hans chef ringede så og begyndte med man ikke kunne hoppe fra nu var det jo igang og jeg sagde der stadig ikke blev betalt noget og nu er mit spørgsmål så

hvordan kommer jeg ud af det uden formange penge til advokater og retsag????

skal lige sige at jeg ikke har tænkt mig og betale så meget som 1 øre mere til de fuskere

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:15

Prøv at google det eller søge herinde. Det er diskuteret en del gange.

Skulle jo tro de stoppede efter deres chef var røget i spjældet.

No matter what, så lad være med at betale mere.

Tilmeldt 23. May 09
Skrevet kl. 16:25

jeg har nu heller ikke tænkt mig og betale mere og vil derfor kontakte tom bramminge christensen i morgen fra ret og råd i odense

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:36

Jeg truede dem med advokater og at jeg havde optaget hele den første samtale på diktafon og hvis de lige ville hænge på så skulle jeg nok lige finde diktafonen i pengeskabet. De prøvet så med at det var ulovligt at optage samtalen uden deres viden og de ville sagsøge mig jeg grinte og sagde har du prøvet at google loven om at optage tlf samtale med andre uden deres viden der er kommet nye regler om min advokat er på trapper så kan han lige høre med. De lage så selv røret på og har ikke hørt fra dem siden.

Tilmeldt 23. May 09
Skrevet kl. 16:38

ok så du tror det er nok med og true har ikke nogen optagelse fra den første samtale fordi jeg stod i synshallen med en bil....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:02

> De prøvet så med at det var ulovligt at optage samtalen uden deres viden

Det er IKKE ulovligt at optage en samtale mellem to eller flere personer hvis blot EN af de tilstedeværende er vidnde om det. Sådan er loven i Danmark. Punktum!

Lad være med at betale noget og brug for guds skyld ingen penge på advokater. Det er 110% sikkert at DE ikke tager den i retten, for de VED at de taber. Så bare rolig - der sker ikke mere

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:32

Som Demib skriver: Gør intet og sov trygt om natten. De kan intet stille op.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg blev ringet op af dem og deres sælger sagde en masse gode ting. Jeg fik også den opfattelse at det var den lokaletelefonbog og ikke noget lort som ingen ser på internettet.

Jeg sagde at de gerne måtte sende mig et tilbud, men istedet sender de en regning... Jeg ringede også og sagde at den kunne de godt glemme alt om at jeg gad betale. De truede så med at de havde optaget min samtale og ville sende det videre til deres advokat.

Som en lille nystartet iværksætter bliver man lidt nervøs, men jeg var sikker i min sag og sagde mest som et modspil at de bare kunne tage det i retten, jeg ville i hvert fald aldrig betale en krone til dem.

Dette er 3 år siden og har selvfølgelig aldrig hørt fra dem igen..

Du skal ikke betale dem flere penge, men du kan nok heller ikke regne med at få dine penge tilbage.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 19:49

De er nogle tosser, og du skal ikke betale en krone. Det nemmeste er bare at ignore dem.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:42

de er nogle klamphuggere hehe.. , efter hver måned har jeg haft hen hel regnbue af lokalbøger i røret jeg har så meget spat af at ha dem i tlf hver anden dag. Angry  DU SKAL IKKE GIVE DEM NOGET SOM HELST..

vil lige høre for god ordens skyld, har du ikke skrevet under på noget? har der ikke fulgt nogle tal og andet juridisk dookumentation med?

har du betalt dem 2000kr minus dine 300kr online rabat??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)