Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbeltmoral

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:

Det skyltes nok mest at google opfatter . som seperator. Hvis du soeger paa billigemobiler.ostemadder kommer de samme reklamer op, og jeg tror ikke du kan klage over at nogle har koebt addword paa billigemobiler (Baade med og uden space)

Tak for oplysningen!

Jeg kan sikkert ikke registrere billigemobiler som et varemærke, men jeg kan så registrere billigemobiler.dk, er det så muligt for google at fjerne annoncerne når deres system opfatter . som seperator?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:55

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

Det har intet med dobbeltmorale at gøre, men er et spørgsmål om hvem der har et Reg. Trademark og hvem der ik har...

Du bruger Trademarks, hvilket ik er lovligt, men har ik dit eget registreret, hvorfor du ik kan klage den vej. Rent juridisk har disse store telegiganter retten på deres side...

Jeg kender nu også en Beatle ved navn Ringo og jeg har også smagt en Oister Big Smile

Enig, men den Ringo og Oister har intet med telefoni at gøre, hvorfor du bryder det trademark telegiganterne har...

Vil det sige at hvis jeg lavede en hjemmeside om Beatles, så måtte jeg gerne byde på søgeordet Ringo, da det ikke ville have noget med telefoni at gøre?

Ja for der er det en person, som omtales og derfor kan teleselskaberne ik gøre noget. Denne person krænker heller ik deres marked, eller forstyre det på nogen måde...

Der foreligger en sag med Lego for en del år siden, hvor samme problematik var, det var dog i offline reklame, men det går jo ud på et, når det omhandler trademarks...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:01

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

Det har intet med dobbeltmorale at gøre, men er et spørgsmål om hvem der har et Reg. Trademark og hvem der ik har...

Du bruger Trademarks, hvilket ik er lovligt, men har ik dit eget registreret, hvorfor du ik kan klage den vej. Rent juridisk har disse store telegiganter retten på deres side...

Jeg kender nu også en Beatle ved navn Ringo og jeg har også smagt en Oister Big Smile

Enig, men den Ringo og Oister har intet med telefoni at gøre, hvorfor du bryder det trademark telegiganterne har...

Vil det sige at hvis jeg lavede en hjemmeside om Beatles, så måtte jeg gerne byde på søgeordet Ringo, da det ikke ville have noget med telefoni at gøre?

Ja for der er det en person, som omtales og derfor kan teleselskaberne ik gøre noget. Denne person krænker heller ik deres marked, eller forstyre det på nogen måde...

Der foreligger en sag med Lego for en del år siden, hvor samme problematik var, det var dog i offline reklame, men det går jo ud på et, når det omhandler trademarks...

Det er jeg nu ikke helt sikker på, da jeg ikke bruger deres navn i mine annoncer.

Hvis man ser Google som en ganske almindelig hjemmeside og anser en søgning på TDC som en underside, så må Google ikke placere en annonce for f.eks. Telia på denne side?

Lad os sige at jeg havde en hjemmeside omhandlende TDC, så måtte jeg heller ikke placere en annonce for Telia i toppen eller?

Jeg tror ikke der er faldet en dom i sådan en sag og måske er det derfor at teleselskaberne går efter mig igennem mediebureauerne, for hvis de fjerner min adgang til annoncer, så har jeg alligevel ikke nogen grund til at byde på disse søgeord Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:25

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

Det er jeg nu ikke helt sikker på, da jeg ikke bruger deres navn i mine annoncer.

Hvis man ser Google som en ganske almindelig hjemmeside og anser en søgning på TDC som en underside, så må Google ikke placere en annonce for f.eks. Telia på denne side?

Lad os sige at jeg havde en hjemmeside omhandlende TDC, så måtte jeg heller ikke placere en annonce for Telia i toppen eller?

Jeg tror ikke der er faldet en dom i sådan en sag og måske er det derfor at teleselskaberne går efter mig igennem mediebureauerne, for hvis de fjerner min adgang til annoncer, så har jeg alligevel ikke nogen grund til at byde på disse søgeord Wink

Det er jo ik et spørgsmål om du må placere en reklame i toppen af en evt TDC side, men et spørgsmål om du må bruge deres brand til at skaffe kunder via. Her tænkes på søgeord på Google.
Det er 2 vidt forskellige ting, og som sagt foreligger der en sag med Lego, dog offline (reklame i dagblade)...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)